Dat is een goede keusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:56 schreef Maraca het volgende:
De kogel is door de kerk.. de frituur gaat naar de milieustraatHad hem sowieso al een hele poos niet meer gebruikt. Maar nu ook besloten om hem maar echt weg te doen. Mocht ik een keertje willen 'zondigen' dan kan ik ook altijd nog de ovenvariant halen van dat soort producten.
Nu alleen nog schoonmaken, want anders accepteren ze hem natuurlijk niet
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is een goede keusStinktroep
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaDat is ook een reden om hem weg te doen.. en ik heb stiekem de kastruimte ook nodig
![]()
Dan kun je dat compenseren met je toetjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Dus ik heb vanavond even mijn D gewogen, redelijk standaard porties:
- Aardappels, gekookt, 70 gram, 57 kcal;
- Runder worstje, bereid, 88 gram, 255 kcal;
- Jus, 10 gram, kcal onbekend 20?;
- Sla met 1/2 gekookt ei, niet gewogen, Zal nooit meer zijn dan 75 kcal;
Totaal ongeveer op 400 kcal. Dat is minder dan ik dacht. Aardappels eet ik altijd zelfde portie, vlees varieert en groente ook. Maar zal nooit boven die 600 uitkomen dus.
Zekerquote:
Hoe maak jij die? Van speltbloem, ei en melk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat eet jij weinig aardappels dan Crunchy!
Ik heb net speltpannenkoeken met aardbeien en slagroom op. Burp. Ik zit altijd zo vol van pannenkoeken
Jup, op elke 100g bloem (of is het meel? Wederom geen idee) 200ml melk en één ei. Ik had er nu ook kaneel en 1 geprakte banaan doorheen gedaan, nomnom!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe maak jij die? Van speltbloem, ei en melk?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
Dan kun je dat compenseren met je toetje
Is een raar principe eigenlijk jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:20 schreef Maraca het volgende:
Zeker Net die pan schoongemaakt.. had niet eens zoveel gefrituurd met de frituurvet.. maar eigenlijk is het te ranzig voor woorden dat je daar eten in bereidt
Klopt, hoef er niet zoveel van. Maar zelfs al nam ik het dubbele dan zat ik nog goedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat eet jij weinig aardappels dan Crunchy!
Hoeveel bak je er uit 100g?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jup, op elke 100g bloem (of is het meel? Wederom geen idee) 200ml melk en één ei. Ik had er nu ook kaneel en 1 geprakte banaan doorheen gedaan, nomnom!
Toetjesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
![]()
o wait, ik eet nooit toetjes
[..]
Is een raar principe eigenlijk ja
[..]
Klopt, hoef er niet zoveel van. Maar zelfs al nam ik het dubbele dan zat ik nog goed
Ik had nu 200 g en dat waren 8 dunne pannenkoeken (ik had er zelf 5 op), dus ik denk 4..quote:
Ik red niet een fatsoenlijk toetje denk ik in 150-200 kcalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toetjes![]()
Eet ik eigenlijk ook nooit
Maar ga bij mijn volgende boodschappen kwark halen.. en dan vers fruit erdoor.. nomnom
Dan vrees ik dat je B&J als toetje moet nemenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik red niet een fatsoenlijk toetje denk ik in 150-200 kcal
Kwarkfruit
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je B&J als toetje moet nemen![]()
Dat hoort toch een beetje soggy te zijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:14 schreef Qwea het volgende:
Pancakes it is morgen!
Heb mijn kwarkbrood weggeflikkerd. Kreeg het NIET gaar
ja, maar dit was gewoon echt niet gaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hoort toch een beetje soggy te zijn?
Hmm jammer.. misschien omdat hij te groot was of zo? Ik heb wel eens kwarkbolletjes uit het hardloperskookboek gemaakt, die waren goed gelukt!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar dit was gewoon echt niet gaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |