Goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
JA HALLO IK WOOG 109,4 VANOCHTEND.![]()
![]()
![]()
Dat betekend dat er nu echt 15 kg af is en dat ik m'n volgende mijlpaal gehaald heb
Op naar 104,9.En dan is 99,9 ook al gewoon in de buurt weet je!
![]()
Zag het ja. Komt niet echt in de buurt van een bak kwark. Maar ik neem gewoon ff zon ding mee tijdens klussen, ideaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
YW. Ze doen 21/6/20 macrotechnisch.
Nou, precies. Daar heb ik ze ook voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zag het ja. Komt niet echt in de buurt van een bak kwark. Maar ik neem gewoon ff zon ding mee tijdens klussen, ideaal.
Uhu. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, precies. Daar heb ik ze ook voor.
Gisteren na het lopen, vannacht tijdens het werken, dat soort momenten. En ze zijn superlekker
Allemaal oud B&F klantenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Tering tussen mijn ordernr van maandag en vandaag zitten al z'n 2200 bestellingen
Niet verwacht dat ze zo groot waren.
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen ideequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Duizelt het je qua hoeveelheid of qua snelheid?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenWacht hier kun je lachen:
[..]
Paar stukken later:
[..]
Toen kon je me vegen hoor
Euh, neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, gastVertel eens, prikt dat niet op je lul?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Was aan het begin ook moeilijk voor te stellen, nu nog is gewoon een groot getal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen idee
Het hoort natuurlijk ook wat sneller en meer te zijn als je meer overgewicht hebt, maar vanuit mijn eigen perspectief is het moeilijk voor te stellen om 30 kg te verliezen
Ook goed bezigquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef sanger het volgende:
Wat een mijlpalen allemaal
Als ik maandag het gewicht heb wat ik dinsdag had heb ik ook een mijlpaal gehaald Dan ben ik officieel over de helft
Ben begonnen met meten op 95,1, wil naar de 80 (minimaal). Was dinsdag 87,3 dus das meer dan 7,5 afgevallen
Alleen was ik vanmorgen nog 88,1
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Was aan het begin ook moeilijk voor te stellen, nu nog is gewoon een groot getal.
Maar zoals je zegt met meer overgewicht moet er ook wat meer af Met een BMI van nog net geen 40, mijn startsituatie, kan het ook redelijk hard gaan in het begin
Toen ik de 15 kg had bereikt heb ik dat eens gedaan, gewoon ff tillen. Wat een verschilquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Als je straks op je streefgewicht bent, kan je het je waarschijnlijk niet meer voorstellen dat je ooit tientallen kilo's meer meesleepte elke dag..
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoeveelheid, hoe snel het eraf is gegaan geen idee
Het hoort natuurlijk ook wat sneller en meer te zijn als je meer overgewicht hebt, maar vanuit mijn eigen perspectief is het moeilijk voor te stellen om 30 kg te verliezen
Dat is het vervelende van veel afvallen jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!
Ik vind het wel dat het bij mij erg hard gaat. Ben wel een beetje bang dat m'n vel niet net zo hard meekrimpt zeg maar.![]()
Awesome!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:49 schreef Lonaa het volgende:
JA HALLO IK WOOG 109,4 VANOCHTEND.![]()
![]()
![]()
Dat betekend dat er nu echt 15 kg af is en dat ik m'n volgende mijlpaal gehaald heb
Op naar 104,9.En dan is 99,9 ook al gewoon in de buurt weet je!
![]()
Best wel ruk heb ik gehoord. Je buik, dat ze dan 'schort' noemen, moet TOT AAN HALVERWEGE JE BOVENBENEN komen voor een vergoeding. wtf.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is het vervelende van veel afvallen jaMáár gelukkig ook op te lossen.. eventueel door een operatie. Weet alleen niet hoe zorgverzekeraars daar tegenaan kijken in Nederland. Heb er voornamelijk Britse documentaires over gezien.
Wat val jij gemiddeld af per week? Heb nog nergens last van en heb ook snelle perioden gehad. Goed en gezond eten, plus genoeg water helpt de huid elastisch te houden. Ook je leeftijd helpt meequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen hoor!
Ik vind het wel dat het bij mij erg hard gaat. Ben wel een beetje bang dat m'n vel niet net zo hard meekrimpt zeg maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |