Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw moeder
Wat zei ze nou gisteren over een neger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
Oh en geen plastic, er zit gewoon een deksel bij, met één kant aluminium en één kant karton zodat je erop kan schrijven. Ideaal.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleoneee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik was even niet zo vrolijk en wilde gewoon eten.
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze moest 5 minuten met de auto wachten toen ze langs het AZC naar haar werk reed.
Allemaal uitspraken over overstekend wild en voorjaarstrek enzo.
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
op zoek naar zo'n winkel in de buurt die die dingen verkoopt
Ze doet zich waarschijnlijk heel correct voor, pas later komt haar ware aard naar boven. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erg om jouw moeder kan lachen.
Dat laatste is beter...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ze nu bij de AH ook, maar 2 euro voor 3 stuks. Dan begint het wel een beetje duur te worden. Volgens mij betaalde ik een euro voor 10.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:09 schreef FrauMilena het volgende:
Soort van BB spoiler season 3 finaleIk had zoveel medelijden met hem de hele serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zal ik de eerste keer gelijk enorm racistisch zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze doet zich waarschijnlijk heel correct voor, pas later komt haar ware aard naar boven. :$
Haha ja soms is het wel een beetje sneu voor 'm. Ik vind het kinder aspect wel leuk bij hem, zelfde geldt voor Daryl in TWD.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had zoveel medelijden met hem de hele serie.
? het doet me allemaal niet zo veel hoor.quote:
Crystal meth producent/dealer en moordenaar, maar hij kan zo goed met de kinderen. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha ja soms is het wel een beetje sneu voor 'm. Ik vind het kinder aspect wel leuk bij hem, zelfde geldt voor Daryl in TWD.
Hehe.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik de eerste keer gelijk enorm racistisch zijn.
Dat ^ kunnen we wel door de vingers zien dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Crystal meth producent/dealer en moordenaar, maar hij kan zo goed met de kinderen. :$
ook bestquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:16 schreef FrauMilena het volgende:
? het doet me allemaal niet zo veel hoor.
Vrouwen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ^ kunnen we wel door de vingers zien dus.
Dus eigenlijk zeg je nu gewoon dat ik te lief ben?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen.
Vallen ook altijd weer op de bad boys.
Vind je dat een goed of een slecht ding?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je nu gewoon dat ik te lief ben?
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je dat een goed of een slecht ding?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik schrok me bij BB helemaal de tering toen die Prius aan kwam karren
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |