Gevarieerd, niet één specifieke stijl...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?
Kan er ook gerookt worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...
KT is archivaris, die leeft in het verleden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Bij een BBQ moet dat ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het Japanse Lupine forum gaan we altijd in september BBQen in Zuiderpark Rotterdam.
Daar kun je gewoon roken.
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Up in smoke...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?
Heb daar ook geen moeite meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.)
Doen we het bij jou thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Dat is veel te koud voor komende zondag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Als gelegenheidsroker (voorheen een pakje per dag) zal het me een worst zijn.quote:
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Dan maken we er een weekend van ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |