Gooi het eruit, krop het niet op!quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme ik post niet zomaar dan er dingen mis gingen stuk ongeduld.
Ik heb de SC met rust gelaten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi het eruit, krop het niet op!
Adem diep in en vloek nog een paar keer...
Gewoon de volgende 100 SC's dezelfde TT. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De TT moet eik ook anders maar daar ga ik Karina niet met lastig vallen.
Op zich is deze wel lekker vaag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon de volgende 100 SC's dezelfde TT. Niets mis mee.
Gelukkig kwam je daarna van daar naar hier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:12 schreef Juup© het volgende:
Nee, poste het eerst in het verkeerde topic
Die TT kan wel blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je daarna van daar naar hier.
Dat is Sacha d'r schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel met een hoofdletter de volgende keer.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hou van die uitdrukking. True story.
Topic stond in MyAt en jouw nieuwe topic ook al gelezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:04 schreef FANN het volgende:
Stalker
![]()
Ik heb net een leuke tip geplaatst in FHF
FHF / Tip! Gratis Valentijnskaartjes versturen alléén vandaag!
Ik heb je adres niet, anders kreeg je een kaartje
ow jah... shit het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic stond in MyAt en jouw nieuwe topic ook al gelezen.![]()
Overigens klopt je OP niet, want je kunt alleen morgen kaartjes versturen en niet vandaag.
hier thee en een kaneelbroodjequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge.... eerst nog even een bakkie koffie voor ik verder kan
Nee joh kun je zelf nog aanpassen toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:06 schreef FANN het volgende:
ow jah... shit het is vandaag donderdagik ben weer eens in de war
![]()
effe melden in FB daaro
Moet je Jinek even terugkijken van gisteren... Wordt helemaal afgekraakt door 2 mannenquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net iets over fifty shades, die actrice, da's de dochter van Don Johnson
Het is al geregeld ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh kun je zelf nog aanpassen toch?![]()
Stuur je kaartje trouwens maar naar Hunebed te Assen. Komt altijd aan.
Magnetronquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedemorgen, ik moet wachten voor ik iets kan eten, mijn roomboter die uit de koelkast komt is nog keihard en niet smeerbaar.
Totaal oninteressante post, in alle opzichten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net iets over fifty shades, die actrice, da's de dochter van Don Johnson
de hele film lijkt me niks, ik wist alleen niet dat zijn dochter ook actrice is. Ze is natuurlijk erfelijk belast, via beide ouders en ook omaquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je Jinek even terugkijken van gisteren... Wordt helemaal afgekraakt door 2 mannen
Even de boter zwaffelen en klaar ben je...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wacht wel een uurtje, als ie uit de magnetron komt is ie me weer te zacht, ja ik ben een zeikerd, ik weet het.
Dan wordt mijn edele deel vettig. Dat kan ik nu niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de boter zwaffelen en klaar ben je...
Afsmeren aan je boterham.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wordt mijn edele deel vettig. Dat kan ik nu niet gebruiken.
ik denk dat die gratis actie van Valentijnskaartjes ook een beetje is om de Post weer tequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wéér gaat het mes in PostNL: 700 banen weg
Vreemd, nog minder mensen, en het lukt ze nu al niet de post fatsoenlijk te bezorgen.![]()
Pakketjes komen bij je buren terecht enzo.
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:33 schreef FANN het volgende:
ik denk dat die gratis actie van Valentijnskaartjes ook een beetje is om de Post weer te
promoten, het is ook véél leuker om een kaartje in je bus te vinden als je jarig of ziekjes
bent dan zo'n email kaart
Bezuinigingen....quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wéér gaat het mes in PostNL: 700 banen weg
Vreemd, nog minder mensen, en het lukt ze nu al niet de post fatsoenlijk te bezorgen.![]()
Pakketjes komen bij je buren terecht enzo.
Nou ja, niet alleen kaartjes natuurlijk, héél veel post gaat tegenwoordig per mail,quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.
Mijn pakketjes komen altijd op de juiste plek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.
40+ / [40+ SC #574] vandaar naar hierquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.
Bij mij ook hoor, en ik neem voor alle buren aan, die zijn er ook altijd blij mee, scheeltquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn pakketjes komen altijd op de juiste plek.
Ik vind hem wel leuk die vent, steekt lekker de draak met al die ''deftige'' luiquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij staat hij de boel op te warmen, zodat ie erna ook zijn boterham al swaffelend kan smeren.
Je bent een nobel mens, dat blijkt. Maar ik wil helaas niet dat mijn pakketjes bij mijn buren bezorgd worden. Zeker niet als ik gewoon thuis ben en ik nota bene naast mijn buurman woon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, en ik neem voor alle buren aan, die zijn er ook altijd blij mee, scheelt
ze toch weer, dus dat is mijn nieuwe roeping ....
de buurvrouw waar ze hun pakketjes kunnen afhalen
Die is al een tijdje niet meer onder ons.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef FANN het volgende:
Ik vind hem wel leuk die vent, steekt lekker de draak met al die ''deftige'' lui![]()
hou ik wel van... net als Dröger vroeger.
Waar is die eigenlijk gebleven?
ow...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet meer onder ons.
Ja, die is dood, en opgraven lijkt me geen optie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is al een tijdje niet meer onder ons.
het gaat hier elke dag over graven, wat is dat toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die is dood, en opgraven lijkt me geen optie.
Kut automatisering...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graafquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het gaat hier elke dag over graven, wat is dat toch?
Ik ben blij als mijn pakketjes bij de buren bezorgd worden, ze maken ze toch niet openquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een nobel mens, dat blijkt. Maar ik wil helaas niet dat mijn pakketjes bij mijn buren bezorgd worden. Zeker niet als ik gewoon thuis ben en ik nota bene naast mijn buurman woon.
Nee.... ik zou me rot schamen als ik dat deed,nooit aan gedacht ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij als mijn pakketjes bij de buren bezorgd worden, ze maken ze toch niet open
Ik zit te wachten tot je online aankopen gewoon via teleportatie naar je thuis komen.quote:
Aan jou zou ik dat ook wel toevertrouwen, aan mijn buurman aan de rechterkant dus niet, die aan de linkerkant weer wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... ik zou me rot schamen als ik dat deed,nooit aan gedacht ook
maar ik heb ook niets te verbergen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... ik zou me rot schamen als ik dat deed,nooit aan gedacht ook
Gewoon thuis in 3D uitprinten...quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot je online aankopen gewoon via teleportatie naar je thuis komen.
"Beam it up, Scotty"
Kan niet 3D printen thuis, wel jammerquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon thuis in 3D uitprinten...
Ja ik ken je buurman niet natuurlijk, maar dan is het wel lullig, misschien stond je net onder de douche toen het pakketje werd bezorgd, dat had een buurman hier ook een keer, die was welquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan jou zou ik dat ook wel toevertrouwen, aan mijn buurman aan de rechterkant dus niet, die aan de linkerkant weer wel.
Ik ook niet gelukkig en een héél enkel keertje wordt er voor mij ook wel eens een pakketje aangenomen, meestal door de buurvrouw van 4 hoog, die is ook altijd thuis, heeft 3 kindertjes...quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik heb ook niets te verbergen hoor
Neem V&D, die zijn nu weer gered, maar voor hoelang, als ze die oubolligheid niet veranderen is het volgend jaar weer hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon thuis in 3D uitprinten...
Prutsers van TNT, UPS, DHL, DPA en GLS hebben hun eigen glazen al lang ingegooid...
Ik heb ook al post van de buurman aan de linkerkant ontvangen en die geef ik ook gewoon ongeopend aan hem. Ik zou niet weten wat ik met zijn post moet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ken je buurman niet natuurlijk, maar dan is het wel lullig, misschien stond je net onder de douche toen het pakketje werd bezorgd, dat had een buurman hier ook een keer, die was wel
thuis, maar lag nog te slapen, dus was te laat met opendoen, ik had nét het pakketje aangepakt
en 5 minuten ofzo later kwam hij het al ophalen...
[..]
Ik ook niet gelukkig en een héél enkel keertje wordt er voor mij ook wel eens een pakketje aangenomen, meestal door de buurvrouw van 4 hoog, die is ook altijd thuis, heeft 3 kindertjes...
Ja......... en het wordt steeds hipperquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Voor Fann:
http://www.at5.nl/artikel(...)te-wijken-ter-wereld
http://www.hierzijnwij.nu(...)tro-of-over-de-brug/quote:Brug over het IJ
Een andere oplossing voor de toenemende reizigersstroom is de bouw van een brug naar het Overhoeksgebied. De eerste plannen daarvoor zijn al 150 jaar oud. De komst van Amsterdam Centraal heeft een brug alleen erg moeilijk gemaakt: het werd hierdoor lastig om een goede plek te maken voor de aanlandingen van een brug. Daarnaast moet er rekening gehouden worden met de zeeschepen, de binnenvaart en de (zee)cruiseschepen die gebruik maken van het IJ . Op dit moment wordt er opnieuw gekeken naar de haalbaarheid van een brug naar Noord.
Strak plan, ga ik ook even doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien moet ik eens gaan douchen en daarna een was aanzetten
Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer waterquote:
Ook een strak planquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer water
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer water
Gewoon voor een goede douchekop zorgen en een douchecabine die groot genoeg is, wat hier beiden dus het geval isquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''
de straal warm water en sta je te blauwbekkenin de film ziet het er ook altijd zo leuk uit,
stomende sex in zo'n douchecabine, met die handjes tegen het glas, maar ik vraag me dan altijd
af of die dame niet die kraan in haar rug heeft
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
Nah... ik ga ook maar eens douchen... alleen....
ik vind veel dingen leuk om samen te doen, maar daar hoort douchen idd niet bijquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''
de straal warm water en sta je te blauwbekkenin de film ziet het er ook altijd zo leuk uit,
stomende sex in zo'n douchecabine, met die handjes tegen het glas, maar ik vraag me dan altijd
af of die dame niet die kraan in haar rug heeft
zijn plaat blijft echt ontzettend hangen, dodelijk vermoeiendquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.
Voor het nieuwste topic in 40+ kun je gewoon deze post copy en pasten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
zijn plaat blijft echt ontzettend hangen, dodelijk vermoeiend
ga eens een leven zoeken johquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor het nieuwste topic in 40+ kun je gewoon deze post copy en pasten.
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter vanquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens een zin beginnen met een hoofdletter.
Daar ga je toch niet serieus op inquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter van
Even instellen dan dat elke zin met een hoofdletter moet beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter van
Och, ik heb nog één keer netjes geantwoord en dan kan ie verder de pest krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige serieuze tip die ik gaf was aan FANN en juist die negeert het.
Ik hou van je tl dr postingsquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms niet![]()
ik klets niet met hoofdlettersquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens een zin beginnen met een hoofdletter.
Die staat hier altijd aan, niet zozeer voor mezelf maar wel voor mijn koukleum dochterquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In de wintermaanden zet ik zodra ik mijn bed uitga meteen de verwarming op de badkamer aan, dan is het warm als ik na mijn ontbijt ga douchen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de grond liggen wordt je niet beter idd
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de grond liggen wordt je niet beter idd
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken doorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Juup© het volgende:
Zoooo.
Hoofd weer geschoren, en daarna lekker gedouched![]()
Was afgehaald, opgevouwen en opgeruimd, badkamer gepoetst, facturen gesorteerd en klaargelegd voor verzenden, beneden vloeren geveegd, nu even rust en dan mijn knie-brace weer in elkaar zetten.
Moest gebeuren, alleen had ik de werkzaamheden beter kunnen doen voordat ik ging douchenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Daar zijn kleren toch voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef just me het volgende:
Ik mis afdrogen in bovenstaand verhaal
Biathlon ja?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Oh ja dat kan ookquote:
Ik ga niet super autistisch doen door echt elke handeling aan te geven, maar als jij dat graag wilt kan ik het wel doen hoorquote:
Ik ga zo de sudderlapjes opzettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten, altijd weer de hamvraag.
Ik kijk ook nog tennis in R'damquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en begin van de avond schaatsen
Jammiequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Ook lekkelquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet vandaag stamppot boerenkool
Ik ben nog gewoon aan het werkquote:
af en toe even nadenken...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, jij bent heel hard aan het werk
Je geeft zelf al antwoordquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten, altijd weer de hamvraag.
Dankje, nog niet klaar maar ga even pauze nemen nuquote:
Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, nog niet klaar maar ga even pauze nemen nu
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Laat boer Geert het maar niet horen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.
Die zit niet bij onze verenigingquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat boer Geert het maar niet horen.
Wees daar maar blij om.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit niet bij onze vereniging
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.
Oehquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Heb je wel een punt meequote:
okquote:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef drakin het volgende:
Arme golfer, zijn supertopic mocht niet lang leven. Misschien lag het aan de leeftijd.
tong is niet echt liefquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Rendang, lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Ik heb het gemist, ff zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zak hooi mag wel eens een maand of tig van Fok! verdwijnen van mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.
Even klagen in Feedback. Brb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Maar is het tongs schuld wel echt? De laatste reacties gingen even nergens over, inclusief die van mij, maar je weet toch niet waar het echt naartoe zou gaan dat topic.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Heeft geen nut heb ik al zo vaak gedaan, hem wordt vaak (heel vaak) een hand boven het hoofd gehouden. Ben er mee gestopt en negeer die eikel gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even klagen in Feedback. Brb.
Hij had zich ook normaal kunnen gedragen, maar dat kan hij niet vind ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is het tongs schuld wel echt? De laatste reacties gingen even nergens over, inclusief die van mij, maar je weet toch niet waar het echt naartoe zou gaan dat topic.
Ik ga natuurlijk niet iets nuttigs posten. Dat doe ik sowieso bijna nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Juup© het volgende:
Heeft geen nut heb ik al zo vaak gedaan, hem wordt vaak (heel vaak) een hand boven het hoofd gehouden. Ben er mee gestopt en negeer die eikel gewoon.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet iets nuttigs posten. Dat doe ik sowieso bijna nooit.
quote:
Het staat nu op voor vandaag, morgen eet ik de restquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.
GC / Topic voor de negatievelingen en azijnpissers op FOK!.......quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
Ik open geen tong80 topicsquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
GC / Topic voor de negatievelingen en azijnpissers op FOK!.......
Dat is jouw keuze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ik discrimeer niemand en ben gewoon vervelend tegen iedereen. Is wel zo eerlijk.
Is geregeld door Karina en nu weer gewoon lief verder posten en die ander weer lekker negeren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef Kingstown het volgende:
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.
Nog niks van gemerktquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ik discrimeer niemand en ben gewoon vervelend tegen iedereen. Is wel zo eerlijk.
Maar nu is er geen bal op de tvquote:
Mooi.quote:
Achter die muur zit een gangkast, dus achter de tv is een gat geboord waar de kabels doorheen richting kast gaan, achter de kast zit ook een gat, waardoor de kabels terugkomen. Alle stroom zit nu in de kast. Ik ben er blij mee.quote:
Laat je als tegenprestatie zijn kabels via jou lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen doen, moet ik de buurman lief aankijken ....
Grote truc van Houdini...quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achter die muur zit een gangkast, dus achter de tv is een gat geboord waar de kabels doorheen richting kast gaan, achter de kast zit ook een gat, waardoor de kabels terugkomen. Alle stroom zit nu in de kast. Ik ben er blij mee.
Momenteel is het niet nodig, want hij hangt niet aan de muur en zijn de kabels redelijk weggewerkt via de standaardquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je als tegenprestatie zijn kabels via jou lopen.
Foto?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel is het niet nodig, want hij hangt niet aan de muur en zijn de kabels redelijk weggewerkt via de standaard
quote:
Ik hou het ook liever zo.. Kan ik idd altijd nog wat schuivenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hangt de tv ook niet aan de muur. Ben nog steeds niet tevreden met de opstelling aan die kant van de woonkamer
het programma zit dan ook bezopen in elkaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
4 dagen is gewoon teveel en ja die 10K op de eerste dag ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het programma zit dan ook bezopen in elkaar
Die Friezen zijn aan het eten nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
Dweilen zijn ze ... Ik ga skieen kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Friezen zijn aan het eten nu.
Waardeloos. Op deze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.quote:
Ga ze later nog wel inhalen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waardeloos. Op dezze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.
Dan zie ik je waarschijnlijk later nog wel ... Eten maken nu ....quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ze later nog wel inhalen.
En nu eten...quote:
kotsen Friezen altijd naast de pot ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
en maar dweilenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
nee, er in, dan bak ik het weer opquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
kotsen Friezen altijd naast de pot ?
Het originele potsrop recept vn Sasquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er in, dan bak ik het weer op
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het originele potsrop recept vn Sas
EN wat ben je van plan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
ik vrees dat ik straks omvalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsen
10 KM is wel erg boring hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat je prima liggend schaatsen kunt kijken
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
Afwassen doet de machine...quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je zappt even naar iets anders of doet de afwas ,,,
ik lig meestalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon bij liggen...
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeilandquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind liggend kijken nooit comfortabel....
Ik zit wel veel halfliggendquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe heel veel liggend, heb dan ook een heerlijk ligeiland
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
Maar lig je dan op je zij? Of hangt de tv aan het plafond... Dat had de tandarts altijd ...
Slaap je ook op je rug?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ik lig eigenlijk zoals in een bed, ik kijk over mijn voeten heen naar de tv.
Ok... Nooit geprobeerd... Misschien ooit eens onvrijwillig na een hele bonte avond ...quote:
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meng me wijselijk niet in discussies over sport, want dat is voor niemand leuk.
Dat zie ik bij mijn man ook, vroeger keek hij alles, voetbal, schaatsen, alle grand slam toernooien, maar nu alleen nog maar het voetbal op zondagavond. Hoe komt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind sowieso steeds minder sporten interessant...
doe nou geen aannames....quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.
Of is dat een verkeerde aanname?
Ik ben me er van bewust dat ik een aanname doe, ik meld dat zelfs.quote:
quote:
Ik heb jarenlang tegen sporters opgekeken, als echte helden met clubliefde.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik bij mijn man ook, vroeger keek hij alles, voetbal, schaatsen, alle grand slam toernooien, maar nu alleen nog maar het voetbal op zondagavond. Hoe komt dat?
Dan zweef je boven je matras volgens mijquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok... Nooit geprobeerd... Misschien ooit eens onvrijwillig na een hele bonte avond ...
Ik heb geholpen met stekkertjes door de gaatjes te doen, goed hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
mooi gedaan, heeft Donald dat gedaan? mag ie hier ook een keer de kabels wegwerken, hier ligt
alles vol![]()
en flauw van Tonggoed dat dat topic weer open is, volgens mij zijn er veel meer 60 plussers
op Fok en wij gaan het ooit ook nog eens halen die leeftijd, wel te hopen in elk geval
Over welk topic gaat dit in hemelsnaam?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
en flauw van Tonggoed dat dat topic weer open is, volgens mij zijn er veel meer 60 plussers
op Fok en wij gaan het ooit ook nog eens halen die leeftijd, wel te hopen in elk geval
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, vroeger stond hier ook elke etappe van de Tour aan, dat is ook verleden tijd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang tegen sporters opgekeken, als echte helden met clubliefde.
Tegenwoordig zie ik ze als graaiende passanten die niets met hun fans hebben, voor een paar euro meer verkopen ze hun ziel aan de duivel.
Sport is geen prestatie, maar een manier om geld te verdienen. Desnoods met doping, list en/of bedrog...
Het zal voorheen niet heel veel anders geweest zijn, maar ik denk dat ik dat niet heb willen zien.
Nee, dat klopt als een bus. Juiste aanname dus. Ik kan er niets aan doen ik vind er echt niets aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt geen enkele sport leuk, maak ik hieruit op.
Of is dat een verkeerde aanname?
Ik heb Irish Coffee weer eens voor de verandering, et Schotse Whiskeyquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef sacha het volgende:
koffie doet wonderen bij mij in de avond
Dezelfde fles als wanneer? :dquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb Irish Coffee weer eens voor de verandering, et Schotse Whiskey![]()
nog steeds dezelfde fles hoor
40+ / 60+quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over welk topic gaat dit in hemelsnaam?
Tegenwoordig bezoek ik alleen nog de honkbalwedstrijden waar tegen een ruime onkostenvergoeding jonge gasten zonder kapsone 3 dagen in de week een wedstrijd spelen en waar de sfeer op de tribune gemoedelijk is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, vroeger stond hier ook elke etappe van de Tour aan, dat is ook verleden tijd.
jee........ ik geloof van januari of december, wee niet meerquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezelfde fles als wanneer? :d
Ik had een glas water, maar heb dat net ingeruild voor een glas rode wijn, ik vond dat ik dat wel verdiend had.
Zeker, maar dan heb je ook geen reden van spreken als een ander wel een sport leuk vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat klopt als een bus. Juiste aanname dus. Ik kan er niets aan doen ik vind er echt niets aan.
Maar ieder het zijne/hare, vrijheid blijheid toch?
Ik gun jullie het plezier ook hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heb je ook geen reden van spreken als een ander wel een sport leuk vindt...
Karina is met haar bezem langs geweestquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie niks raars daar.
De hele boel weggehaald of zo?
Mooi, einde discussie...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gun jullie het plezier ook hoor.
Bij ons stond echt NOOIT sport op, heel soms schaatsen of schanspringen of hoe dat ook heet,quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit een lange periode zowat bedlegerig geweest, toen ben ik allerlei sporten gaan kijken, inmiddels is dat stukken minder, maar het staat nog vaak op de achtergrond aan. Met schaatsen ben ik wel echt opgegroeid, dan mochten we zelfs bij de tv eten en bleef de tv wel eens aan ondanks dat we visite haden. En mijn vader maar meeschrijven en rekenen.
Ik ben nog nooit bij een schaatswedstrijde geweest, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ooit een lange periode zowat bedlegerig geweest, toen ben ik allerlei sporten gaan kijken, inmiddels is dat stukken minder, maar het staat nog vaak op de achtergrond aan. Met schaatsen ben ik wel echt opgegroeid, dan mochten we zelfs bij de tv eten en bleef de tv wel eens aan ondanks dat we visite haden. En mijn vader maar meeschrijven en rekenen.
Tong en golfer liggen elkaar niet ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karina is met haar bezem langs geweest
Zie boven, eigenlijk ben ik best wel lief. Soms.quote:
En daar heb ik dus helemaal niets mee...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben wel nog zo chauvinistisch dat ik het wel leuk vind als Nederlandse sporters scoren of een titel behalen.
Dat was me ook al opgevallenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Tong en Kreator vinden elkaar lief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Tong en golfer liggen elkaar niet ...
Het blijft een gevaarlijke sportquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Uitgegleden tijdens het schaatsen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn man ging een paar jaar geleden ook schaatsen kijken, het EK in Heerenveen, helaas gleed hij buiten uit over een loopplank en brak zijn enkel, diezelfde avond werd hij in Friesland geopereerd.
Kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitgegleden tijdens het schaatsen...
ik ben ooit bij het NK sprint in Utrecht geweest, in de tijd dat de wereldtop voornamelijk uit NL kwam. Toen deed Ireen bij de junioren mee en was al zichtbaar dat ze er aan zat te komen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een schaatswedstrijde geweest, bedenk ik me nu.
Alleen bij de Elfstedentocht in 1985, maar dat zag ik meer als feest dan als sport...
Je kan ook een warm bad nemen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Douchen doe je nog wel voor die tijd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk vanavond in bad gaan, maar heb geen zin om nu naar boven te gaan en de badkamer te verwarmen en daarna het bad aan te zetten. Dan zaterdag of zondag maar.
Bedankt voor de tip, zo ga ik het volgende keer vertellen als ik het spannend wil makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet je er niet bij zeggen en dan lieg je toch niet...
ja hoor, elke ochtendquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douchen doe je nog wel voor die tijd?
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..quote:
Gelukkigquote:
Ja, doei, jij begon eroverquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken .. Ik ken tong alleen online en van MSN.. Golfer heb ik ooit eens ontmoet ..
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik heb nog 5 minuten resterend op mijn notebook, maar ik ben te lui om naar de kast te lopen
Nou dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tong en Kreator vinden elkaar lief.
Beetje olie op het vuur gooien kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we er maar niet te veel woorden over vuil maken ..
Nee en de oplader voor me pakken, ho maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draadloze stroom heeft Donald nog niet geregeld...
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee en de oplader voor me pakken, ho maar
Vind je dat handig?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 3 iPad's die ik afwissel...
oh da's wel erg. Ik heb nog 2 uur op de iPad en kan 'm hier op de bank niet opladen, stom kort snoertje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn iPad ligt in de la bij de oplader en mijn Galaxy Tab ligt bovenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, hoe doet hij dat toch elke keer
Ik heb er geen last van.quote:
Ik dacht dat Sacha altijd de schuld kreeg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven...
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt he altijd mij de schuld in de schoenen schuiven... Ht onderwerp was al langer aangekaart ..
Maar OK tis wel OK zo
kep een grote foonquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's voor noodgevallen, dat is me te klein allemaal...
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begint erover dat Tong en Golfer geen vrienden zijn en dan zeg je dat we erover op moeten houden, terwijl je er zelf over begint, ja dan krijg je die schuld in je schoenen
Dat wel, het is elke keer hetzelfde liedjequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poepquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof het van nu is ,... King of zo begon er vanmiddag al over.....
Je weet dat het nooit meer goed komt...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind ze wel vermakelijk die twee.
Ik had het gisteren al voorspeld die rel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat zou het dat King er vanmiddag over begon? Je praat echt poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |