Depressie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik die behoefte de laatste tijd niet/nauwelijks heb. En ik ben toch echt een man.
Gewoon ductape tochquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Die andere is 1x aanschaffen plus een setje bandenplakspul.
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.quote:
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over micropenissen oid.Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..quote:
quote:
Hm...quote:
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
Als het maar in de 'normale range' valt toch. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Die tellen ook mee dus size does matter blijkbaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Of oogbal-likkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog je neusgat neuken. I heard that's a thing.
Helpt dat met een micro penis dan?quote:
Schijnbaar iets met 2 duimen.quote:
Dat ga ik niet ontkennenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Of iig heel slecht in de vel zitten, dan heb ik ook nauwelijks tot geen zin....
Wat doet Kaneel met jou dan?quote:
Gister toevallig twee mannen in een aflevering van spuiten & slikken met 20 cm.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken willen idd liever gemiddeld dan groot. Klein is weer een ander verhaal Het gaat toch om de man die eraan vastzit. Is bij vrouwen ook zo, seks is voornamelijk een mentale activiteit..
is dat ook weer opgelost. Stoppen met vechten want size doesn't matter .... Slotje... klaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Opvallend dat in met name 'conflictgebieden' zoals het midden-oosten de lengte van de penis het laagste is. Zouden ze daarom iets proberen te bewijzen met al die oorlogen?
Een collega had ooit de theorie dat je als je besneden bent agressief wordtquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:47 schreef yats het volgende:
Opvallend dat in met name 'conflictgebieden' zoals het midden-oosten de lengte van de penis het laagste is. Zouden ze daarom iets proberen te bewijzen met al die oorlogen?
Celibaat leven.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
Tijn zet deze smiley erachter:quote:
Dat doe ik al een tijdje tijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
Celibaat leven.wellicht iets voor Yats
Ik denk dat het gewoon een fetisj is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het komt uit Japan dus ik verwacht wel een bepaalde correlatie ja
Masturberen doe je dat?quote:
Vandaar ook trillend oogspiertjequote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens word ik een beetje moedeloos van dit verslag wat ik moet schrijven. Hopelijk valt alle stress na morgen van me af.
Oh, dan was ik nooit celibaat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het niet alleen celibaat als het vrijwillig is? Is het anders niet gewoon dikke vette pech?
Dat komt vast goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens word ik een beetje moedeloos van dit verslag wat ik moet schrijven. Hopelijk valt alle stress na morgen van me af.
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.quote:
Misschien helpt het als iemand je oog likt. :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaar ook trillend oogspiertje
Daar vandaag wonderbaarlijk genoeg geen last van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaar ook trillend oogspiertje
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goedJe hebt in ieder geval een leuk weekend voor de boeg om naar uit te kijken
Yats, serieus. What the fuck..quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.
dan heeft dus iedereen pech.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het niet alleen celibaat als het vrijwillig is? Is het anders niet gewoon dikke vette pech?
Geen fuck dusquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien helpt het als iemand je oog likt. :$
Nee, geen fuck. Sorry, die was te makkelijk. Maar wat is er?quote:
Dat is geen celibaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt vast goedJe hebt in ieder geval een leuk weekend voor de boeg om naar uit te kijken
[..]
De laatste paar weken niet. Maar dat deed ik sowieso al weinig aangezien ik daar weinig aan vind. Het is dat het soms even 'moet'.
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?quote:
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij een aantal fetisjes kan ik me wel iets voorstellen maar dit heeft echt 0,0 sexfactor
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, geen fuck. Sorry, die was te makkelijk. Maar wat is er?
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan was ik nooit celibaat.
Heb nooit een aanbod of mogelijkheid gehad tot seksuele handelingen de afgelopen jaren.
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Net of jij nooit een aanbod hebt gehad?
Nee, sorry. Ik ben er niet mee bezigquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die post al gierend achter je computer type, anders is er echt iets mis.
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Lekker warm, slimme man!quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar dat is perro, die loopt nu nog met een kerstmuts rond.
Da's ook weer zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een oogfetisj hebt? Net als een voetfetisj of oid. Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen.
Vooral moequote:
Dagelijks neem ik aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens perro schijnbaar niet (aangezien ik ook onder iedereen val)
Ik ook.quote:
Zozo. Liefde laat zich niet beteugelen door afstand.quote:
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kapsalon eten voelt wel bijna als seksuele handeling toch? :$
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak je wel tijd voor leuke dingen en zo?Met vrienden?
Pas maar op, je bevindt je op een hellend vlak.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal. Ik denk nog wel eens terug aan de kapsalon die wij samen deelden. Dan zit mijn broek toch wel even strak.
Nee, daarom wil ik ook verhuizen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaan jullie nooit iets leuks doen met de huisgenoten? Daarvoor zit je toch samen in een huis o.a.
Heb je gewintersport toevallig?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ook.
Gebroken enkel is maar saai. Zit heel de dag thuis en kan mijn huis niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |