Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil graag een handtekening van Herman Finkers
En de rustdag jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zater-fucking-feestdag en die andere, toch?
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
Als man bij een date onderbouwde complimenten geven over de schoenen die de vrouw draagt is altijd dikke pluspunten.
ETQ.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou van de schoenen die ze bij ETQ verkopen. Maar ik ga geen 250 euro voor een paar sneakers betalen![]()
[ afbeelding ]
Is die ook, een keer mee in de kroeg gezeten en een vriend van me ging een weddenschap aan dat als hij hem aan het lachen kreeg binnen 1 minuut Herman een rondje gaf voor de hele kroeg, en anders zou mijn vriend betalen. Niet aan het lachen gekregen, toch een rondje gegevenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.
lol, bij hoge hakken zou dat nog wel kunnen jaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?
"ze laten je kont er mooi uitkomen" ?
Zondag sta ik waarschijnlijk langs een rugbyveld. Wel in het zonnetje, dat scheeltquote:
Schijnbaar nietquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herman Finkers vind ik wel echt een sympathieke man.
Dan kook of bak ik wel een eitje voor mezelfquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mweh, daar heb ik iets mindere herinneringen aan.![]()
Niet stilletjes kapot gaan.Ik weet dat het makkelijker is, maar niet doen.
Veel verder dan dat komt mijn schoenenkennis bij vrouwen niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, bij hoge hakken zou dat nog wel kunnen ja
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf is een onderbouwd pluspunt over vrouwenschoenen?
"ze laten je kont er mooi uitkomen" ?
buitenlucht is goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zondag sta ik waarschijnlijk langs een rugbyveld. Wel in het zonnetje, dat scheelt
[..]
Schijnbaar niet
[..]Ik ook
Ah dat zijn leuke dingen!quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is die ook, een keer mee in de kroeg gezeten en een vriend van me ging een weddenschap aan dat als hij hem aan het lachen kreeg binnen 1 minuut Herman een rondje gaf voor de hele kroeg, en anders zou mijn vriend betalen. Niet aan het lachen gekregen, toch een rondje gegeven
Eitjes zijn wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kook of bak ik wel een eitje voor mezelf
gewoon de verschillende kleuren veters in de sneakersquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.
Wauw. Eyeopener. Dat is shit die normaal als een boeing over mijn hoofd gaatquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Schoenen moeten altijd ergens bij passen, bijvoorbeeld kleur van de riem of handtas. Of ze komen terug in een bepaald motief van de jurk. Als je daarop let en dat aangeeft, wordt zeker gewaardeerd.
Ik snap wel dat jij bezet bent.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks aan jou is artificial. Slechte ondertitel.
Die ja, ook wel de voetbal/F1 dag genoemdquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:19 schreef rival het volgende:
[..]
De tering ik moet morgen weer werken het weekend is voorbij dag?
Metroseksueel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een homo die van vrouwen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |