Gooi het eruit, krop het niet op!quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme ik post niet zomaar dan er dingen mis gingen stuk ongeduld.
Ik heb de SC met rust gelaten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi het eruit, krop het niet op!
Adem diep in en vloek nog een paar keer...
Gewoon de volgende 100 SC's dezelfde TT. Niets mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De TT moet eik ook anders maar daar ga ik Karina niet met lastig vallen.
Op zich is deze wel lekker vaag.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon de volgende 100 SC's dezelfde TT. Niets mis mee.
Gelukkig kwam je daarna van daar naar hier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:12 schreef Juup© het volgende:
Nee, poste het eerst in het verkeerde topic
Die TT kan wel blijven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je daarna van daar naar hier.
Dat is Sacha d'r schuld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel met een hoofdletter de volgende keer.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hou van die uitdrukking. True story.
Topic stond in MyAt en jouw nieuwe topic ook al gelezen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:04 schreef FANN het volgende:
Stalker
![]()
Ik heb net een leuke tip geplaatst in FHF
FHF / Tip! Gratis Valentijnskaartjes versturen alléén vandaag!
Ik heb je adres niet, anders kreeg je een kaartje
ow jah... shit het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic stond in MyAt en jouw nieuwe topic ook al gelezen.![]()
Overigens klopt je OP niet, want je kunt alleen morgen kaartjes versturen en niet vandaag.
hier thee en een kaneelbroodjequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mogge.... eerst nog even een bakkie koffie voor ik verder kan
Nee joh kun je zelf nog aanpassen toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:06 schreef FANN het volgende:
ow jah... shit het is vandaag donderdagik ben weer eens in de war
![]()
effe melden in FB daaro
Moet je Jinek even terugkijken van gisteren... Wordt helemaal afgekraakt door 2 mannenquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net iets over fifty shades, die actrice, da's de dochter van Don Johnson
Het is al geregeld ...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh kun je zelf nog aanpassen toch?![]()
Stuur je kaartje trouwens maar naar Hunebed te Assen. Komt altijd aan.
Magnetronquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedemorgen, ik moet wachten voor ik iets kan eten, mijn roomboter die uit de koelkast komt is nog keihard en niet smeerbaar.
Totaal oninteressante post, in alle opzichten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net iets over fifty shades, die actrice, da's de dochter van Don Johnson
de hele film lijkt me niks, ik wist alleen niet dat zijn dochter ook actrice is. Ze is natuurlijk erfelijk belast, via beide ouders en ook omaquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je Jinek even terugkijken van gisteren... Wordt helemaal afgekraakt door 2 mannen
Even de boter zwaffelen en klaar ben je...quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wacht wel een uurtje, als ie uit de magnetron komt is ie me weer te zacht, ja ik ben een zeikerd, ik weet het.
Dan wordt mijn edele deel vettig. Dat kan ik nu niet gebruiken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even de boter zwaffelen en klaar ben je...
Afsmeren aan je boterham.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan wordt mijn edele deel vettig. Dat kan ik nu niet gebruiken.
ik denk dat die gratis actie van Valentijnskaartjes ook een beetje is om de Post weer tequote:Op donderdag 12 februari 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wéér gaat het mes in PostNL: 700 banen weg
Vreemd, nog minder mensen, en het lukt ze nu al niet de post fatsoenlijk te bezorgen.![]()
Pakketjes komen bij je buren terecht enzo.
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:33 schreef FANN het volgende:
ik denk dat die gratis actie van Valentijnskaartjes ook een beetje is om de Post weer te
promoten, het is ook véél leuker om een kaartje in je bus te vinden als je jarig of ziekjes
bent dan zo'n email kaart
Bezuinigingen....quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wéér gaat het mes in PostNL: 700 banen weg
Vreemd, nog minder mensen, en het lukt ze nu al niet de post fatsoenlijk te bezorgen.![]()
Pakketjes komen bij je buren terecht enzo.
Nou ja, niet alleen kaartjes natuurlijk, héél veel post gaat tegenwoordig per mail,quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het feit dat er mensen ontslagen worden bij de PTT is dan ook de schuld van de mensen die e-mail gebruiken ipv kaartjes te sturen. Internet maakt een hoop kapot.
Mijn pakketjes komen altijd op de juiste plek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.
40+ / [40+ SC #574] vandaar naar hierquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zouden ze op zijn minst de pakketjes goed moeten bezorgen, dat lukt niet per e-mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |