Ik haal cruesli niet meer in huis ook, want het blijft toch nooit bij één bakje.quote:
Nee kloptquote:Op zondag 1 maart 2015 09:08 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik haal cruesli niet meer in huis ook, want het blijft toch nooit bij één bakje.
Ook jum!quote:Op zondag 1 maart 2015 09:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee kloptEet dan ook echt een beste bak weg.
Maar het wordt een boterham met kaas
Knijpen in een stressbal ofzoquote:Op zondag 1 maart 2015 08:20 schreef BananaPancake het volgende:
Yooo peepz! BP is vroeg op om aan haar scriptie te werkenen ik zou BP niet zijn als ik niet even hier kwam om te SOGgen.
Dus...
vraagje: iemand oefeningen om je onderarmen te trainen?
Nou ik persoonlijk kan er dus niet mee stoppen. Dat soort etenswaren haal ik niet meer in huisquote:Op zondag 1 maart 2015 09:23 schreef sanger het volgende:
Wat is er mis met Cruesli eigenlijk? Behalve dan dat er wat veel suiker inzit misschien.
Nu heb ik het zelf nog nooit gegeten, maar is het echt ZO lekker danquote:Op zondag 1 maart 2015 09:24 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nou ik persoonlijk kan er dus niet mee stoppen. Dat soort etenswaren haal ik niet meer in huis
Ligt er een beetje aan welke variantquote:Op zondag 1 maart 2015 09:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu heb ik het zelf nog nooit gegeten, maar is het echt ZO lekker dan
Sowieso begint die havermout me nu al tegen te staanquote:
Goedzo!quote:Op zondag 1 maart 2015 09:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee kloptEet dan ook echt een beste bak weg.
Maar het wordt een boterham met kaas
Shitload aan suiker en vetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 09:23 schreef sanger het volgende:
Wat is er mis met Cruesli eigenlijk? Behalve dan dat er wat veel suiker inzit misschien.
Koffiequote:
Thanks.. 20% lijkt me ook net maar wel onder de 25 denk ik. Maar ach het is ook maar een nummer. Kreeg vanochtend een paar complimentjes van mijn vriend over mijn lichaam en dat is veeeeel meer waardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, die dingen kloppen echt voor geen ene flikker. Ook die van een dietiste niet. Enige betrouwbare is een huidplooi meting. En met jouw buik die je laatst hier poste zit je eerder rond de 20% vet dan de 28 hoor
[..]
Dan doe je het niet goedIk zweet met mijn HIIT schema me helemaal de leplazarus
quote:voordeel van mpf is dat je iedere dag weer opnieuw kan beginnen:)
quote:Ik ervaar niet dat ik te weinig eet of zo. Ik voel me goed, fit (fitter dan een maand geleden), niet vermoeid, geen typische hongerklachten als dufheid, hoofdpijn, misselijkheid, (spier-)slapheid. Allemaal niet, zelfs (na de eerste pakweg 10 dagen) geen honger meer gehad. En ik blijk prima in staat om mijn algehele conditie op te krikken op dit moment (wat ik merk aan mijn mogelijkheden met de roeitrainer die ik een aantal malen per week gebruik).
No freaking way dat jij 28 hebt hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thanks.. 20% lijkt me ook net maar wel onder de 25 denk ik. Maar ach het is ook maar een nummer. Kreeg vanochtend een paar complimentjes van mijn vriend over mijn lichaam en dat is veeeeel meer waard
Verder wel een beetje een zeurende lies dus weet nog niet of ik vandaag nog ga hardlopen.
Dat wordt geen blijvertje dusquote:Op zondag 1 maart 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso begint die havermout me nu al tegen te staan
Gesmolten kaasquote:[..]
Goedzo!
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt roeienhet plan van de 100km speelt nog steeds in mijn hoofd..
In de boot natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 11:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Op een roeitrainer of in echt bootje?
Hangt er vanaf hoeveel je drinkt. Dat ene wijntje per maand zal bij mij geen verschil maken.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Goed bezig hier![]()
Aan de over kant GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #3 - Dag 7 in zicht!
Vallen sommige deelnemers ook af als neveneffect van het stoppen met alcohol.
Misschien een tip voor de mensen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |