Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer waterquote:
Ook een strak planquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer water
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook samen doen, bespaart weer water
Gewoon voor een goede douchekop zorgen en een douchecabine die groot genoeg is, wat hier beiden dus het geval isquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''
de straal warm water en sta je te blauwbekkenin de film ziet het er ook altijd zo leuk uit,
stomende sex in zo'n douchecabine, met die handjes tegen het glas, maar ik vraag me dan altijd
af of die dame niet die kraan in haar rug heeft
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
Nah... ik ga ook maar eens douchen... alleen....
ik vind veel dingen leuk om samen te doen, maar daar hoort douchen idd niet bijquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt altijd zo romantisch, maar tis volkomen kut om samen te douchen, sta je steeds ''naast''
de straal warm water en sta je te blauwbekkenin de film ziet het er ook altijd zo leuk uit,
stomende sex in zo'n douchecabine, met die handjes tegen het glas, maar ik vraag me dan altijd
af of die dame niet die kraan in haar rug heeft
zijn plaat blijft echt ontzettend hangen, dodelijk vermoeiendquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.
Voor het nieuwste topic in 40+ kun je gewoon deze post copy en pasten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
zijn plaat blijft echt ontzettend hangen, dodelijk vermoeiend
ga eens een leven zoeken johquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor het nieuwste topic in 40+ kun je gewoon deze post copy en pasten.
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter vanquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens een zin beginnen met een hoofdletter.
Daar ga je toch niet serieus op inquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter van
Even instellen dan dat elke zin met een hoofdletter moet beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik quote dan maakt de iPad er geen hoofdletter van
Och, ik heb nog één keer netjes geantwoord en dan kan ie verder de pest krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tip voor als je terug bent: DS4 negeren. Die houdt nooit op.
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De enige serieuze tip die ik gaf was aan FANN en juist die negeert het.
Ik hou van je tl dr postingsquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik daar gewoon zin in om zo uitgebreid terug te antwoorden en soms niet![]()
ik klets niet met hoofdlettersquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga eens een zin beginnen met een hoofdletter.
Die staat hier altijd aan, niet zozeer voor mezelf maar wel voor mijn koukleum dochterquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In de wintermaanden zet ik zodra ik mijn bed uitga meteen de verwarming op de badkamer aan, dan is het warm als ik na mijn ontbijt ga douchen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Van onder de grond liggen wordt je niet beter idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |