Kijk, dat is dan toch weer iets nieuws kennelijk...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op TV hadden ze het er over dat de auto stond te wachten... Dat heb ik ontkracht door te melden dat ie pas na het salvo aan kwam rijden...
nee...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar we zijn er uit?
Waar en wanneer?
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
Waterloopleincafe in Amsterdam ... 50m van de parkeergarage, 100 m van de metro en de tram voor de deur... En mogelijk mag er zelfs nog gerookt worden binnen ...
Begin je er weer over in de SCquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
misschien het waar wel...
[..]
kan je beter de datum per PM regelen, ik kan eigenlijk ieder weekend wel in principe...
Ik ben klaar met dit onderwerp...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Het buitenland is ook vrij cryptisch.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het midden van het land is vrij cryptisch.
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Dat kan ook maar is wel een eindje rijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
Is toch niet slim om datum en locatie neer te plempen?
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben klaar met dit onderwerp...
Het is goed dat je het zegt, neem ik die nieuwe mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
en foto's moeten er ook niet worden gemaakt, daar heb ik een pleurishekel aan...
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
wat dan? wilde je een fotoboek aanleggen?
Welke eigenaresse en welke zoon?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten of er interesse is en dan het een en andere verifiëren met de eigenaresse / zoon.... Mogelijk kan er ook gerookt en gedraaid worden op bestaande apparatuur en eventueel hapjes...
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM moet ook wat te doen hebben...
Ik was daar redelijk duidelijk inquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het buitenland is ook vrij cryptisch.
Mag je met haar zelf bespreken dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die gaat haar dwergen maar herschikken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |