The Living Death...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel een Benny Neyman aankomen...............
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet komt haar wel halen, die komt daar toch bijna langs op weg naar Amsterdam
dan rij je effe omquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan te ver doorgereden?
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?quote:
Tuurlijk wel...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijden er ook geen treinen vanuit Zaanstad/Woerden?
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
O jah! was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Doemijdiemaar een auto (met krassen)
Zit jij Karina nu naar de SC te lokken ja?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
Karina kom je ook op de 40 plus meet?
Hoogstwaarschijnlijk voor 90 % in Amsterdam
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zit jij Karina nu anar de SC te lokken ja?
dat mag jij doen danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet, want dan had je haar naar het meettopic gelokt.
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En 10% in Limburg, bij Mo thuis...
Dat is wel een goede smoesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan jullie gewoon eerst een taalcursus volgen.
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom wel naar Amsterdam hoor, evt combineren met logeren bij mijn beste vriendin, maar ik werk meestal in het weekend.
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moeten we proberen daar rekening mee te houden... iemand moet iets gaan regelen
anders wordt het niks![]()
Ik denk dat MM dat wel goed bij kan houdenof KT maar die komt toch niet....
Ja dat wordt dus niksquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan alleen as. zaterdag, in Spanje...
Je cultuurkennis een beetje verbreden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom?
Het merendeel van hier kan ik prima verstaan, de rest neger ik gewoon...
Neem je die ook meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
als het doorgaat... hij is daar wel goed inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Als troost kan Kingstown het wel regelen, vind ik.
Waarom niet?quote:
Nee als regelaarquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je cultuurkennis een beetje verbreden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nog 4 dagen om iets te regelen.
Wil je business class of economy vliegen?
Vega menuutje aan boord en zonnebrand creme factor 672...
Next!
Ik neem een doos vol flessen mee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
die factors gaan maar tot 50 tegenwoordig
Neem mee danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is altijd wel in voor gezelligheid, zeker als er gedanst wordt
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik nu als troostmeisje gaan fungeren.
Niets mis met Limburg hoor. Keigezellig juist!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Limburg echt wel, daarom kom ik er zelden...
in regelen, troosten weet ik niet....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde van Fann dat je daar goed in bent.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar is mijn zoon, ik neem een break.....
Wat kon je melden dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:52 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar even opsporing verzocht gebeld
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...quote:
Kijk, dat is dan toch weer iets nieuws kennelijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...
nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar we zijn er uit?
Waar en wanneer?
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
Waterloopleincafe in Amsterdam ... 50m van de parkeergarage, 100 m van de metro en de tram voor de deur... En mogelijk mag er zelfs nog gerookt worden binnen ...
Begin je er weer over in de SCquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
misschien het waar wel...
[..]
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...
Ik ben klaar met dit onderwerp...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Het buitenland is ook vrij cryptisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het midden van het land is vrij cryptisch.
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Dat kan ook maar is wel een eindje rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
Is toch niet slim om datum en locatie neer te plempen?
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Het is goed dat je het zegt, neem ik die nieuwe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?
Welke eigenaresse en welke zoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...
Ik was daar redelijk duidelijk inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Mag je met haar zelf bespreken dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzo
serieus? moet dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meer
ik ga netquote:
Ja, die is wat aangepast meer erg donkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterloopleincafé...
Je bedoelt toch niet café Waterloooplein?
Ken jij de eigenaresse daarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
ow lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
Doei!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij de eigenaresse daarvan?
En haar zoon?
Maar wat wil je verifiëren als je hooguit met zijn zessen een drankje komt doen?quote:
Annie en Nico en hun zoon was een 'beroemdheid'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? moet dat nou?
durf ik niet eens een Biertje te drinken, ga ik misschien stom doen en die foto's duiken ALTIJD
wel weer ergens op, heb ik geen trek in hoor...
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen zequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.
Users die elkaar niet meer aankijken, ruzie, negeren en andere subfora opzoeken.
Klinkt als een goed plan.
Greys...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
de heren willen wat anders Dees....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |