Och, ik heb nog één keer netjes geantwoord en dan kan ie verder de pest krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige serieuze tip die ik gaf was aan FANN en juist die negeert het.
Ik hou van je tl dr postingsquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms niet![]()
ik klets niet met hoofdlettersquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens een zin beginnen met een hoofdletter.
Die staat hier altijd aan, niet zozeer voor mezelf maar wel voor mijn koukleum dochterquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In de wintermaanden zet ik zodra ik mijn bed uitga meteen de verwarming op de badkamer aan, dan is het warm als ik na mijn ontbijt ga douchen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de grond liggen wordt je niet beter idd
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de grond liggen wordt je niet beter idd
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken doorquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Juup© het volgende:
Zoooo.
Hoofd weer geschoren, en daarna lekker gedouched![]()
Was afgehaald, opgevouwen en opgeruimd, badkamer gepoetst, facturen gesorteerd en klaargelegd voor verzenden, beneden vloeren geveegd, nu even rust en dan mijn knie-brace weer in elkaar zetten.
Moest gebeuren, alleen had ik de werkzaamheden beter kunnen doen voordat ik ging douchenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Daar zijn kleren toch voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef just me het volgende:
Ik mis afdrogen in bovenstaand verhaal
Biathlon ja?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
zo, jij bent druk. Ik wil vandaag de zolder stofzuigen, in kleine beetjes tussen sport kijken door
Oh ja dat kan ookquote:
Ik ga niet super autistisch doen door echt elke handeling aan te geven, maar als jij dat graag wilt kan ik het wel doen hoorquote:
Ik ga zo de sudderlapjes opzettenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:29 schreef Juup© het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten, altijd weer de hamvraag.
Ik kijk ook nog tennis in R'damquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup en begin van de avond schaatsen
Jammiequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo de sudderlapjes opzetten
Ook lekkelquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet vandaag stamppot boerenkool
Ik ben nog gewoon aan het werkquote:
af en toe even nadenken...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, jij bent heel hard aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |