Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer niet
Had ik beide kerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ookquote:
ik heb inmiddels weer bijna hetzelfde kapselquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde kapsel als destijds.
Zelfs dezelfde oorring...
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.quote:
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
ah... dus jij komt ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopén FOK
Lijkt me gezellig...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
is dat in Amsterdam? dat is wel een leuk ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
A'dam Noord zelfs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat in Amsterdam? dat is wel een leuk idee
dus je komt wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
elke keer als er sprake is van een meet roep ik dat
godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoorquote:
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdagquote:
Je kan dan in ieder geval op de fiets...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoormaar dan moeten jullie dat maar
voor lief nemenHet valt mee
Nee, geen dinsdag...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdag
Ja, er begint weer iets te dagen.... ik geloof da ik zelfs kan lopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan dan in ieder geval op de fiets...
I.d.d. jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel.quote:
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je dans skills showen...
juist, en nu ga ik aardappelsalade maken ik zie het strakkies welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?
Dan heb ik wel meer dan 1 biertje nodig, MAAAARRR ik sta tot op heden voor opties openquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?
Kan er ook gerookt worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...
KT is archivaris, die leeft in het verleden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Bij een BBQ moet dat ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het Japanse Lupine forum gaan we altijd in september BBQen in Zuiderpark Rotterdam.
Daar kun je gewoon roken.
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Up in smoke...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?
Heb daar ook geen moeite meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.)
Doen we het bij jou thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Dat is veel te koud voor komende zondag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Als gelegenheidsroker (voorheen een pakje per dag) zal het me een worst zijn.quote:
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Dan maken we er een weekend van ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!
Is het zondag al?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is veel te koud voor komende zondag.
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maken we er een weekend van ....
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het zondag al?
en ik kan héél goed een avondje zonder peuk hoor, ik rook NOOIT bij mensen in huis trouwens
tenzij ze zelf paffen natuurlijk, maar ik rook niet meer zo veel trouwens...
Regelt Sas wel wat kamers bij het hotel bij dr om de hoek...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapen
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.
Nah... arme Chufquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.
Ik regel het vuurwerk wel dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok is zo bagger dat ze zelfs dat niet goed kunnen filterenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren dan
Prima, ik kan zondag namelijk niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...
Griek mag ook komen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...
Die draait wel bij na een glaasje wijn en goed gezelschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren dan
Karina heeft moeite met haar kraaienpootjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... arme Chuf![]()
op een feestje is toch veel leuker en waarom kom jij nou niet?![]()
We kunnen Karina ook vragen die is tenslotte onze mod
Ik vind hier tegenover een stuk handiger.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!
Ja jezus wat moet ik dan wel niet met mijn hoofd zegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Karina heeft moeite met haar kraaienpootjes
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Die draait wel bij na een glaasje wijn en goed gezelschap.
Dus je komt toch?
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik niet kom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... arme Chuf![]()
op een feestje is toch veel leuker en waarom kom jij nou niet?![]()
We kunnen Karina ook vragen die is tenslotte onze mod
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik regel het vuurwerk wel dan...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.
Dat lijkt me ook wel lekker, daar is de temperatuur vast beter dan hier, maar dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ik durf daar in de wijk van chufi echt niet op een balkon te gaan staan. Voor je het weet schieten ze je er afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik niet kom.
Waarom arme chuf, we helpen hem toch en nemen zelf ook van alles mee.
Doen we zaterdag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik kan zondag namelijk niet...
Gelukkig ben ik een man en geef ik daar niets om.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja jezus wat moet ik dan wel niet met mijn hoofd zegen kraaiepootjes heb ik ook
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
Zeg.
Als jullie het zondag al geregeld willen hebben post het dan in het andere topic (anders heeft dat topic ook geen nut en mag het wat mij betreft dicht).
Ik kan dit weekeinde niet helaas
Mag ik dan bij jou slapen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.
Dat vind ik zo'n smerige gewoonte.
van mij wel, maar moet ik aan die Griek vragen, moet je wel op de bank, ik heb geen logeerkamerquote:
Ik hou er ook niet van, maar ik pas me wel aan mijn omgeving aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.
Dat vind ik zo'n smerige gewoonte.
Wat is een prednisonhoofd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?
Tssssssssssquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?
Hier in de sloot liggen er genoeg, zal even dreggen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag om nog een kalashnikov te regelen.
Jij hebt gelijk, we moeten naar dat andere topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
Zeg.
Als jullie het zondag al geregeld willen hebben post het dan in het andere topic (anders heeft dat topic ook geen nut en mag het wat mij betreft dicht).
Ik kan dit weekeinde niet helaas
Of jij op de bank en......quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij wel, maar moet ik aan die Griek vragen, moet je wel op de bank, ik heb geen logeerkamer
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80% Heeft dat hier, zonder Prednison...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoor bij die 20%quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80% Heeft dat hier, zonder Prednison...
Als kind kon jij zeker ook slecht delen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
écht nietik vind Dees wel lief, maar zó lief niet
![]()
we kunnen wel die Griek op de bank pleuren
neem ik wel meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MERK PRIJS GRAMquote:
nee, juist niet toen moest ik álles delen....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind kon jij zeker ook slecht delen?
met z'n achten 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, juist niet toen moest ik álles delen....
Ik dacht dat er een lijstje joint kwamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MERK PRIJS GRAM
Winston MYO 100 JTI 100 GR 13.5 100
Winston MYO 125 JTI 125 GR 17 125
Zilver 140 IMPERIAL 140 GR 19.3 140
Camel MYO 110 JTI 110 GR 15.5 110
Pall Mall Full/Heavy BAT 35 GR 5 35
L&M Original PM 35 GR 5 35
Pall Mall full/heavy BAT 52,5 GR 7.5 52,5
Winston MYO 70 JTI 70 GR 10 70
JPS vol/zwaar IMPERIAL 50 GR 7.2 50
L&M original/zwaar 50 PM 50 GR
jij denkt dat er echt een meet komend weekend gaat komen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik meng me niet in dit gesprek, want ik kan sowieso niet komen, veel te ver met de trein...zou zinloos zijn als ik me ermee zou gaan bemoeien dan.
Nee, dit is de shag lijst...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een lijstje joint kwam
Nope.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij denkt dat er echt een meet komend weekend gaat komen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ah..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is de shag lijst...
http://www.sigarettenprijsnederland.nl/lijst-met-prijzen-shag/
Dat is ook een strak planquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
écht nietik vind Dees wel lief, maar zó lief niet
![]()
we kunnen wel die Griek op de bank pleuren
Waarom niet? Waarom zou je zoiets pas over maanden gaan plannen, zodat er nog meer mensen afzeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee reserve Limbo en ik dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik meng me niet in dit gesprek, want ik kan sowieso niet komen, veel te ver met de trein...zou zinloos zijn als ik me ermee zou gaan bemoeien dan.
Vanuit hier ben je binnen 2 uur overal in Nederland behalve wanneer je met een boot moet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zouden toch naar het strand bij sacha gaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanuit hier ben je binnen 2 uur overal in Nederland behalve wanneer je met een boot moet.
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou je zoiets pas over maanden gaan plannen, zodat er nog meer mensen afzeggen.
Alleen als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zouden toch naar het strand bij sacha gaan?
Jij komt niet eens manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel plek heb jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..
Even op komen pikken in Limburg?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.quote:
Wel een fijne plek om te graven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woontquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, de dag voor Aap z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen groot grasveld of park ervoor?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Dat weten alleen intimiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Je wordt geblindoekt begeleidt van Amsterdam Cs...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Op catamarans maar die gaan nogal snel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden er dan ook dames op een vlot daar voorbij komen?
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Rot toch op, kut Limbo!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Jaja....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijk
Ook dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Je hebt gewoon geen paspoort...
In your dreams.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster legt schaar alvast klaar...
oh... dat gaat gezellig worden met MMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kunnen wij best aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
Net had je het nog over het Waterloopleinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
Of met zn allen weekend naar The Great Wide Open vij Sas
Daar stoppen we wel een paar pillen in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
een man met knot, dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LoLquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Zoals ik al eerder zei vanavond, ik slik niks...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar stoppen we wel een paar pillen in.
neh man die goser spaart smurfjes, dat is eigenlijk gewoon een watjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zn schoenen gezien... Als die gaat trappen...
Ik word hier gewoon beknot.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een man met knot, dat kan natuurlijk niet
Da's mooi, dan werken ze beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vanavond, ik slik niks...
Weer de overkantquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schaar bij me.
Sjoef, je komt nu op TV, NL1...
Met die roze.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zn schoenen gezien... Als die gaat trappen...
Als jij wilt dat ik die aandoe, dan doe ik dat.quote:
Jij komt toch wel heh? ook als het in Amsterdam is?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een man met knot, dat kan natuurlijk niet
Ik zal je mijn verzamelingen desgewenst laten zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
neh man die goser spaart smurfjes, dat is eigenlijk gewoon een watje
o nee dwergenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je mijn verzamelingen desgewenst laten zien.
Daar zitten geen smurfjes tussen, kan ik je verzekeren...
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij komt toch wel heh? ook als het in Amsterdam is?
zijn er geen mensen die bij jou of Dees in de buurt wonen eigenlijk?
Die woont in Zaanstad...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.
Daar kom ik niet langs, die moet dan maar met Mo_Muf meerijdenquote:
Piet komt haar wel halen, die komt daar toch bijna langs op weg naar Amsterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kom ik niet langs, die moet dan maar met Mo_Muf meerijden
The Living Death...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel een Benny Neyman aankomen...............
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet komt haar wel halen, die komt daar toch bijna langs op weg naar Amsterdam
dan rij je effe omquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?quote:
Tuurlijk wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
O jah! was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
Zit jij Karina nu naar de SC te lokken ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij Karina nu anar de SC te lokken ja?
dat mag jij doen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want dan had je haar naar het meettopic gelokt.
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...
Dat is wel een goede smoesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
Ja dat wordt dus niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...
Je cultuurkennis een beetje verbreden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het merendeel van hier kan ik prima verstaan, de rest neger ik gewoon...
Neem je die ook meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
als het doorgaat... hij is daar wel goed inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Waarom niet?quote:
Nee als regelaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je cultuurkennis een beetje verbreden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nog 4 dagen om iets te regelen.
Wil je business class of economy vliegen?
Vega menuutje aan boord en zonnebrand creme factor 672...
Next!
Ik neem een doos vol flessen mee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die factors gaan maar tot 50 tegenwoordig
Neem mee danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is altijd wel in voor gezelligheid, zeker als er gedanst wordt
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Niets mis met Limburg hoor. Keigezellig juist!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...
in regelen, troosten weet ik niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar is mijn zoon, ik neem een break.....
Wat kon je melden dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar even opsporing verzocht gebeld
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...quote:
Kijk, dat is dan toch weer iets nieuws kennelijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...
nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar we zijn er uit?
Waar en wanneer?
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
Waterloopleincafe in Amsterdam ... 50m van de parkeergarage, 100 m van de metro en de tram voor de deur... En mogelijk mag er zelfs nog gerookt worden binnen ...
Begin je er weer over in de SCquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
misschien het waar wel...
[..]
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...
Ik ben klaar met dit onderwerp...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Het buitenland is ook vrij cryptisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het midden van het land is vrij cryptisch.
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Dat kan ook maar is wel een eindje rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
Is toch niet slim om datum en locatie neer te plempen?
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Het is goed dat je het zegt, neem ik die nieuwe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?
Welke eigenaresse en welke zoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...
Ik was daar redelijk duidelijk inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Mag je met haar zelf bespreken dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzo
serieus? moet dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meer
ik ga netquote:
Ja, die is wat aangepast meer erg donkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterloopleincafé...
Je bedoelt toch niet café Waterloooplein?
Ken jij de eigenaresse daarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
ow lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
Doei!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij de eigenaresse daarvan?
En haar zoon?
Maar wat wil je verifiëren als je hooguit met zijn zessen een drankje komt doen?quote:
Annie en Nico en hun zoon was een 'beroemdheid'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? moet dat nou?
durf ik niet eens een Biertje te drinken, ga ik misschien stom doen en die foto's duiken ALTIJD
wel weer ergens op, heb ik geen trek in hoor...
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen zequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.
Users die elkaar niet meer aankijken, ruzie, negeren en andere subfora opzoeken.
Klinkt als een goed plan.
Greys...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
de heren willen wat anders Dees....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |