Het probleem is dat jij denkt dat iedereen die jouw manier van posten niet waardeert, automatisch een zeikerd is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef tong80 het volgende:
Niks-zeggendheid. Zo'n type verwijt mij bijvoorbeeld dingen. Dingen die ik niet begrijp. Zou het kunnen begrijpen als zo'n user met voorbeelden zou komen. Maar dat zit er niet in. Die users klikken en posten drie klinkers. Het klinkt naar niks, het luistert naar niks en het stelt niks voor. Ze denken dat ze heel wat zijn, ze reageren immers negatief welliswaar, maar ze doen een duit in het zakje. Ik hoef niet eens de user-naam van de user te klikken om te zien dat ie zelf geen bijdrage levert aan FOK! Ik kan er naast zitten. De normale azijnpisser heeft het immers te druk. Geen tijd om zelf een leuk topic te openen of een leuke post te plaatsen. Ik ben je naam vergeten kut-user. Maar de tijd die ik nu aan je heb besteed, had ik ook aan een leuk topic kunnen stoppen. Ben niewsgierig naar je gevatte antwoord. Dan zabel ik hem neer met een one-liner. Dit is eigenlijk te veel eer.
De dood van de azijnpissende negatieveling is nabij.
Altijd triest als iemand leuk probeert te zijn. En ze komen niet over de OP heen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd triest als iemand leuk probeert te zijn. En ze komen niet over de OP heen.
Dus jij houdt die bende in GRTD bij elkaar? Zoals de vezels in stront?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel degelijk een toegevoegde waarde voor dit forum. Ik ben een sterkhouder van een van de meest populaire slowchats op dit forum![]()
Etsu is het hier mee eens
Slowchat is de kanker van dit forum.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:
een van de meest populaire slowchats
Hooggeleide kwaliteitsusers jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij houdt die bende in GRTD bij elkaar? Zoals de vezels in stront?
En jij bent?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Slowchat is de kanker van dit forum.
Dat maakt ze nog niet goed, of leuk, of interessant. Waarom moet iedereen dat toch altijd vinden volgens jou? Je opent dit soort janktopics keer op keer, dus het zit je wel erg dwars.quote:
Oh je bent het grootste cliché van de Nederlandse muziekgeschiedenis?quote:
±D Dit dus. De vooroordelen zieken naar stemrechtquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog niet goed, of leuk, of interessant. Waarom moet iedereen dat toch altijd vinden volgens jou? Je opent dit soort janktopics keer op keer, dus het zit je wel erg dwars.
Medicatie vergeten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
±D Dit dus. De vooroordelen zieken naar stemrecht
±(
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
±D Dit dus. De vooroordelen zieken naar stemrecht
±(
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb wel degelijk een toegevoegde waarde voor dit forum. Ik ben een sterkhouder van een van de meest populaire slowchats op dit forum![]()
Etsu is het hier mee eens
Er zijn 10 minuten geleden nog een aantal van je aanstootgevende postings verwijderd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef tong80 het volgende:
Ga eens zoeken in de archieven waar ik aanstootgevend ben.
Niet zo schreeuwen joh. Dat horen ze daar ook hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa.
Hardop gelachen dat de eigenaar van t hotel waar ik heb geslapen in Tokyo het kon horen.
Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |