serieus? moet dat nou?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, als er geen foto's genomen worden hoeft het voor mij niet meer
ik ga netquote:
Ja, die is wat aangepast meer erg donkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterloopleincafé...
Je bedoelt toch niet café Waterloooplein?
Ken jij de eigenaresse daarvan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
ow lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, die is wat aangepast meer erg donker
Doei!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef FANN het volgende:
serieus hoor ik wilde de belofte dat er geen foto's gemaakt worden anders kom ik niet en als
het toch gebeurd ga ik gelijk weg....
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij de eigenaresse daarvan?
En haar zoon?
Maar wat wil je verifiëren als je hooguit met zijn zessen een drankje komt doen?quote:
Annie en Nico en hun zoon was een 'beroemdheid'.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de uitbaatster.... De ouwe is een paar jaar geleden overleden... Toen hing het vol met van die fotos uit de oorlogstijd en zo ...
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus? moet dat nou?
durf ik niet eens een Biertje te drinken, ga ik misschien stom doen en die foto's duiken ALTIJD
wel weer ergens op, heb ik geen trek in hoor...
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen zequote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we de komende 2 jaren een mooie foto-rel op FOK! Is ook wat waard.
Users die elkaar niet meer aankijken, ruzie, negeren en andere subfora opzoeken.
Klinkt als een goed plan.
Greys...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus was ook heibel met een RLS meet toen, mensen die dat niet wilde en toen gingen ze
het toch doen, volgens mij was Dees toen daar.. waren een paar mensen niet zo blij...
en in F&F hetzelfde liedje![]()
kwam er zelfs een filmpje op Fok... mensen waar mooi pissed, modje afgetreden en sommige zijn
nooit meer op Fok geweest ok nog geloof ik...
de heren willen wat anders Dees....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geintje joh, drink jij maar lekker een biertje, dan laten we de camera thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |