ik durf daar in de wijk van chufi echt niet op een balkon te gaan staan. Voor je het weet schieten ze je er afquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik niet kom.
Waarom arme chuf, we helpen hem toch en nemen zelf ook van alles mee.
Doen we zaterdag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik kan zondag namelijk niet...
Gelukkig ben ik een man en geef ik daar niets om.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja jezus wat moet ik dan wel niet met mijn hoofd zegen kraaiepootjes heb ik ook
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
Zeg.
Als jullie het zondag al geregeld willen hebben post het dan in het andere topic (anders heeft dat topic ook geen nut en mag het wat mij betreft dicht).
Ik kan dit weekeinde niet helaas
Mag ik dan bij jou slapen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja doeiiiiiiiiiii ik blijf niet slapen
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, die wordt daar in de buurt wel geregeld.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.
Dat vind ik zo'n smerige gewoonte.
van mij wel, maar moet ik aan die Griek vragen, moet je wel op de bank, ik heb geen logeerkamerquote:
Ik hou er ook niet van, maar ik pas me wel aan mijn omgeving aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als er alcohol gedronken wordt, dan kom ik natuurlijk sowieso niet.
Dat vind ik zo'n smerige gewoonte.
Wat is een prednisonhoofd?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?
Tssssssssssquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn prednisonhoofd en kraaienpootjes waren de druppel zeker?
Hier in de sloot liggen er genoeg, zal even dreggen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel kort dag om nog een kalashnikov te regelen.
Jij hebt gelijk, we moeten naar dat andere topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Juup© het volgende:
Zeg.
Als jullie het zondag al geregeld willen hebben post het dan in het andere topic (anders heeft dat topic ook geen nut en mag het wat mij betreft dicht).
Ik kan dit weekeinde niet helaas
Of jij op de bank en......quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij wel, maar moet ik aan die Griek vragen, moet je wel op de bank, ik heb geen logeerkamer
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80% Heeft dat hier, zonder Prednison...
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoor bij die 20%quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80% Heeft dat hier, zonder Prednison...
Als kind kon jij zeker ook slecht delen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
écht nietik vind Dees wel lief, maar zó lief niet
![]()
we kunnen wel die Griek op de bank pleuren
neem ik wel meequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MERK PRIJS GRAMquote:
nee, juist niet toen moest ik álles delen....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als kind kon jij zeker ook slecht delen?
met z'n achten 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, juist niet toen moest ik álles delen....
Ik dacht dat er een lijstje joint kwamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MERK PRIJS GRAM
Winston MYO 100 JTI 100 GR 13.5 100
Winston MYO 125 JTI 125 GR 17 125
Zilver 140 IMPERIAL 140 GR 19.3 140
Camel MYO 110 JTI 110 GR 15.5 110
Pall Mall Full/Heavy BAT 35 GR 5 35
L&M Original PM 35 GR 5 35
Pall Mall full/heavy BAT 52,5 GR 7.5 52,5
Winston MYO 70 JTI 70 GR 10 70
JPS vol/zwaar IMPERIAL 50 GR 7.2 50
L&M original/zwaar 50 PM 50 GR
jij denkt dat er echt een meet komend weekend gaat komen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik meng me niet in dit gesprek, want ik kan sowieso niet komen, veel te ver met de trein...zou zinloos zijn als ik me ermee zou gaan bemoeien dan.
Nee, dit is de shag lijst...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een lijstje joint kwam
Nope.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij denkt dat er echt een meet komend weekend gaat komen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
ah..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is de shag lijst...
http://www.sigarettenprijsnederland.nl/lijst-met-prijzen-shag/
Dat is ook een strak planquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
écht nietik vind Dees wel lief, maar zó lief niet
![]()
we kunnen wel die Griek op de bank pleuren
Waarom niet? Waarom zou je zoiets pas over maanden gaan plannen, zodat er nog meer mensen afzeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee reserve Limbo en ik dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik meng me niet in dit gesprek, want ik kan sowieso niet komen, veel te ver met de trein...zou zinloos zijn als ik me ermee zou gaan bemoeien dan.
Vanuit hier ben je binnen 2 uur overal in Nederland behalve wanneer je met een boot moet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
We zouden toch naar het strand bij sacha gaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanuit hier ben je binnen 2 uur overal in Nederland behalve wanneer je met een boot moet.
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom zou je zoiets pas over maanden gaan plannen, zodat er nog meer mensen afzeggen.
Alleen als het mooi weer is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zouden toch naar het strand bij sacha gaan?
Jij komt niet eens manquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel plek heb jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..
Even op komen pikken in Limburg?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.quote:
Wel een fijne plek om te graven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woontquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, de dag voor Aap z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen groot grasveld of park ervoor?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Dat weten alleen intimiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Je wordt geblindoekt begeleidt van Amsterdam Cs...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Op catamarans maar die gaan nogal snel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden er dan ook dames op een vlot daar voorbij komen?
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Rot toch op, kut Limbo!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Jaja....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijk
Ook dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Je hebt gewoon geen paspoort...
In your dreams.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster legt schaar alvast klaar...
oh... dat gaat gezellig worden met MMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kunnen wij best aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
Net had je het nog over het Waterloopleinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
Of met zn allen weekend naar The Great Wide Open vij Sas
Daar stoppen we wel een paar pillen in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
een man met knot, dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LoLquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Zoals ik al eerder zei vanavond, ik slik niks...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar stoppen we wel een paar pillen in.
neh man die goser spaart smurfjes, dat is eigenlijk gewoon een watjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zn schoenen gezien... Als die gaat trappen...
Ik word hier gewoon beknot.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een man met knot, dat kan natuurlijk niet
Da's mooi, dan werken ze beter.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vanavond, ik slik niks...
Weer de overkantquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb altijd een schaar bij me.
Sjoef, je komt nu op TV, NL1...
Met die roze.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zn schoenen gezien... Als die gaat trappen...
Als jij wilt dat ik die aandoe, dan doe ik dat.quote:
Jij komt toch wel heh? ook als het in Amsterdam is?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een man met knot, dat kan natuurlijk niet
Ik zal je mijn verzamelingen desgewenst laten zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
neh man die goser spaart smurfjes, dat is eigenlijk gewoon een watje
o nee dwergenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je mijn verzamelingen desgewenst laten zien.
Daar zitten geen smurfjes tussen, kan ik je verzekeren...
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij komt toch wel heh? ook als het in Amsterdam is?
zijn er geen mensen die bij jou of Dees in de buurt wonen eigenlijk?
Die woont in Zaanstad...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het in Amsterdam wordt kan ik justme wel oppikken, maar ik heb geen idee waar doediemaar woont.
Daar kom ik niet langs, die moet dan maar met Mo_Muf meerijdenquote:
Piet komt haar wel halen, die komt daar toch bijna langs op weg naar Amsterdamquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kom ik niet langs, die moet dan maar met Mo_Muf meerijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |