Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
ow sorry ik had de lapo, ik kreeg een kwoot van het andere topic en dan hou ik het niet meer
bij![]()
Ga je ook mee dan Dees?
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dees zal toch niet net zo'n watje als Kt zijn hoop ik?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom alleen als Kingstown ook komt.
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... Dees is wel vaker op een Meet geweest geloof ik, niet één waar ik bij was, dat dan weer niet
Had ik beide kerenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een last minute beslissing, ik geloof dat ik om een uur of 8 ineens besloot om naar die meet te gaan.
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ookquote:
ik heb inmiddels weer bijna hetzelfde kapselquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog steeds hetzelfde kapsel als destijds.
Zelfs dezelfde oorring...
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.quote:
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is zeker een jaar of 7 geleden dat ik voor het laatst gekomen ben, dus geef jezelf niet teveel hoop.
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is dat nou weer? dus jij komt ook niet, nah... dan komen er alleen mannen, dan kom ik ook
niet hoor
ah... dus jij komt ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is iemand uit een ver verleden, van Sgopén FOK
Lijkt me gezellig...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
is dat in Amsterdam? dat is wel een leuk ideequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Zouden we niet op dat feestje waar MM moet draaien binnenvallen? Die locatie weet ik zowaar te vinden
A'dam Noord zelfs.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat in Amsterdam? dat is wel een leuk idee
dus je komt wel?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
elke keer als er sprake is van een meet roep ik dat
godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoorquote:
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdagquote:
Je kan dan in ieder geval op de fiets...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme, ik heb nog wel een beetje een Prednison hoofd hoormaar dan moeten jullie dat maar
voor lief nemenHet valt mee
Nee, geen dinsdag...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grote kans dat ik dan niet kan, komende weekenden zitten helemaal vol en het is vast niet op een dinsdag
Ja, er begint weer iets te dagen.... ik geloof da ik zelfs kan lopenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan dan in ieder geval op de fiets...
I.d.d. jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voordat de datum en plek geregeld is, zijn we al 3 jaar verder.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel.quote:
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uitquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wel.
Ik kom dus echt niet als er b.v. alleen maar Hazes o.i.d. gedraaid wordt, maar aan de andere kant als er lekker bier is luister ik naar "bijna" alles
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je dans skills showen...
juist, en nu ga ik aardappelsalade maken ik zie het strakkies welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op zo'n feestje gaat het toch niet om het bier of de muziek, maar om het gezelschap?
Dan heb ik wel meer dan 1 biertje nodig, MAAAARRR ik sta tot op heden voor opties openquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik een biertje heb hoor ik niks meer, dus mij maakt het geen bal uit
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dans niet, daar ben ik te oud voor i.c.m. lichamelijke gebreken. Nu een inhoudelijke reactie graag m.b.t. de muzieksoort?
Kan er ook gerookt worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Gevarieerd, niet één specifieke stijl...
KT is archivaris, die leeft in het verleden...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Bij een BBQ moet dat ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op het Japanse Lupine forum gaan we altijd in september BBQen in Zuiderpark Rotterdam.
Daar kun je gewoon roken.
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van die 40+ 90% rookt nog ...
Up in smoke...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet roken is zo 2015, waar is de goeie ouwe tijd?
Heb daar ook geen moeite meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen moeite mee, ik als niet-roker ga gewoon met de wel rokers buiten staan hoor (mits het niet regent b.v.)
Doen we het bij jou thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:30 schreef chufi het volgende:
Er mag toch in geen enkel cafe meer gerookt worden ...
Dat is veel te koud voor komende zondag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Als gelegenheidsroker (voorheen een pakje per dag) zal het me een worst zijn.quote:
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier tegenover kan ook, daar is groot park met vijver.
Dan maken we er een weekend van ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!
Is het zondag al?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is veel te koud voor komende zondag.
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maken we er een weekend van ....
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het zondag al?
en ik kan héél goed een avondje zonder peuk hoor, ik rook NOOIT bij mensen in huis trouwens
tenzij ze zelf paffen natuurlijk, maar ik rook niet meer zo veel trouwens...
Regelt Sas wel wat kamers bij het hotel bij dr om de hoek...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapen
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren danquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.
Nah... arme Chufquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom uitstellen als het zondag al kan, doen we het fijn bij chufi thuis, daar kunnen we jullie op het 30 vierkante meter grote balkon roken en zelfs binnen.
Ik regel het vuurwerk wel dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok is zo bagger dat ze zelfs dat niet goed kunnen filterenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren dan
Prima, ik kan zondag namelijk niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...
Griek mag ook komen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapen
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat 30 m2 balkon is bij mn dochter in Valencia... Die is wel weg dit weekend.. Maar dan moet het op zaterdag...
Die draait wel bij na een glaasje wijn en goed gezelschap.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi heeft mij op negeren gezet. Gaat dat geen problemen opleveren dan
Karina heeft moeite met haar kraaienpootjesquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... arme Chuf![]()
op een feestje is toch veel leuker en waarom kom jij nou niet?![]()
We kunnen Karina ook vragen die is tenslotte onze mod
Ik vind hier tegenover een stuk handiger.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op het strand bij sacha. Daar hebben ze een hele grote vijver!
Ja jezus wat moet ik dan wel niet met mijn hoofd zegquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Karina heeft moeite met haar kraaienpootjes
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Die draait wel bij na een glaasje wijn en goed gezelschap.
Dus je komt toch?
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik niet kom.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... arme Chuf![]()
op een feestje is toch veel leuker en waarom kom jij nou niet?![]()
We kunnen Karina ook vragen die is tenslotte onze mod
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik regel het vuurwerk wel dan...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.
Dat lijkt me ook wel lekker, daar is de temperatuur vast beter dan hier, maar dat gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |