Joh, die dingen kloppen echt voor geen ene flikker. Ook die van een dietiste niet. Enige betrouwbare is een huidplooi meting. En met jouw buik die je laatst hier poste zit je eerder rond de 20% vet dan de 28 hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, vanochtend dus voor een fittest naar de fitness. De gratis conditietest ging al niet door want dan had je zo'n key nodig en die kreeg je als je lid was. Jammer, daar kwam ik dus grotendeels voor. Toen werd ik gewogen en gemeten. Volgens zo'n geleidingsapoaraat had ik 28.8% vet en dat broekie vd fitness nog beweren dat dat een prima waarde was voor een vrouw. Maar wtf, ik weiger echt te geliven dat dat klopt; ik heb kledingmaat s, mijn bmi zit een stuk dichter bij de ondergrens dan de bovengrens, volgens dat apparaat had ik meer spierpercentage dan gemiddeld en op sommige plekkem heb ik zichtbare spieren. Dan kan ik toch niet aan de bovengrens van gezond zitten qua vet?
Dan doe je het niet goedquote:Toen mocht ik een heel saai circuitje doen met apparaten voor het bovenlichaam en heb daarna nog wat losse dingen gedaan. Heb echt geprobeerd om het leuk te vinden maar wat dodelijk saai, een beetje monotone herhalingen doen op zo'n apparaat terwijl buiten de zon schijnt.. Ik kon er ook niet echt moe van worden, die specifieke spieren werden moe maar heb geen druppel gezweet. Het was een prachtige gym maar het is gewoon niets voor mij. Het enige wat me nog bijna overhaalde waren de fijne saunas en zonnebanken wat er ook bij zit
Lees de OP...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:11 schreef fluster het volgende:
Hi!Heb een vraagje voor alle experts alhier: even puur uitgegaan van gemiddeld aantal calorieën wat zouden jullie ongeveer aanraden voor iemand (v) van 180cm, rond 70 kg, die 2 á 3 keer week gemiddeld intensief sport en op gewicht wil blijven dan wel nog een enkele kilo wil afvallen?
En ik bedoelde 't dus niet lullig. Maar goed, zoals gezegd: never mind. Heb de link in de OP gevonden, daarvoor dus dank.quote:
Dan denk ik: Lees dan eerst de OP voordat je in een topic postquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:27 schreef fluster het volgende:
[..]
En ik bedoelde 't dus niet lullig. Maar goed, zoals gezegd: never mind. Heb de link in de OP gevonden, daarvoor dus dank.
En dan heb je ook geen ongelijk. Meh. Nou ja, ik ga wel gewoon sporten in plaats van online domme dingen vragen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan denk ik: Lees dan eerst de OP voordat je in een topic post
lolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:35 schreef fluster het volgende:
[..]
En dan heb je ook geen ongelijk. Meh. Nou ja, ik ga wel gewoon sporten in plaats van online domme dingen vragen.
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.quote:
Oh, dat hoeft voor mij niet hoor, met zo'n tt verwachtte ik dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Q even lief doen tegen nieuwkomers
Hardlopenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.
[..]
Oh, dat hoeft voor mij niet hoor, met zo'n tt verwachtte ik dat sowieso niet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Kijk! Hier! No nonsense!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
Shinsplints inderdaad. Om gek van te worden. En echt al jaren mee aan het tobben dus tijd voor iets heel anders. Crossfit lijkt mij dus ook echt heel tof, volgende week hopelijk een proefles inplannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hardlopen
Crossfitpffffff crossfit is zwaaaar. Maar wel ubervet! Wat voor hardloopblessure heb je? Shinsplints?
Watsermismetmijntt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Als je van hardlopen al steeds geblesseerd bent, is zoiets intensief als crossfit dan wel geschikt voor je?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef fluster het volgende:
[..]
Hardlopen maar ben me er nu toch echt bij neer aan het leggen dat het gewoon niet mijn sport is (altijd geblesseerd en vervolgens weer aan het opbouwen). Daarnaast pilates, maar zoek nu nog iets aanzienlijk meer intensief in plaats van het hardlopen. Zit aan iets in de crossfit hoek te denken. Volgens mij word ik daar wel blij van. En strak.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |