The Living Death...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel een Benny Neyman aankomen...............
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet komt haar wel halen, die komt daar toch bijna langs op weg naar Amsterdam
dan rij je effe omquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?quote:
Tuurlijk wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
O jah! was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
Zit jij Karina nu naar de SC te lokken ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij Karina nu anar de SC te lokken ja?
dat mag jij doen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want dan had je haar naar het meettopic gelokt.
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...
Dat is wel een goede smoesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |