Even op komen pikken in Limburg?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou misschien willen overwegen om te komen als iemand me even op zou komen pikken, en dat gaat niet gebeuren..
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.quote:
Wel een fijne plek om te graven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zouden toch naar het strand bij sacha gaan?
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woontquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, de dag voor Aap z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen groot grasveld of park ervoor?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kleine flat joh, bij lange na niet groot genoeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Dat weten alleen intimiquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even op komen pikken in Limburg?Waarom kan je niet met de trein net als Juup?
Je wordt geblindoekt begeleidt van Amsterdam Cs...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die wil niet eens aangeven op welk eiland zij woont
Op catamarans maar die gaan nogal snel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden er dan ook dames op een vlot daar voorbij komen?
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Rot toch op, kut Limbo!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat zelfs Juup nogal bij me uit de buurt zit. Je hebt geen idee hoelang dat treinen is.
Jaja....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel iets over hebben om ons te zien natuurlijk
Ook dat natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Je hebt gewoon geen paspoort...
In your dreams.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster legt schaar alvast klaar...
oh... dat gaat gezellig worden met MMquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kunnen wij best aan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
Net had je het nog over het Waterloopleinquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
Of met zn allen weekend naar The Great Wide Open vij Sas
Daar stoppen we wel een paar pillen in.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat gaat gezellig worden met MM
een man met knot, dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
LoLquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rot toch op, kut Limbo!
Zoals ik al eerder zei vanavond, ik slik niks...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar stoppen we wel een paar pillen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |