godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoorquote:
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdagquote:
Je kan dan in ieder geval op de fiets...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoormaar dan moeten jullie dat maar
voor lief nemenHet valt mee
Nee, geen dinsdag...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdag
Ja, er begint weer iets te dagen.... ik geloof da ik zelfs kan lopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan dan in ieder geval op de fiets...
I.d.d. jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
Wel.quote:
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je dans skills showen...
juist, en nu ga ik aardappelsalade maken ik zie het strakkies welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?
Dan heb ik wel meer dan 1 biertje nodig, MAAAARRR ik sta tot op heden voor opties openquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?
Kan er ook gerookt worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...
KT is archivaris, die leeft in het verleden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |