Whut?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Update: na 15 minuten op 200 graden lijken ze al behoorlijk gaar. Mijn oven heeft ergens een turbostand die ik niet uit kan zetten
Nee, alleen het basisrecept + 20g rauwe cacaonibs en een extra el honing.quote:
Die moet ik gequote hebbenquote:
Schema is awesome voor de rest. Ik had zelf alle spiergroepen er even bij gezet en je pakt inderdaad alles.quote:
En nu nog een plek om te zwemmen and profit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik heb een zwempak. Winkel 4 had er eindelijk eentje waar ik fatsoenlijk inpasteNu mezelf maar trakteren op een broodje haring
Dat gaat wel lukken. Heb er eentje gevonden op redelijke fietsafstandquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En nu nog een plek om te zwemmen and profit.![]()
Hoeveel kg wou je eigenlijk kwijt?
Ik zou hem slaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:10 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriendje kocht chips die ik ook lekker vind.
Nee, maar wat het verschil is?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Qwea het volgende:
ja help. Is speltbloem hetzelfde als speltmeel?????
Zei ik tochquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Schema is awesome voor de rest. Ik had zelf alle spiergroepen er even bij gezet en je pakt inderdaad alles.
Kak. Ik heb of speltbloem of volkoren tarwemeel voor het kwarkbrood...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, maar wat het verschil is?Ik heb zelf een mix van speltmeel en speltbloem
Volgens mij maakt het geen bal uit of je nu meel of bloem gebruiktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kak. Ik heb of speltbloem of volkoren tarwemeel voor het kwarkbrood...
LONAA, ARTOO, HELP MIJquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het geen bal uit of je nu meel of bloem gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |