Ja of het is de bloem. Want poos gelee speltbrood gemaakt, hetzelfde. Kun je pics maken morgen van dat recept, alsjeblieft?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm jammer.. misschien omdat hij te groot was of zo? Ik heb wel eens kwarkbolletjes uit het hardloperskookboek gemaakt, die waren goed gelukt!
Foto maken kan niet want alle boeken zitten in mijn flat in verbouwingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja of het is de bloem. Want poos gelee speltbrood gemaakt, hetzelfde. Kun je pics maken morgen van dat recept, alsjeblieft?
Oh, weird! Had je verder wel gewoon het recept aan gehouden? Die van mij (muffins weliswaar, en 1 mini cakeblik) zijn heel mooi gegaard.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dit was gewoon echt niet gaar
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Foto maken kan niet want alle boeken zitten in mijn flat in verbouwing
Maar volgens mij is dit het precieze recept:
http://kokenzonderkennis.blogspot.nl/2013/08/kwarkbolletjes.html
Jup, exact hetzelfde verderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:42 schreef Artoo het volgende:
[..]
Oh, weird! Had je verder wel gewoon het recept aan gehouden? Die van mij (muffins weliswaar, en 1 mini cakeblik) zijn heel mooi gegaard.
Hier staat altijd dikke filequote:Opzaterdag 28 februari 2015 09:47 schreef Maraca het volgende:
Nou ik was niet de enige die dacht.. zaterdagochtend.. half 10.. zal wel rustig zijn bij de milieu straat .. holycrap
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreegquote:
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering druktequote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreeg
Was jij die Volvo die achteruit ging op de helling op parcour?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering drukte
En ik kan al niet goed rijden met een aanhanger
Ik was wel in een Volvoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was jij die Volvo die achteruit ging op de helling op parcour?Ook net terug voor de 2e en gelukkig laatste keer. Altijd fijn als die troep weer weg is
Grof vuil bellen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk nog een 2e keer omdat ik niet alles in m'n auto kreeg
Gewoon met dagje oefenen, heb je het zo doorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben er net ook twee keer geweest. Tering drukte
En ik kan al niet goed rijden met een aanhanger
De Volvo voor mij was ook geen ervaren bestuurder met een aanhangwagen. Zal wel een Volvotrekje zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik was wel in een Volvo![]()
Klopt. Alles weer opgeruimd, altijd fijn. Duurt paar weken en dan kan ik nog wel een keer
Mwua.. dat was deze keer niet nodig. Woon tegenover de milieustraat dus 2x op en neer rijden is niet zo'n punt.quote:
Ik net pasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja, goedemorgen. Sinds 1 uur weer uit de veren
*gaap
Ik was 23 uur achter elkaar wakker, waar ik er 11 van werkte. Toen sliep ik 5 uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik net pasSerieus
Ik storte om 12u compleet in. Maar ook écht instorten. Niks wilde meer en bloed chago
Zo naar de action om een quiche vorm te halen. Mijn L was 1000kcal
Teringquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was 23 uur achter elkaar wakker, waar ik er 11 van werkte. Toen sliep ik 5 uur.
Over 5 uur sta ik weer achter de tap
Ja, was om half 8 thuis. Was om 1 uur weer wakker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
TeringDus je hebt 5u maar geslapen?! Hoe was het op de markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |