Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, nog niet klaar maar ga even pauze nemen nu
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Laat boer Geert het maar niet horen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.
Die zit niet bij onze verenigingquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat boer Geert het maar niet horen.
Wees daar maar blij om.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit niet bij onze vereniging
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.
Oehquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Heb je wel een punt meequote:
okquote:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef drakin het volgende:
Arme golfer, zijn supertopic mocht niet lang leven. Misschien lag het aan de leeftijd.
tong is niet echt liefquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Rendang, lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Ik heb het gemist, ff zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zak hooi mag wel eens een maand of tig van Fok! verdwijnen van mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.
Even klagen in Feedback. Brb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Maar is het tongs schuld wel echt? De laatste reacties gingen even nergens over, inclusief die van mij, maar je weet toch niet waar het echt naartoe zou gaan dat topic.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Heeft geen nut heb ik al zo vaak gedaan, hem wordt vaak (heel vaak) een hand boven het hoofd gehouden. Ben er mee gestopt en negeer die eikel gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even klagen in Feedback. Brb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |