WOOTquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
JA HALLO IK WOOG 109,4 VANOCHTEND.![]()
![]()
![]()
Dat betekend dat er nu echt 15 kg af is en dat ik m'n volgende mijlpaal gehaald heb
Op naar 104,9.En dan is 99,9 ook al gewoon in de buurt weet je!
![]()
AAAAAAIGHT!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
Dat betekend dat er nu echt 15 kg af is en dat ik m'n volgende mijlpaal gehaald heb
![]()
Ik neem vanavond nog zo''nquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Hier neem een snickers
[ afbeelding ]
Welke? Linkje?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik neem vanavond nog zo''nproteinebar
![]()
wat is die shit awesome lekker jongen
Welke? Ik vind de meeste maar goorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik neem vanavond nog zo''nproteinebar
![]()
wat is die shit awesome lekker jongen
Oi, netjes jongen!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik kan heul misschien morgen de mijlpaal van 30kg bereikenMoet nog precies 1 kg, als morgen niet dan volgende week
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-protein-barquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Welke? Linkje?
Ik hou van lekkere dingen
Nee, maar ik waardeer je moeite enormquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dit is niet zo'n mooie slinger helaas.
Weet je, ik ga deze even bestellen voor in het weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://xxlnutrition.com/(...)elicious-protein-bar
Deze! Met kokos en chocola!
En ik heb hier godverdomme begin van de week 25 euro voor betaald.
Oh die heb ik ook een keer gehad ja. Van de drie smaken vond ik Choco caramel nog het best te doen. Cookies & cream was vuil.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, maar ik waardeer je moeite enorm![]()
En voor de bar, check m'n linkje hierboven.
Ik vond choco caramel niet lekker. Cookies & cream klinkt alleen al vies.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook een keer gehad ja. Van de drie smaken vond ik Choco caramel nog het best te doen. Cookies & cream was vuil.
YW. Ze doen 21/6/20 macrotechnisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weet je, ik ga deze even bestellen voor in het weekendDan eet ik eigenlijk nooit geen kwark.
THX!
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zag het ja. Komt niet echt in de buurt van een bak kwark. Maar ik neem gewoon ff zon ding mee tijdens klussen, ideaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
YW. Ze doen 21/6/20 macrotechnisch.
Nou, precies. Daar heb ik ze ook voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zag het ja. Komt niet echt in de buurt van een bak kwark. Maar ik neem gewoon ff zon ding mee tijdens klussen, ideaal.
Uhu. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, precies. Daar heb ik ze ook voor.
Gisteren na het lopen, vannacht tijdens het werken, dat soort momenten. En ze zijn superlekker
Allemaal oud B&F klantenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Tering tussen mijn ordernr van maandag en vandaag zitten al z'n 2200 bestellingen
Niet verwacht dat ze zo groot waren.
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Duizelt het je qua hoeveelheid of qua snelheid?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenWacht hier kun je lachen:
[..]
Paar stukken later:
[..]
Toen kon je me vegen hoor
Euh, neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, gastVertel eens, prikt dat niet op je lul?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Was aan het begin ook moeilijk voor te stellen, nu nog is gewoon een groot getal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen idee
Het hoort natuurlijk ook wat sneller en meer te zijn als je meer overgewicht hebt, maar vanuit mijn eigen perspectief is het moeilijk voor te stellen om 30 kg te verliezen
Ook goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef sanger het volgende:
Wat een mijlpalen allemaal
Als ik maandag het gewicht heb wat ik dinsdag had heb ik ook een mijlpaal gehaald Dan ben ik officieel over de helft
Ben begonnen met meten op 95,1, wil naar de 80 (minimaal). Was dinsdag 87,3 dus das meer dan 7,5 afgevallen
Alleen was ik vanmorgen nog 88,1
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Was aan het begin ook moeilijk voor te stellen, nu nog is gewoon een groot getal.
Maar zoals je zegt met meer overgewicht moet er ook wat meer af Met een BMI van nog net geen 40, mijn startsituatie, kan het ook redelijk hard gaan in het begin
Toen ik de 15 kg had bereikt heb ik dat eens gedaan, gewoon ff tillen. Wat een verschilquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Als je straks op je streefgewicht bent, kan je het je waarschijnlijk niet meer voorstellen dat je ooit tientallen kilo's meer meesleepte elke dag..
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen idee
Het hoort natuurlijk ook wat sneller en meer te zijn als je meer overgewicht hebt, maar vanuit mijn eigen perspectief is het moeilijk voor te stellen om 30 kg te verliezen
Dat is het vervelende van veel afvallen jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!
Ik vind het wel dat het bij mij erg hard gaat. Ben wel een beetje bang dat m'n vel niet net zo hard meekrimpt zeg maar.![]()
Awesome!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van veel afvallen jaMáár gelukkig ook op te lossen.. eventueel door een operatie. Weet alleen niet hoe zorgverzekeraars daar tegenaan kijken in Nederland. Heb er voornamelijk Britse documentaires over gezien.
Wat val jij gemiddeld af per week? Heb nog nergens last van en heb ook snelle perioden gehad. Goed en gezond eten, plus genoeg water helpt de huid elastisch te houden. Ook je leeftijd helpt meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!
Ik vind het wel dat het bij mij erg hard gaat. Ben wel een beetje bang dat m'n vel niet net zo hard meekrimpt zeg maar.![]()
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
Ik moet wel zeggen dat jullie wat dat betreft toch een inspiratie voor mij zijn. Als jullie het lukt om zoveel af te vallen, moet ik niet piepen en aan de slag gaan met die paar kg die ik kwijt wil
Halverwege je bovenbenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.
De tiet-reconstructie heeft m'n lief al goedgekeurd.
Niet piepen, maar afvallenquote:
Er zijn misschien wel dingen die je kunt doen om de losse huid tegen te gaan? Veel krachttraining, misschien smeren met body oil of zo en inderdaad veel water drinken?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.
De tiet-reconstructie heeft m'n lief al goedgekeurd.
Dat verschilt heel erg. De afgelopen week 2,5 kg. De week daarvoor 1,4. De week daarvoor 0,3. De week daarvoor 1,3.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat val jij gemiddeld af per week? Heb nog nergens last van en heb ook snelle perioden gehad. Goed en gezond eten, plus genoeg water helpt de huid elastisch te houden. Ook je leeftijd helpt mee
Das wel lief. Maar die paar kg kunnen ook verdomd lastig zijn hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
Ik moet wel zeggen dat jullie wat dat betreft toch een inspiratie voor mij zijn. Als jullie het lukt om zoveel af te vallen, moet ik niet piepen en aan de slag gaan met die paar kg die ik kwijt wil
Ja, I don't knowquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Halverwege je bovenbenen?holy crap.. dan ga je van 300kg naar 80kg ofzo?
Ik probeer wel veel water te drinken (minimaal 2 liter) en doe krachttraining.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn misschien wel dingen die je kunt doen om de losse huid tegen te gaan? Veel krachttraining, misschien smeren met body oil of zo en inderdaad veel water drinken?
Zal wel wat loslopen dan denk ik. Volgens mij kan een gezonde huid iets tussen de 0,5/1kg per week bij houden, daarna duurt het wat langer. Maar is ook niet alles verloren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg. De afgelopen week 2,5 kg. De week daarvoor 1,4. De week daarvoor 0,3. De week daarvoor 1,3.
Ik voorkom het probleem graagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal wel wat loslopen dan denk ik. Volgens mij kan een gezonde huid iets tussen de 0,5/1kg per week bij houden, daarna duurt het wat langer. Maar is ook niet alles verloren.
Het is in ieder geval een probleem voor later
Met 1 kg per week gemiddeld afvallen verwacht ik ze weinig, al zit jij wat met lengte natuurlijk bedenk ik me net al dit tikkendquote:
He bah.. Nouja ook met loshangende tieten en huid ben je in ieder geval 1000x gezonder dan met al het gewicht, maar ik kan me wel voorstellen dat het echt een teleurstelling is als je zo je best gedaan hebt om af te vallen maar dat het 'bikiniresultaat' dan tegenvalt vanwege die losse huid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer wel veel water te drinken (minimaal 2 liter) en doe krachttraining.
Maar mn tieten zijn niet te redden hoor, dat komt omdat ik 10 jaar geleden een borstverkleining heb gehad. Toen werd ik zwaarder, toen viel ik af, toen kwam ik aan en nu val ik weer af. De littekens groeien niet mee dus ze zien er debiel uit nu
Ja, precies. Ben je alleen maar tof met kleren en corrigerend ondergoed aan. Daar ben ik wel bang voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
He bah.. Nouja ook met loshangende tieten en huid ben je in ieder geval 1000x gezonder dan met al het gewicht, maar ik kan me wel voorstellen dat het echt een teleurstelling is als je zo je best gedaan hebt om af te vallen maar dat het 'bikiniresultaat' dan tegenvalt vanwege die losse huid.
Ja, vertel mij watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das wel lief. Maar die paar kg kunnen ook verdomd lastig zijn hoor!
Oh dat is wel zuurquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ben je alleen maar tof met kleren en corrigerend ondergoed aan. Daar ben ik wel bang voor.
M'n tieten zijn nog goed op te vangen met een BH hoor, maar uhm. bij een borstverkleining maken ze een ankervormiglitteken (van links naar rechts onder je borst door, en dan vanuit het midden omhoog naar je tepel zeg maar.) en dat litteken omhoog is niet meegerekt met aankomen/afvallen/aankomen, dus dat staat strak. Ik ben bang dat als ik nog flink afval ik straks zeg maar 4 tieten heb
Zijn er geen sporten met laag risico op blessure die je kunt doen, zoals zwemmen of fietsen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
ber als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen )
Fietsen doe ik nu ook .. thuis op de hometrainer omdat ik nog niet veel tegenstand mag hebben vanwege mijn blessure. Dan is het 'veiliger' om dat zelf machinaal in te stellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn er geen sporten met laag risico op blessure die je kunt doen, zoals zwemmen of fietsen?
Ik heb juist altijd gehoord dat sporten goed is bij een burnout vanwege endorfine-aanmaak en zo?
... dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat bedoel je met tegenstand? Weerstand?
Maar je kunt wel meer bewegen toch? Wandelen, fietsen? Dat soort dingen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, vertel mij watIk heb wel een doel en dat is in september als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen
)
Maar gelukkig helpt een goed eetpatroon ook een boeldaar ben ik mij nu maar op aan het richten. Zojuist 2 karavanen gekocht zodat ik de groene smoothies kan bewaren en in de zomer mijn eigen spa fruit kan maken
Fuck kant en klaar, fuck toegevoegde zooi.. terug naar een tijd dat we dingen nog zelf maakten!
Ja, ik wist het ook wel hoor. 10 jaar geleden hebben ze wel gewaarschuwd dat het goed mogelijk kon zijn dat ik een correctie nodig zou hebben. Dus misschien wordt ie ook nog wel vergoedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuurMaar ze kunnen tegenwoordig veel, dus hopelijk kunnen ze dat ook fixen
Wandelen kan niet.. dat doet teveel pijn. Fietsen doe ik al en ik ga maandag eens kijken of zwemmen erbij kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je kunt wel meer bewegen toch? Wandelen, fietsen? Dat soort dingen?
Bij zwemmen merk ik heel erg dat je na 5 of 10 minuten met je lijf voelt: mehhhhh. Maar dat het niet erger wordt, zeg maar. Snap je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wandelen kan niet.. dat doet teveel pijn. Fietsen doe ik al en ik ga maandag eens kijken of zwemmen erbij kan
En rondliepen in dierenvellen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, vertel mij watIk heb wel een doel en dat is in september als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen
)
Maar gelukkig helpt een goed eetpatroon ook een boeldaar ben ik mij nu maar op aan het richten. Zojuist 2 karavanen gekocht zodat ik de groene smoothies kan bewaren en in de zomer mijn eigen spa fruit kan maken
Fuck kant en klaar, fuck toegevoegde zooi.. terug naar een tijd dat we dingen nog zelf maakten!
Je traint natuurlijk wel al je spierenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij zwemmen merk ik heel erg dat je na 5 of 10 minuten met je lijf voelt: mehhhhh. Maar dat het niet erger wordt, zeg maar. Snap je?
Kleding maak ik niet zelfquote:
Nou, je gaat je spieren voelen als je bezig bent, maar het wordt niet erger ofzo. Je blijft ze wel de hele tijd voelen, maar het gaat geen pijn doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je traint natuurlijk wel al je spierenDat bedoel je eigenlijk? Je voelt spieren waarvan je niet wist dat je ze had?
Ah, dat is wel fijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, je gaat je spieren voelen als je bezig bent, maar het wordt niet erger ofzo. Je blijft ze wel de hele tijd voelen, maar het gaat geen pijn doen.
Om te verleggen bedoel jequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kleding maak ik niet zelfEr zijn grenzen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:15 schreef Maraca het volgende:
Heb alleen een bikini liggen waarmee ik een beetje aan het strand lig, maar lijkt me niet echt geschikt om banen mee te zwemmen. Ben er nog nooit mee het water in geweest over
Jij gaat naar het strand zonder ook maar even het water in te gaan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn
Nu heb ik gelijk een excuus om te gaan winkelenHeb alleen een bikini liggen waarmee ik een beetje aan het strand lig, maar lijkt me niet echt geschikt om banen mee te zwemmen. Ben er nog nooit mee het water in geweest overigens
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jij gaat naar het strand zonder ook maar even het water in te gaan?
That's mequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:22 schreef sanger het volgende:
Alleen maar liggen mooi zijn dus Maraca?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:22 schreef sanger het volgende:
Alleen maar liggen mooi zijn dus Maraca?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
That's me
Maar ik bedenk me ook net dat ik ook vrij onzeker was over mijn lichaam. Ik lag vaak wel in bikini, maar als ik wat te drinken ging halen had ik zo'n 'omslag' om me heen om maar niks te laten zienOf heel tactisch zodat ik slank leek door net het 'gevarengebied' te bedekken
Volleybal op strandquote:
Alleen of met jequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Klooien in water.
En nog even een![]()
![]()
voor Lonaa!
Nou ja, veel keuze heb je niet. Een badpak was zelfs een slechter ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe dan ook laat je in een zwembad of op het strand veel meer zien van jezelf dan je elders zou doen. Bedoel, wat is er nu zo anders aan een bikini topje of een BH? Maar als je in een BH staat mag een vreemde het niet zien, en in het zwembad pronk je met je mooie bikini (what's in a name).
Geldt overigens ook voor mannen. Een natte zwembroek toont de contouren nu eenmaal net wat beter dan een droge
Misschien is dat wel bewust dat er weinig andere keuzes zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, veel keuze heb je niet. Een badpak was zelfs een slechter idee
Tenzij erg jongquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben nooit zo preuts, ik kleed me ook gerust om op het strand dus mijn bh mogen ze ook wel best zien. Al die lijven zijn in principe variaties op een thema dus er is niets bij wat men nog niet eerder heeft gezien.
Hahaha ja inderdaad, en alsof die man niet op 1000 miljoen andere manieren aan beeldmateriaal van schaarsgeklede vrouwen kan komenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:32 schreef sanger het volgende:
oeger weleens meegemaakt, toen ik nog een jonge god was. Ik had toen een vriendinnetje met een erg prettig figuurtje om te aanschouwen. Was ook model enzo. Dus op strand liep ze graag een beetje te pronken (en in die tijd was topless nog best gewoon) en vaak ook in een stringetje. Kwam er eens een moeder naar ons toe of ze wat aan wilde doen omdat haar man steeds lag te kijken Bedoel, doe zelf dan ook wat leukers aan dan zo een bloemetjes oma ding, dan kijkt ie misschien op een dag ook weer eens naar jou
Haha.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Of je schud weer zonder hoeren fucking dop op je shaker.
Heel mijn shirt en heel die kutkeuken weer onder. Tering tyfus zeg.
Shaker's cumshotquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
Heel mijn shirt en heel die kutkeuken weer onder
Toen was internet nog niet zo gemeengoed als nu, maar toen had je natuurlijk wel van die boekjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad, en alsof die man niet op 1000 miljoen andere manieren aan beeldmateriaal van schaarsgeklede vrouwen kan komenMijn vriend wil juist altijd dat ik stringbikini's of hele kleine broekjes aandoe maar dat vind ik toch meestal niet mooi, een beetje ordi.
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.quote:
Mwehehehe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Heb je nu al last van hooikoorts klachten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.
[..]
Mwehehehe.
En hooikoorts en hardlopen is matig. Maar het was lekker weer en weer een half uur gehobbeld na ziek zijn, dus it's something.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Jup, hazelaars. Naast normale katten kan ik ook niet tegen die katjes.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je nu al last van hooikoorts klachten?
Toch wel op batterijen mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liefst met m'n paarse opblaaskrokodil.
Je moet de foto zienquote:
Ben je er gelukkig weer redelijk snel vanaf! Ik kon afgelopen jaar een aantal dagen niet werken omdat m'n ogen letterlijk helemaal dicht zatenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, hazelaars. Naast normale katten kan ik ook niet tegen die katjes.Voordeel is wel dat ik eigenlijk alleen nu last heb, grassen doen me weinig.
Oh bah, dat is echt ruk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:52 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ben je er gelukkig weer redelijk snel vanaf! Ik kon afgelopen jaar een aantal dagen niet werken omdat m'n ogen letterlijk helemaal dicht zaten![]()
Zelfs de medicijnen die ik ervoor heb hielpen toen niet
Da's geen krokodil.quote:
DM!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel op batterijen mag ik hopen?
[..]
Je moet de foto zien
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Lach maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Toch wel op batterijen mag ik hopen?
[..]
Je moet de foto zien
Als het goed is gaat hij dan niet aanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Ryuuzen het volgende:
wacht maar tot je 'sochtends de deksel op je blender vergeet![]()
Ik mag niet lachen.. Maar doe het stiekem welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:37 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME.
Pas maar op. Ze hoekt je zo neerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen.. Maar doe het stiekem wel
jup ik schrok er ook van....kon gelijk weer gaan douchenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is gaat hij dan niet aan
edit: even getest met een lege blender.. hij gaat gewoon blenden zonder deksel
Nog niet ontvangenquote:
Been therequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:05 schreef Ryuuzen het volgende:
wacht maar tot je 'sochtends de deksel op je blender vergeet![]()
LAAT ME WETENquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Artoo het volgende:
Q, ik ga het kwarkbroodrecept nu in een muffinvorm in de oven doen
Wel van gehoord, nooit geprobeerd. Ik hou a) van KH's en b) heb ik die gewoon nodig voor mijn trainingenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef sandertjuh het volgende:
Q heb je wel eens gehoord van het ketose/ketogeen dieet? Of zelf eens geprobeerd?
Update: na 15 minuten op 200 graden lijken ze al behoorlijk gaar. Mijn oven heeft ergens een turbostand die ik niet uit kan zettenquote:
Whut?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Update: na 15 minuten op 200 graden lijken ze al behoorlijk gaar. Mijn oven heeft ergens een turbostand die ik niet uit kan zetten
Nee, alleen het basisrecept + 20g rauwe cacaonibs en een extra el honing.quote:
Die moet ik gequote hebbenquote:
Schema is awesome voor de rest. Ik had zelf alle spiergroepen er even bij gezet en je pakt inderdaad alles.quote:
En nu nog een plek om te zwemmen and profit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik heb een zwempak. Winkel 4 had er eindelijk eentje waar ik fatsoenlijk inpasteNu mezelf maar trakteren op een broodje haring
Dat gaat wel lukken. Heb er eentje gevonden op redelijke fietsafstandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En nu nog een plek om te zwemmen and profit.![]()
Hoeveel kg wou je eigenlijk kwijt?
Ik zou hem slaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:10 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriendje kocht chips die ik ook lekker vind.
Nee, maar wat het verschil is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
ja help. Is speltbloem hetzelfde als speltmeel?????
Zei ik tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Schema is awesome voor de rest. Ik had zelf alle spiergroepen er even bij gezet en je pakt inderdaad alles.
Kak. Ik heb of speltbloem of volkoren tarwemeel voor het kwarkbrood...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar wat het verschil is?Ik heb zelf een mix van speltmeel en speltbloem
Volgens mij maakt het geen bal uit of je nu meel of bloem gebruiktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kak. Ik heb of speltbloem of volkoren tarwemeel voor het kwarkbrood...
LONAA, ARTOO, HELP MIJquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het geen bal uit of je nu meel of bloem gebruikt
Anders even in het bakkerstopic in CUL vragenquote:
Nicequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Heb er eentje gevonden op redelijke fietsafstandDaar kan ik doordeweeks van 7:00 - 8:30 terecht voor baantjes zwemmen.
Wil +/- 5kg kwijt..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zei ik tochWe vervangen die skullcrushers wel ff
Ja, had er al eens eerder naar gekeken. Maar toen kwam het niet heel erg handig uit met m'n werk. Maar goed, werk nu toch vanuit huis dus kan makkelijk 's morgens. Heb het voor maandag in m'n agenda gezet. Denk wel dat ik ga piepen als de wekker gaat, maar 't is niet andersquote:
Dat combineren is nog wel eens kut jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, had er al eens eerder naar gekeken. Maar toen kwam het niet heel erg handig uit met m'n werk. Maar goed, werk nu toch vanuit huis dus kan makkelijk 's morgens. Heb het voor maandag in m'n agenda gezet. Denk wel dat ik ga piepen als de wekker gaat, maar 't is niet anders
Nee, ik zou inderdaad niet meer gaan piepenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat combineren is nog wel eens kut ja
En je zou niet meer piepenof was dat miepen?
Ach went vanzelf
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, ik zou inderdaad niet meer gaan piepenEn ach, ik denk dat het nu wel beter te regelen zal zijn met m'n werk. Als ik zeg dat het voor de burn-out is (wat deels ook zo is) dan doen ze echt niet moeilijk en kan ik rustig mezelf weer een beetje representatief maken na het zwemmen
Nou ja, moet het natuurlijk nog wel overleggen hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi dat je werk zo goed meewerkt, dat is nice
Alleen heb je nu geen excuses meer
Ok, maar het is wel mogelijk. Er zijn ook genoeg die misschien niet zo soepel zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, moet het natuurlijk nog wel overleggen heNu kan ik wel weer op tijd terug zijn om aan het werk te gaan. Maar als ik straks weer naar kantoor (alhoewel het dan iets minder boeit) of naar klanten moet (dan boeit het heel erg!) dan is het anders. Maar dat zie ik tegen die tijd wel.. ga ik me niet druk over maken.
Heb nu inderdaad geen excuses meerdaarom ook maar direct een badpak gekocht anders weet ik hoe dat gaat .. tja, geen badpak.. dan kan ik ook niet gaan zwemmen ..
Hij staat met spelt en appel en cranberry en rozijnen in de ovenquote:
Het staat nu in m'n planning..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, maar het is wel mogelijk. Er zijn ook genoeg die misschien niet zo soepel zijn![]()
ik herken dat gevoel
Nomquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij staat met spelt en appel en cranberry en rozijnen in de oven
Ja, na 55 min nog niet gaar. Snij hem net aan, like nope. Dus maar weer erinquote:
Mijn kerel vond mijn kwarkbrood niet te vretenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel en kiddo hebben allebei met smaak een muffin opgegeten. En normaal blieven ze mijn 'gezonde' baksels niet. I WIN THIS ROUND, HUAHUEHUE!
Hmpf! Ik weet zelf nog niet hoe ze smakenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn kerel vond mijn kwarkbrood niet te vreten![]()
Ik heb net een stukje gehad
Aanhouder wintquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Mijn kerel en kiddo hebben allebei met smaak een muffin opgegeten. En normaal blieven ze mijn 'gezonde' baksels niet. I WIN THIS ROUND, HUAHUEHUE!
Dat is een goede keusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Maraca het volgende:
De kogel is door de kerk.. de frituur gaat naar de milieustraatHad hem sowieso al een hele poos niet meer gebruikt. Maar nu ook besloten om hem maar echt weg te doen. Mocht ik een keertje willen 'zondigen' dan kan ik ook altijd nog de ovenvariant halen van dat soort producten.
Nu alleen nog schoonmaken, want anders accepteren ze hem natuurlijk niet
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is een goede keusStinktroep
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaDat is ook een reden om hem weg te doen.. en ik heb stiekem de kastruimte ook nodig
![]()
Dan kun je dat compenseren met je toetjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus ik heb vanavond even mijn D gewogen, redelijk standaard porties:
- Aardappels, gekookt, 70 gram, 57 kcal;
- Runder worstje, bereid, 88 gram, 255 kcal;
- Jus, 10 gram, kcal onbekend 20?;
- Sla met 1/2 gekookt ei, niet gewogen, Zal nooit meer zijn dan 75 kcal;
Totaal ongeveer op 400 kcal. Dat is minder dan ik dacht. Aardappels eet ik altijd zelfde portie, vlees varieert en groente ook. Maar zal nooit boven die 600 uitkomen dus.
Zekerquote:
Hoe maak jij die? Van speltbloem, ei en melk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat eet jij weinig aardappels dan Crunchy!
Ik heb net speltpannenkoeken met aardbeien en slagroom op. Burp. Ik zit altijd zo vol van pannenkoeken
Jup, op elke 100g bloem (of is het meel? Wederom geen idee) 200ml melk en één ei. Ik had er nu ook kaneel en 1 geprakte banaan doorheen gedaan, nomnom!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe maak jij die? Van speltbloem, ei en melk?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
Dan kun je dat compenseren met je toetje
Is een raar principe eigenlijk jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
Zeker Net die pan schoongemaakt.. had niet eens zoveel gefrituurd met de frituurvet.. maar eigenlijk is het te ranzig voor woorden dat je daar eten in bereidt
Klopt, hoef er niet zoveel van. Maar zelfs al nam ik het dubbele dan zat ik nog goedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat eet jij weinig aardappels dan Crunchy!
Hoeveel bak je er uit 100g?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jup, op elke 100g bloem (of is het meel? Wederom geen idee) 200ml melk en één ei. Ik had er nu ook kaneel en 1 geprakte banaan doorheen gedaan, nomnom!
Toetjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
![]()
o wait, ik eet nooit toetjes
[..]
Is een raar principe eigenlijk ja
[..]
Klopt, hoef er niet zoveel van. Maar zelfs al nam ik het dubbele dan zat ik nog goed
Ik had nu 200 g en dat waren 8 dunne pannenkoeken (ik had er zelf 5 op), dus ik denk 4..quote:
Ik red niet een fatsoenlijk toetje denk ik in 150-200 kcalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toetjes![]()
Eet ik eigenlijk ook nooit
Maar ga bij mijn volgende boodschappen kwark halen.. en dan vers fruit erdoor.. nomnom
Dan vrees ik dat je B&J als toetje moet nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik red niet een fatsoenlijk toetje denk ik in 150-200 kcal
Kwarkfruit
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je B&J als toetje moet nemen![]()
Dat hoort toch een beetje soggy te zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
Pancakes it is morgen!
Heb mijn kwarkbrood weggeflikkerd. Kreeg het NIET gaar
ja, maar dit was gewoon echt niet gaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hoort toch een beetje soggy te zijn?
Hmm jammer.. misschien omdat hij te groot was of zo? Ik heb wel eens kwarkbolletjes uit het hardloperskookboek gemaakt, die waren goed gelukt!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dit was gewoon echt niet gaar
Ja of het is de bloem. Want poos gelee speltbrood gemaakt, hetzelfde. Kun je pics maken morgen van dat recept, alsjeblieft?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm jammer.. misschien omdat hij te groot was of zo? Ik heb wel eens kwarkbolletjes uit het hardloperskookboek gemaakt, die waren goed gelukt!
Foto maken kan niet want alle boeken zitten in mijn flat in verbouwingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of het is de bloem. Want poos gelee speltbrood gemaakt, hetzelfde. Kun je pics maken morgen van dat recept, alsjeblieft?
Oh, weird! Had je verder wel gewoon het recept aan gehouden? Die van mij (muffins weliswaar, en 1 mini cakeblik) zijn heel mooi gegaard.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dit was gewoon echt niet gaar
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Foto maken kan niet want alle boeken zitten in mijn flat in verbouwing
Maar volgens mij is dit het precieze recept:
http://kokenzonderkennis.blogspot.nl/2013/08/kwarkbolletjes.html
Jup, exact hetzelfde verderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh, weird! Had je verder wel gewoon het recept aan gehouden? Die van mij (muffins weliswaar, en 1 mini cakeblik) zijn heel mooi gegaard.
Hier staat altijd dikke filequote:Opzaterdag 28 februari 2015 09:47 schreef Maraca het volgende:
Nou ik was niet de enige die dacht.. zaterdagochtend.. half 10.. zal wel rustig zijn bij de milieu straat .. holycrap
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreegquote:
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering druktequote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreeg
Was jij die Volvo die achteruit ging op de helling op parcour?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering drukte
En ik kan al niet goed rijden met een aanhanger
Ik was wel in een Volvoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was jij die Volvo die achteruit ging op de helling op parcour?Ook net terug voor de 2e en gelukkig laatste keer. Altijd fijn als die troep weer weg is
Grof vuil bellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreeg
Gewoon met dagje oefenen, heb je het zo doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering drukte
En ik kan al niet goed rijden met een aanhanger
De Volvo voor mij was ook geen ervaren bestuurder met een aanhangwagen. Zal wel een Volvotrekje zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik was wel in een Volvo![]()
Klopt. Alles weer opgeruimd, altijd fijn. Duurt paar weken en dan kan ik nog wel een keer
Mwua.. dat was deze keer niet nodig. Woon tegenover de milieustraat dus 2x op en neer rijden is niet zo'n punt.quote:
Ik net pasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja, goedemorgen. Sinds 1 uur weer uit de veren
*gaap
Ik was 23 uur achter elkaar wakker, waar ik er 11 van werkte. Toen sliep ik 5 uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik net pasSerieus
Ik storte om 12u compleet in. Maar ook écht instorten. Niks wilde meer en bloed chago
Zo naar de action om een quiche vorm te halen. Mijn L was 1000kcal
Teringquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was 23 uur achter elkaar wakker, waar ik er 11 van werkte. Toen sliep ik 5 uur.
Over 5 uur sta ik weer achter de tap
Ja, was om half 8 thuis. Was om 1 uur weer wakker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
TeringDus je hebt 5u maar geslapen?! Hoe was het op de markt?
Joh, die dingen kloppen echt voor geen ene flikker. Ook die van een dietiste niet. Enige betrouwbare is een huidplooi meting. En met jouw buik die je laatst hier poste zit je eerder rond de 20% vet dan de 28 hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, vanochtend dus voor een fittest naar de fitness. De gratis conditietest ging al niet door want dan had je zo'n key nodig en die kreeg je als je lid was. Jammer, daar kwam ik dus grotendeels voor. Toen werd ik gewogen en gemeten. Volgens zo'n geleidingsapoaraat had ik 28.8% vet en dat broekie vd fitness nog beweren dat dat een prima waarde was voor een vrouw. Maar wtf, ik weiger echt te geliven dat dat klopt; ik heb kledingmaat s, mijn bmi zit een stuk dichter bij de ondergrens dan de bovengrens, volgens dat apparaat had ik meer spierpercentage dan gemiddeld en op sommige plekkem heb ik zichtbare spieren. Dan kan ik toch niet aan de bovengrens van gezond zitten qua vet?
Dan doe je het niet goedquote:Toen mocht ik een heel saai circuitje doen met apparaten voor het bovenlichaam en heb daarna nog wat losse dingen gedaan. Heb echt geprobeerd om het leuk te vinden maar wat dodelijk saai, een beetje monotone herhalingen doen op zo'n apparaat terwijl buiten de zon schijnt.. Ik kon er ook niet echt moe van worden, die specifieke spieren werden moe maar heb geen druppel gezweet. Het was een prachtige gym maar het is gewoon niets voor mij. Het enige wat me nog bijna overhaalde waren de fijne saunas en zonnebanken wat er ook bij zit
Lees de OP...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef fluster het volgende:
Hi!Heb een vraagje voor alle experts alhier: even puur uitgegaan van gemiddeld aantal calorieën wat zouden jullie ongeveer aanraden voor iemand (v) van 180cm, rond 70 kg, die 2 á 3 keer week gemiddeld intensief sport en op gewicht wil blijven dan wel nog een enkele kilo wil afvallen?
En ik bedoelde 't dus niet lullig. Maar goed, zoals gezegd: never mind. Heb de link in de OP gevonden, daarvoor dus dank.quote:
Dan denk ik: Lees dan eerst de OP voordat je in een topic postquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef fluster het volgende:
[..]
En ik bedoelde 't dus niet lullig. Maar goed, zoals gezegd: never mind. Heb de link in de OP gevonden, daarvoor dus dank.
En dan heb je ook geen ongelijk. Meh. Nou ja, ik ga wel gewoon sporten in plaats van online domme dingen vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan denk ik: Lees dan eerst de OP voordat je in een topic post
lolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef fluster het volgende:
[..]
En dan heb je ook geen ongelijk. Meh. Nou ja, ik ga wel gewoon sporten in plaats van online domme dingen vragen.
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.quote:
Oh, dat hoeft voor mij niet hoor, met zo'n tt verwachtte ik dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Q even lief doen tegen nieuwkomers
Hardlopenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.
[..]
Oh, dat hoeft voor mij niet hoor, met zo'n tt verwachtte ik dat sowieso niet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Kijk! Hier! No nonsense!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
Shinsplints inderdaad. Om gek van te worden. En echt al jaren mee aan het tobben dus tijd voor iets heel anders. Crossfit lijkt mij dus ook echt heel tof, volgende week hopelijk een proefles inplannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hardlopen
Crossfitpffffff crossfit is zwaaaar. Maar wel ubervet! Wat voor hardloopblessure heb je? Shinsplints?
Watsermismetmijntt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Als je van hardlopen al steeds geblesseerd bent, is zoiets intensief als crossfit dan wel geschikt voor je?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.
[..]
Ik haal cruesli niet meer in huis ook, want het blijft toch nooit bij één bakje.quote:
Nee kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 09:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik haal cruesli niet meer in huis ook, want het blijft toch nooit bij één bakje.
Ook jum!quote:Op zondag 1 maart 2015 09:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee kloptEet dan ook echt een beste bak weg.
Maar het wordt een boterham met kaas
Knijpen in een stressbal ofzoquote:Op zondag 1 maart 2015 08:20 schreef BananaPancake het volgende:
Yooo peepz! BP is vroeg op om aan haar scriptie te werkenen ik zou BP niet zijn als ik niet even hier kwam om te SOGgen.
Dus...
vraagje: iemand oefeningen om je onderarmen te trainen?
Nou ik persoonlijk kan er dus niet mee stoppen. Dat soort etenswaren haal ik niet meer in huisquote:Op zondag 1 maart 2015 09:23 schreef sanger het volgende:
Wat is er mis met Cruesli eigenlijk? Behalve dan dat er wat veel suiker inzit misschien.
Nu heb ik het zelf nog nooit gegeten, maar is het echt ZO lekker danquote:Op zondag 1 maart 2015 09:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou ik persoonlijk kan er dus niet mee stoppen. Dat soort etenswaren haal ik niet meer in huis
Ligt er een beetje aan welke variantquote:Op zondag 1 maart 2015 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu heb ik het zelf nog nooit gegeten, maar is het echt ZO lekker dan
Sowieso begint die havermout me nu al tegen te staanquote:
Goedzo!quote:Op zondag 1 maart 2015 09:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee kloptEet dan ook echt een beste bak weg.
Maar het wordt een boterham met kaas
Shitload aan suiker en vetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:23 schreef sanger het volgende:
Wat is er mis met Cruesli eigenlijk? Behalve dan dat er wat veel suiker inzit misschien.
Koffiequote:
Thanks.. 20% lijkt me ook net maar wel onder de 25 denk ik. Maar ach het is ook maar een nummer. Kreeg vanochtend een paar complimentjes van mijn vriend over mijn lichaam en dat is veeeeel meer waardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, die dingen kloppen echt voor geen ene flikker. Ook die van een dietiste niet. Enige betrouwbare is een huidplooi meting. En met jouw buik die je laatst hier poste zit je eerder rond de 20% vet dan de 28 hoor
[..]
Dan doe je het niet goedIk zweet met mijn HIIT schema me helemaal de leplazarus
quote:voordeel van mpf is dat je iedere dag weer opnieuw kan beginnen:)
quote:Ik ervaar niet dat ik te weinig eet of zo. Ik voel me goed, fit (fitter dan een maand geleden), niet vermoeid, geen typische hongerklachten als dufheid, hoofdpijn, misselijkheid, (spier-)slapheid. Allemaal niet, zelfs (na de eerste pakweg 10 dagen) geen honger meer gehad. En ik blijk prima in staat om mijn algehele conditie op te krikken op dit moment (wat ik merk aan mijn mogelijkheden met de roeitrainer die ik een aantal malen per week gebruik).
No freaking way dat jij 28 hebt hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thanks.. 20% lijkt me ook net maar wel onder de 25 denk ik. Maar ach het is ook maar een nummer. Kreeg vanochtend een paar complimentjes van mijn vriend over mijn lichaam en dat is veeeeel meer waard
Verder wel een beetje een zeurende lies dus weet nog niet of ik vandaag nog ga hardlopen.
Dat wordt geen blijvertje dusquote:Op zondag 1 maart 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso begint die havermout me nu al tegen te staan
Gesmolten kaasquote:[..]
Goedzo!
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt roeienhet plan van de 100km speelt nog steeds in mijn hoofd..
In de boot natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op een roeitrainer of in echt bootje?
Hangt er vanaf hoeveel je drinkt. Dat ene wijntje per maand zal bij mij geen verschil maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Goed bezig hier![]()
Aan de over kant GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #3 - Dag 7 in zicht!
Vallen sommige deelnemers ook af als neveneffect van het stoppen met alcohol.
Misschien een tip voor de mensen hier
Idemquote:Op zondag 1 maart 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
De meeste hier weten precies het effect van alcoholgebruik op afvallen
That said, die 40 dagen tik ik geregeld aanNiet zo moeilijk
Je moet ook zeker blijven leven.. anders is het ook geen bal aanquote:Op zondag 1 maart 2015 13:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat ik snel genoeg afval, met drank en feestjes.
Nee, precies. Ik hou van feestjes, dansen, en bier en wijn, dus nee, dat ga ik echt niet niet meer doen. Wel wat minder en beperkter.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet ook zeker blijven leven.. anders is het ook geen bal aan
*rekentquote:Op zondag 1 maart 2015 11:39 schreef CrunchySelf het volgende:
De meeste hier weten precies het effect van alcoholgebruik op afvallen
That said, die 40 dagen tik ik geregeld aanNiet zo moeilijk
Uhu! Wij hebben net een uur over hetstrand gelopenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:10 schreef Maraca het volgende:
Wat een prachtige dag is het vandaag eigenlijk ook
Ik zou zo slank zijnquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:01 schreef sanger het volgende:
Bedenk me net dat ik deze week nieteens in de sportschool ben geweest
Schandaligquote:Op zondag 1 maart 2015 19:01 schreef sanger het volgende:
Bedenk me net dat ik deze week nieteens in de sportschool ben geweest
Boh. Roze koekquote:Op zondag 1 maart 2015 20:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel gezondigd (een roze koek en wat m&ms) maar ik gok dat het nog wel binnen de kcal past. En heerlijk geroeid!
11km in 55 minuten. Nog niet echt een lange training voor 100km maar voor het eerst sinds tijden dus primaquote:Op zondag 1 maart 2015 20:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boh. Roze koekm&m
Hoever heb je geroeid?
Het begin is er dus weerquote:Op zondag 1 maart 2015 20:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
11km in 55 minuten. Nog niet echt een lange training voor 100km maar voor het eerst sinds tijden dus primaGeen blaren, wel mezelf een blauwe plek gebeukt
Denk nu bijna zeker dat ik het ga doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |