Ja dat wordt dus niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...
Je cultuurkennis een beetje verbreden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het merendeel van hier kan ik prima verstaan, de rest neger ik gewoon...
Neem je die ook meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
als het doorgaat... hij is daar wel goed inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Waarom niet?quote:
Nee als regelaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je cultuurkennis een beetje verbreden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nog 4 dagen om iets te regelen.
Wil je business class of economy vliegen?
Vega menuutje aan boord en zonnebrand creme factor 672...
Next!
Ik neem een doos vol flessen mee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die factors gaan maar tot 50 tegenwoordig
Neem mee danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is altijd wel in voor gezelligheid, zeker als er gedanst wordt
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Niets mis met Limburg hoor. Keigezellig juist!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...
in regelen, troosten weet ik niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar is mijn zoon, ik neem een break.....
Wat kon je melden dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar even opsporing verzocht gebeld
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |