Dat is geen celibaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goedJe hebt in ieder geval een leuk weekend voor de boeg om naar uit te kijken
[..]
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?quote:
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij een aantal fetisjes kan ik me wel iets voorstellen maar dit heeft echt 0,0 sexfactor
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, geen fuck. Sorry, die was te makkelijk. Maar wat is er?
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan was ik nooit celibaat.
Heb nooit een aanbod of mogelijkheid gehad tot seksuele handelingen de afgelopen jaren.
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?
Nee, sorry. Ik ben er niet mee bezigquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Lekker warm, slimme man!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.
Vooral moequote:
Dagelijks neem ik aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Ik ook.quote:
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.quote:
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak je wel tijd voor leuke dingen en zo?Met vrienden?
Pas maar op, je bevindt je op een hellend vlak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.
Nee, daarom wil ik ook verhuizen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.
Heb je gewintersport toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook.
Gebroken enkel is maar saai. Zit heel de dag thuis en kan mijn huis niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |