quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.
Jaquote:
Mooie schoenen zijn geilquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je je broek uittrekt en dan die schoenen weer aan
Wij gingen ook laatst, vriendin brak op de eerste 40 meter piste haar pols, hele eerste dag in het ziekenhuis gezeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaEn dat was echt super
behalve dat ik dus op de laatste dag mijn enkel brak maarja
ja doe dan witte sportsokkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat je je broek uittrekt en dan die schoenen weer aan
Dat is wel zuur op de eerste dag. Bij mij was het gelukkig op de laatste dag. 2 uur voordat we sowieso zouden stoppen. En ik heb zelfs nog zelf naar beneden kunnen boarden (wat ze wel knap vonden in het ziekenhuis) En toen nog 14 uur in de bus gezeten en toen in Nederland toch maar even naar het ziekenhuis gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gingen ook laatst, vriendin brak op de eerste 40 meter piste haar pols, hele eerste dag in het ziekenhuis gezeten.
Goed zo.quote:
Of gemengdquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij speelt voor het andere team schat ik in
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zo.Hoop dat je je ei kwijt kunt (verschrikkelijke uitdrukking) bij de mensen die dichtbij je staan.
Mweh, daar heb ik iets mindere herinneringen aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.
van het weekend wordt het mooi weer,wandelen en de zon op je huid kan al wonderen doen. Vitamientjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Eieren eet je toch alleen op zondagochtend met een leuke dame naast je? Maar nee, ik heb het er niet over.
Ik hou van de schoenen die ze bij ETQ verkopen. Maar ik ga geen 250 euro voor een paar sneakers betalenquote:
ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hij speelt voor het andere team schat ik in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |