zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken doorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Juup© het volgende:
Zoooo.
Hoofd weer geschoren, en daarna lekker gedouched![]()
Was afgehaald, opgevouwen en opgeruimd, badkamer gepoetst, facturen gesorteerd en klaargelegd voor verzenden, beneden vloeren geveegd, nu even rust en dan mijn knie-brace weer in elkaar zetten.
Moest gebeuren, alleen had ik de werkzaamheden beter kunnen doen voordat ik ging douchenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Daar zijn kleren toch voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef just me het volgende:
Ik mis afdrogen in bovenstaand verhaal
Biathlon ja?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Oh ja dat kan ookquote:
Ik ga niet super autistisch doen door echt elke handeling aan te geven, maar als jij dat graag wilt kan ik het wel doen hoorquote:
Ik ga zo de sudderlapjes opzettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten, altijd weer de hamvraag.
Ik kijk ook nog tennis in R'damquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en begin van de avond schaatsen
Jammiequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Ook lekkelquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet vandaag stamppot boerenkool
Ik ben nog gewoon aan het werkquote:
af en toe even nadenken...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, jij bent heel hard aan het werk
Je geeft zelf al antwoordquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten, altijd weer de hamvraag.
Dankje, nog niet klaar maar ga even pauze nemen nuquote:
Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje, nog niet klaar maar ga even pauze nemen nu
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wijs besluit, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Laat boer Geert het maar niet horen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Boogschieten is het vandaag ook geen tijd voor, trouwens al lang niet meer geweest sinds mijn nieuwe punten losraakten na 1 keer schieten.
Die zit niet bij onze verenigingquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat boer Geert het maar niet horen.
Wees daar maar blij om.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit niet bij onze vereniging
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries makenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.
Oehquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Heb je wel een punt meequote:
okquote:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:20 schreef drakin het volgende:
Arme golfer, zijn supertopic mocht niet lang leven. Misschien lag het aan de leeftijd.
tong is niet echt liefquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Rendang, lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk volgende week weer een flinke pan rendang maken, maak ik ook altijd een dag vantevoren. Moet eerst nog ruimte in de diepvries maken
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
Het is tong weer gelukt om een topic van mij waarin hij mij stalkt en uitscheldt te laten ontsporen.
Ik heb het gemist, ff zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zak hooi mag wel eens een maand of tig van Fok! verdwijnen van mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoonquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.
Even klagen in Feedback. Brb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Maar is het tongs schuld wel echt? De laatste reacties gingen even nergens over, inclusief die van mij, maar je weet toch niet waar het echt naartoe zou gaan dat topic.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
tong krijgt vaak zijn zin, onder het mom van Fok! icoon
Heeft geen nut heb ik al zo vaak gedaan, hem wordt vaak (heel vaak) een hand boven het hoofd gehouden. Ben er mee gestopt en negeer die eikel gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even klagen in Feedback. Brb.
Hij had zich ook normaal kunnen gedragen, maar dat kan hij niet vind ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar is het tongs schuld wel echt? De laatste reacties gingen even nergens over, inclusief die van mij, maar je weet toch niet waar het echt naartoe zou gaan dat topic.
Ik ga natuurlijk niet iets nuttigs posten. Dat doe ik sowieso bijna nooit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Juup© het volgende:
Heeft geen nut heb ik al zo vaak gedaan, hem wordt vaak (heel vaak) een hand boven het hoofd gehouden. Ben er mee gestopt en negeer die eikel gewoon.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet iets nuttigs posten. Dat doe ik sowieso bijna nooit.
quote:
Het staat nu op voor vandaag, morgen eet ik de restquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor vanavond of voor morgen? Rundvlees moet je een dag vantevoren klaar maken, dan smaakt het het lekkerst. Ik eet vanavond een soort van boeuf bourgignon, gisteren klaar gemaakt.
GC / Topic voor de negatievelingen en azijnpissers op FOK!.......quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
Ik open geen tong80 topicsquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
GC / Topic voor de negatievelingen en azijnpissers op FOK!.......
Dat is jouw keuze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ik discrimeer niemand en ben gewoon vervelend tegen iedereen. Is wel zo eerlijk.
Is geregeld door Karina en nu weer gewoon lief verder posten en die ander weer lekker negeren.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:23 schreef Kingstown het volgende:
Het is belachelijk dat een topic om die reden gesloten wordt. Verwijder dan de postings die niet bevallen of laat het gewoon lekker gaan. Het is hier niet de Libelle.
Nog niks van gemerktquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel. Ik discrimeer niemand en ben gewoon vervelend tegen iedereen. Is wel zo eerlijk.
Maar nu is er geen bal op de tvquote:
Mooi.quote:
Achter die muur zit een gangkast, dus achter de tv is een gat geboord waar de kabels doorheen richting kast gaan, achter de kast zit ook een gat, waardoor de kabels terugkomen. Alle stroom zit nu in de kast. Ik ben er blij mee.quote:
Laat je als tegenprestatie zijn kabels via jou lopen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen doen, moet ik de buurman lief aankijken ....
Grote truc van Houdini...quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Achter die muur zit een gangkast, dus achter de tv is een gat geboord waar de kabels doorheen richting kast gaan, achter de kast zit ook een gat, waardoor de kabels terugkomen. Alle stroom zit nu in de kast. Ik ben er blij mee.
Momenteel is het niet nodig, want hij hangt niet aan de muur en zijn de kabels redelijk weggewerkt via de standaardquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je als tegenprestatie zijn kabels via jou lopen.
Foto?quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel is het niet nodig, want hij hangt niet aan de muur en zijn de kabels redelijk weggewerkt via de standaard
quote:
Ik hou het ook liever zo.. Kan ik idd altijd nog wat schuivenquote:Op donderdag 12 februari 2015 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hangt de tv ook niet aan de muur. Ben nog steeds niet tevreden met de opstelling aan die kant van de woonkamer
het programma zit dan ook bezopen in elkaarquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
4 dagen is gewoon teveel en ja die 10K op de eerste dag ..quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het programma zit dan ook bezopen in elkaar
Die Friezen zijn aan het eten nu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef chufi het volgende:
Zo wat een enthousiasme bij het WK schaatsen afstanden .... Geen hond op de tribune
Dweilen zijn ze ... Ik ga skieen kijkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Friezen zijn aan het eten nu.
Waardeloos. Op deze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.quote:
Ga ze later nog wel inhalen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waardeloos. Op dezze manier halen we natuurlijk nooit een nieuw record.
Dan zie ik je waarschijnlijk later nog wel ... Eten maken nu ....quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga ze later nog wel inhalen.
En nu eten...quote:
kotsen Friezen altijd naast de pot ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
en maar dweilenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
kots dweilen, eten koken én weer kots dweilen![]()
ik ben een echte Fries!
nee, er in, dan bak ik het weer opquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
kotsen Friezen altijd naast de pot ?
Het originele potsrop recept vn Sasquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er in, dan bak ik het weer op
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het originele potsrop recept vn Sas
EN wat ben je van plan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef sacha het volgende:
ik gooi zo iedereen in bed, heb ik de avond voor mijzelf
ik vrees dat ik straks omvalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gezellig schaatsen kijken en met ons kletsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |