Ja maar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind je wezens die eerder op methheads vallen dan op een fatsoenlijke burgerman een verrijking van je leven dan?
Ohai.quote:
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordigquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Je brengt mij aan het twijfelen nu. Maar gezien jij zegt dat vrouwen op bad boys vallen ben ik dus blijkbaar te lief en te lief zijn = geen vrouw als ik je goed begrijp.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordig
Godver.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het wel hoor.
Het kwakje moet ook geloosd worden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo vervelend doe tegenwoordig
Daar zijn toch opblaaspoppen voor? Mannen maken het zichzelf zo moeilijk soms.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Onlogische wezens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar zijn toch opblaaspoppen voor? Mannen maken het zichzelf zo moeilijk soms.
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terugquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ja, so? is dat juist niet iets positiefs?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terug
Die zijn er ook voor vrouwen, probeer jij het uit en geef dan hier je mening erover.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand overquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je eenmaal aan Rubberen Annie begint, dan is er geen weg meer terug
Ik heb die behoefte niet?! Dus nee dank je.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn er ook voor vrouwen, probeer jij het uit en geef dan hier je mening erover.
Dildo != opblaasventquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand over
Dat moet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan liever nietquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Houd jezelf dat maar voor ja...quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet?! Dus nee dank je.
Ik betreur dit nog iedere dag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben toch geen man?
Ik merk er weinig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben toch geen man?
John stelt zichzelf even voor.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ook echt nog nooit gehoord van een opblaasman voor vrouwen.
Dat lijkt me dan ook niet heel praktischquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb ook echt nog nooit gehoord van een opblaasman voor vrouwen.
Ik heb liever een echte vrouwquote:
Vind ik niet te vergelijken, de meeste seksspeeltjes van vrouwen zijn geënt op trilfunctionaliteiten waar geen mens tegenop kan. Een rubberen pop is een replica van een vrouw, weliswaar heel slecht, maar gaat nog steeds uit van de man die het werk doet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Discriminatie als een vrouw een nachtkastje vol speeltjes heeft hoor je daar niemand over
Oeh, wel zwarte ogenquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
John stelt zichzelf even voor.
http://www.bol.com/nl/p/big-john-opblaaspop/9200000012142900/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |