quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
Ik moet wel zeggen dat jullie wat dat betreft toch een inspiratie voor mij zijn. Als jullie het lukt om zoveel af te vallen, moet ik niet piepen en aan de slag gaan met die paar kg die ik kwijt wil
Halverwege je bovenbenen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.
De tiet-reconstructie heeft m'n lief al goedgekeurd.
Niet piepen, maar afvallenquote:
Er zijn misschien wel dingen die je kunt doen om de losse huid tegen te gaan? Veel krachttraining, misschien smeren met body oil of zo en inderdaad veel water drinken?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.
De tiet-reconstructie heeft m'n lief al goedgekeurd.
Dat verschilt heel erg. De afgelopen week 2,5 kg. De week daarvoor 1,4. De week daarvoor 0,3. De week daarvoor 1,3.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat val jij gemiddeld af per week? Heb nog nergens last van en heb ook snelle perioden gehad. Goed en gezond eten, plus genoeg water helpt de huid elastisch te houden. Ook je leeftijd helpt mee
Das wel lief. Maar die paar kg kunnen ook verdomd lastig zijn hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
Ik moet wel zeggen dat jullie wat dat betreft toch een inspiratie voor mij zijn. Als jullie het lukt om zoveel af te vallen, moet ik niet piepen en aan de slag gaan met die paar kg die ik kwijt wil
Ja, I don't knowquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Halverwege je bovenbenen?holy crap.. dan ga je van 300kg naar 80kg ofzo?
Ik probeer wel veel water te drinken (minimaal 2 liter) en doe krachttraining.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn misschien wel dingen die je kunt doen om de losse huid tegen te gaan? Veel krachttraining, misschien smeren met body oil of zo en inderdaad veel water drinken?
Zal wel wat loslopen dan denk ik. Volgens mij kan een gezonde huid iets tussen de 0,5/1kg per week bij houden, daarna duurt het wat langer. Maar is ook niet alles verloren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg. De afgelopen week 2,5 kg. De week daarvoor 1,4. De week daarvoor 0,3. De week daarvoor 1,3.
Ik voorkom het probleem graagquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal wel wat loslopen dan denk ik. Volgens mij kan een gezonde huid iets tussen de 0,5/1kg per week bij houden, daarna duurt het wat langer. Maar is ook niet alles verloren.
Het is in ieder geval een probleem voor later
Met 1 kg per week gemiddeld afvallen verwacht ik ze weinig, al zit jij wat met lengte natuurlijk bedenk ik me net al dit tikkendquote:
He bah.. Nouja ook met loshangende tieten en huid ben je in ieder geval 1000x gezonder dan met al het gewicht, maar ik kan me wel voorstellen dat het echt een teleurstelling is als je zo je best gedaan hebt om af te vallen maar dat het 'bikiniresultaat' dan tegenvalt vanwege die losse huid.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer wel veel water te drinken (minimaal 2 liter) en doe krachttraining.
Maar mn tieten zijn niet te redden hoor, dat komt omdat ik 10 jaar geleden een borstverkleining heb gehad. Toen werd ik zwaarder, toen viel ik af, toen kwam ik aan en nu val ik weer af. De littekens groeien niet mee dus ze zien er debiel uit nu
Ja, precies. Ben je alleen maar tof met kleren en corrigerend ondergoed aan. Daar ben ik wel bang voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
He bah.. Nouja ook met loshangende tieten en huid ben je in ieder geval 1000x gezonder dan met al het gewicht, maar ik kan me wel voorstellen dat het echt een teleurstelling is als je zo je best gedaan hebt om af te vallen maar dat het 'bikiniresultaat' dan tegenvalt vanwege die losse huid.
Ja, vertel mij watquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das wel lief. Maar die paar kg kunnen ook verdomd lastig zijn hoor!
Oh dat is wel zuurquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies. Ben je alleen maar tof met kleren en corrigerend ondergoed aan. Daar ben ik wel bang voor.
M'n tieten zijn nog goed op te vangen met een BH hoor, maar uhm. bij een borstverkleining maken ze een ankervormiglitteken (van links naar rechts onder je borst door, en dan vanuit het midden omhoog naar je tepel zeg maar.) en dat litteken omhoog is niet meegerekt met aankomen/afvallen/aankomen, dus dat staat strak. Ik ben bang dat als ik nog flink afval ik straks zeg maar 4 tieten heb
Zijn er geen sporten met laag risico op blessure die je kunt doen, zoals zwemmen of fietsen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
ber als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen )
Fietsen doe ik nu ook .. thuis op de hometrainer omdat ik nog niet veel tegenstand mag hebben vanwege mijn blessure. Dan is het 'veiliger' om dat zelf machinaal in te stellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zijn er geen sporten met laag risico op blessure die je kunt doen, zoals zwemmen of fietsen?
Ik heb juist altijd gehoord dat sporten goed is bij een burnout vanwege endorfine-aanmaak en zo?
... dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat bedoel je met tegenstand? Weerstand?
Maar je kunt wel meer bewegen toch? Wandelen, fietsen? Dat soort dingen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, vertel mij watIk heb wel een doel en dat is in september als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen
)
Maar gelukkig helpt een goed eetpatroon ook een boeldaar ben ik mij nu maar op aan het richten. Zojuist 2 karavanen gekocht zodat ik de groene smoothies kan bewaren en in de zomer mijn eigen spa fruit kan maken
Fuck kant en klaar, fuck toegevoegde zooi.. terug naar een tijd dat we dingen nog zelf maakten!
Ja, ik wist het ook wel hoor. 10 jaar geleden hebben ze wel gewaarschuwd dat het goed mogelijk kon zijn dat ik een correctie nodig zou hebben. Dus misschien wordt ie ook nog wel vergoedquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh dat is wel zuurMaar ze kunnen tegenwoordig veel, dus hopelijk kunnen ze dat ook fixen
Wandelen kan niet.. dat doet teveel pijn. Fietsen doe ik al en ik ga maandag eens kijken of zwemmen erbij kanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar je kunt wel meer bewegen toch? Wandelen, fietsen? Dat soort dingen?
Bij zwemmen merk ik heel erg dat je na 5 of 10 minuten met je lijf voelt: mehhhhh. Maar dat het niet erger wordt, zeg maar. Snap je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wandelen kan niet.. dat doet teveel pijn. Fietsen doe ik al en ik ga maandag eens kijken of zwemmen erbij kan
En rondliepen in dierenvellen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, vertel mij watIk heb wel een doel en dat is in september als ik op vakantie ga weer strak in mijn vel te zitten. Baal er wel van dat ik niet zoveel mag sporten, omdat ik door mijn burn-out fysiek minder belastbaar ben en daardoor vatbaar ben voor blessures (waardoor ik nu ook niet kan hardlopen
)
Maar gelukkig helpt een goed eetpatroon ook een boeldaar ben ik mij nu maar op aan het richten. Zojuist 2 karavanen gekocht zodat ik de groene smoothies kan bewaren en in de zomer mijn eigen spa fruit kan maken
Fuck kant en klaar, fuck toegevoegde zooi.. terug naar een tijd dat we dingen nog zelf maakten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |