Welk spel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat er opzet in het spel zit
zonder mij...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Ahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Sorry Sas, Sas gaat al meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry Sas, Sas gaat al meehet is zó ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Sorryquote:
zo lief dat je dit gaat uitleggen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Moet ie niet gewoon werken ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Het is 's avondsquote:
Kun je die user niet blokkeren dan?quote:
ik ga het vragenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die user niet blokkeren dan?
waarvan?quote:
We hebben 2 Sas hier weet jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Vraag me af of 1 les genoeg is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Leg het a.u.b. eens uit dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sasquote:
Veels te snel ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sas
Sasquatsch is mijn vriendje en is hier ook wel bekend als Sas
Aha, even laten inwerken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sas
Sasquatsch is mijn vriendje en is hier ook wel bekend als Sas
Drakin zal het nooit over Sas aap hebben , maar Sas aap doet daar graag nog eens verwarring over doen ontstaan.. Verder is vriendje Sas hier te weinig want ze hadden al bijna ruzie over elkaars vriendjeslijst ... En de een is een man de ande een vrouw...quote:
Pffffff, ik lees het later nog wel eens na. Op dit moment kan ik het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakin zal het nooit over Sas aap hebben , maar Sas aap doet daar graag nog eens verwarring over doen ontstaan.. Verder is vriendje Sas hier te weinig want ze hadden al bijna ruzie over elkaars vriendjeslijst ... En de een is een man de ande een vrouw...
Misschien moet je wat minder komma's etenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
Mijn eten was lekker, smaakt naar meer maar ik ga niet meer eten is niet zo goed
Wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder komma's eten
Doe maar niet want dat stuk klopt geen hol van.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pffffff, ik lees het later nog wel eens na. Op dit moment kan ik het niet bijhouden
Wil je mijn glazen bol lenen ja?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 sly die gezellig langskomt vanavond.
Oké danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe maar niet want dat stuk klopt geen hol van.
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je mijn glazen bol lenen ja?
[..]
Zoals velen op Fok! (behalve mezelf dus, al heb ik wel een paar van die dingen ik gebruik ze al jaren niet meer).quote:
Waar had je KT verteld dat je hier langs zou komen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want?
Respect, oudje. Want ik weet je te vinden
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals velen op Fok! (behalve mezelf dus, al heb ik wel een paar van die dingen ik gebruik ze al jaren niet meer).
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar had je KT verteld dat je hier langs zou komen?
Ik dus ook niet meer, ik kan het niet bijhouden dus ik maak gegarandeerd fouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.
Jullie zijn familie? Of aangetrouwd? of gedwongen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snel
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastigequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.
Je kloon is lastig geworden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want?
Respect, oudje. Want ik weet je te vinden
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef sly-nl het volgende:
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snel
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Hij heeft een autoriteitsprobleem.quote:
Ik zag het, dus ik dacht maar eens op visite te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
[..]
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?
Als je nou niks had gezegd was dat geluktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
Foutje van Bert van Leeuwen, hebben we zo gelaten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Jullie zijn familie? Of aangetrouwd? of gedwongen?
Zeker van die lullige shetlandpony'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.
Kom maar langs. stuur ik paar klonen op je af.
Moet ik deze hebben Piet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zeker van die lullige shetlandpony's
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ouder worden laat ook zijn sporen bij jou achter vosje.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Ik leer niet voor kloonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakins bijlessen in de avonduren...
Viespeukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]Jij dacht dat ik dat ben? Tssk..dat is een mannetje
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
Dan moet ik hier niet meer posten, dan ontstaat er ook geen verwarring tussen Sas en Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.![]()
Je hebt leuke interesses, bent best intelligent en toch zit je -vind ik- veel te vaak op dat domme uto. Hoe ken dat nauw zow, foxsie?
Okee, vooruitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.
Voor de rest bij toevalligheid in Uto belandt en daar blijven hangen.
Dat 'best' mag je weglaten![]()
Jaag mijn vriendje nou niet meteen wegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Okee, zal me inhouden. Kreeg al dm's van Katrina ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaag mijn vriendje nou niet meteen weg
Dank..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, vooruit![]()
Ik lees je posts meestal wel met genoegen. Maar dat 'best' zit er voorlopig (nog) niet in
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Nee, maar dat beeld had ik liever gebloktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebben
Jah, niet echt een gentleman he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minutenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...
Was romantisch bedoeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar dat beeld had ik liever geblokt
[..]
Jah, niet echt een gentleman he?
Lekker voor jullie zelf houden ... Of je moet iets grappigs willen laten zien ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minuten
gezienmaar dat was al leuk
Haha, las je na m'n post erover. Je hebt -weer- gelijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
Nou ben ik bijna in de war.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Eens, ik beweerde dan ook niet dat ik met mijn intelligentie iets te maken heeft met een banketstaaf onthouden. Louter dat ik die zou moeten verdedigen tegen iemand die romantisch met banketstaven ging rondstrooienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.
Als hij me maar niet meeneemt naar een eilandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen maar bij de juiste aankomt
Eilanden zijn niet goed?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Als hij me maar niet meeneemt naar een eiland
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.quote:
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
![]()
Rozenblaadjes en knuffelbeertjes met hartjes heb ik ook het geduld niet voorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.
Geen geromantisch gedoe ofzo, heb ik helemaal geen tijd voor.
Even in de oven werkt ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
Jeetje ga es terug naar hyvesquote:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...quote:
Best wrl ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef drakin het volgende:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...
Zit je nou ook al mobiel mis te typen?quote:
Dat zijn wel erg oude banden danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou zo bedoel ik het ook weer niet
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
En dus moet je het nadoen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef sasquatsch het volgende:
Hyves? Dit zie ik altijd op de Fok! Frontpage.
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...
Fok!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemen
gratis en for free
we zullen zien wie er straks beter uitzietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niks
Geen idee, nooit aan Hyves gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ow dus die glitterplaatjes en wat Sas net postte begon eigenlijk hier al?quote:
Mijn stem gaat naar Just mequote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
we zullen zien wie er straks beter uitziet
Geen idee? Tweakers is nog ouder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dus die glitterplaatjes en wat Sas net postte begon eigenlijk hier al?
Wel bekend, nooit een profiel... Maar dat kan nog steeds zag ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CU2 was nog eerder. http://nl.wikipedia.org/wiki/CU2
Fok was al in 1999 opgericht, dus eerder dan CU2 in 2000quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CU2 was nog eerder. http://nl.wikipedia.org/wiki/CU2
Ik in 1993, maar dat kwam door het nieuwe vak informatica op schoolquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef drakin het volgende:
Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik voor het eerst in 2002 pas kennismaakte met de computer.
Ik ook als je deze dingen meetelt:quote:
ik ook vroeg, inbellen enzoquote:
we belden in via het modem, mijn moeder dan balen want dan waren we uren niet bereikbaarquote:
Maar in 78 al ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
we belden in via het modem, mijn moeder dan balen want dan waren we uren niet bereikbaar
nee dat zal een jaar of 3 (??) later geweest zijn, lang geleden.. dementie enzoquote:
waar zat jij dan bij de THDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
Naar een BBS. Maar dat deed ik pas later, midden jaren '80 toen ik op de TUD zat.
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.quote:
Ik heb heel lang op elektro gewerktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.
Nee, mijn vader had zelf een 8080 systeem gebouwd. Daar speelde ik mee en zette ik mijn eerste stappen in het programmeren.quote:
Daar kwam ik ook regelmatig voor colleges.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op elektro gewerkt
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.
Is beide voor nerdsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op elektro gewerkt
hoe lang geleden was dat? ik werkte daar in ieder geval vanaf 1975 tot 1980quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook regelmatig voor colleges.
5 jaar later. Begon in '85 met studeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lang geleden was dat? ik werkte daar in ieder geval vanaf 1975 tot 1980
ik was secretaresse op de vakgroep schakeltechniek en techniek van de informatieverwerkende machines, kreeg altijd lamme handjes als ik dat moest typenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
5 jaar later. Begon in '85 met studeren.
quote:
ik ga met je meequote:
dank je wel, de box staat al klaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten en alvast een fijne dag voor morgen met de kleine
Ze komt bij jouw langs... Leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, de box staat al klaar
Wat??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het doet wel pijn aan mijn ogen
Het zit er weer op ... Nu ff relaxen en dan straks lekker slapen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, wakker blijven lukte prima, het is daar altijd keihard werken, vandaag viel het een beetje mee omdat we met overbezetting stonden, maar eigenlijk telden we met z'n vieren voor 2,5. Wel wat ruimer aandacht aan de mensen kunnen geven, ook wel eens fijn.
en morgen beetje op tijd opstaan, onderhoudsmonteur voor de cv-ketel komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit er weer op ... Nu ff relaxen en dan straks lekker slapen ...
In de ochtend dan, neem ik aan.. Of kan het de hele dag zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en morgen beetje op tijd opstaan, onderhoudsmonteur voor de cv-ketel komt.
in de ochtend. Heb weer late dienst, dus hij moet op tijd opzouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In de ochtend dan, neem ik aan.. Of kan het de hele dag zijn?
Tegenwoordig kunnen afspraken steeds meer per dag deel geregeld worden... Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de ochtend. Heb weer late dienst, dus hij moet op tijd opzouten.
het boeit mij nooit zo veel, ik ben zo vaak de hele dag thuis, maar nu gaven ze een tijdvak dus ik kon nog een dienst van een zieke collega oplossenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen afspraken steeds meer per dag deel geregeld worden... Gelukkig maar...
Ik nu ook, maar ik heb in het verleden vaak genoeg meegemaakt dat ik een hele dag vrij moest nemen omdat men niet kon aangeven hoe laat ze kwamen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het boeit mij nooit zo veel, ik ben zo vaak de hele dag thuis, maar nu gaven ze een tijdvak dus ik kon nog een dienst van een zieke collega oplossen
mijn zusje regelt meestal dat mijn vader in haar huis gaat zitten voor dat soort afsprakenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar ik heb in het verleden vaak genoeg meegemaakt dat ik een hele dag vrij moest nemen omdat men niet kon aangeven hoe laat ze kwamen ...
Moet je wel iemand hebben die zich daarvoor leent. maar dat is idd wel een oplossingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn zusje regelt meestal dat mijn vader in haar huis gaat zitten voor dat soort afspraken
ik zou je graag een behandeling geven ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, mijn nek doet pijn. Is al een paar dagen aan het zeuren, net als mijn linkerschouder. Misschien toch maar afspraak bij de fysio maken
Maar dat is dan wel weer tijdelijk ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in Utrecht een topfysio, over die hier in de straat ben ik minder tevreden, die wil me steeds aan de fysiofitness hebben. Been there, done that, ik heb gewoon wat manipulaties en naalden nodig
met fysiofitness ben ik nooit zo ver gekomen als met manuele therapie en dry needling. Bewegen is prima, oefeningen doen ook, maar echt trainen heeft eigenlijk altijd een averechts effect gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel weer tijdelijk ...
Moeilijk, maar manuele therapie en dry needling zijn in mijn ogen tijdelijke oplossingen tot je weer last krijgt.. Dus moet er ergens iets veranderen.. Maar dat is niet altijd makkelijk om uit te vogelen wat..quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met fysiofitness ben ik nooit zo ver gekomen als met manuele therapie en dry needling. Bewegen is prima, oefeningen doen ook, maar echt trainen heeft eigenlijk altijd een averechts effect gehad.
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeilijk, maar manuele therapie en dry needling zijn in mijn ogen tijdelijke oplossingen tot je weer last krijgt.. Dus moet er ergens iets veranderen.. Maar dat is niet altijd makkelijk om uit te vogelen wat..
Ja ik snap het, maar die chronische pijn moet bestreden worden op 1 of andere manier...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.
joh, ik heb al bijna 25 jaar vanalles geprobeerd, met allerlei gezeik op verschillende plaatsen in mijn lijf, niks werkt echt, ik vind dit voor mijn schouder een prima oplossing. Nu voor de rest van mijn lijf nog oplossingen vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar die chronische pijn moet bestreden worden op 1 of andere manier...
zo'n chinees heb ik geprobeerd voor darmklachten en tegen migraine. Voor de acute darmklachten hielp het een beetje, verder niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,
http://www.shenzhou.com/
maar dat is in Amsterdam en ik weet niet meer waar jij woont eigenlijk
Wie weet komt er ooit een wondermiddel/oplossing/pil/drankje/apparaat.....quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, ik heb al bijna 25 jaar vanalles geprobeerd, met allerlei gezeik op verschillende plaatsen in mijn lijf, niks werkt echt, ik vind dit voor mijn schouder een prima oplossing. Nu voor de rest van mijn lijf nog oplossingen vinden.
He Fann. had je nog niet gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,
http://www.shenzhou.com/
maar dat is in Amsterdam en ik weet niet meer waar jij woont eigenlijk
Ik kom ook net binnenvallenquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
He Fann. had je nog niet gezien...
Lief om te lezen zoals je er mee bezig bent . Het wordt vast een fantastische dag met vele mooie herinneringen..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom ook net binnenvallen![]()
Ik heb van alles klaargezet voor de ''familiedag'' a.s. zaterdag, een schilderij voor mijn nichtje,
die wilde graag een schilderij van mij, nou ja niet van mij, maar eentje die ik heb gemaakt en
ik had er nog wel ééntje over, dus die zal ik aan mij zus meegeven en een kookboekje mooi
ingepakt voor mijn zwager, want die gaat samen met schoonzus koken voor de hele bus,
voor schoonzus neem ik wel een mooie, maar dan ok een échte mooie bos bloemen mee, want
die houdt daarvan, en verder nog wat dingetjes die k had voor de kleinkinderen van een zus.
Een roze rugzakje die ik ergens gratis bijkreeg, wat moet ik met een roze rugzakjeen nog
wat dingetjes... dus alles staat nu klaar ..
Wordt de eerste familiedag zonder ouders he was eerst vorige week gepland, maar mijn broer
moest voor zijn 2e chemokuur, dus is het een weekje uitgesteld, vorige week was dan
de crematie van mijn moeder geweest, dat is ook alweer een jaar geleden, gaat snel ...
Denk ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief om te lezen zoals je er mee bezig bent . Het wordt vast een fantastische dag met vele mooie herinneringen..
Ja, dat gaan we erin houden gelukkig...quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel mooi dat jullie zo'n familiedag houden
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel broers en zusters heb/had jij PP?
En jij bent de jongste ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.
Hoe kan je nou 3 schoonzussen hebben als je maar 1 broer hebt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.
3 keer trouwen Fannquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 3 schoonzussen hebben als je maar 1 broer hebt?
Heeft die gosert 3 vrouwen dan?
Na 5 minuten samen met moeder en zus kan ik weer een maand naar crisisopvang.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij moet ook niet zoveel van je familie hebben geloof ik
Ik zat ook zo te denken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
zij ook denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 5 minuten samen met moeder en zus kan ik weer een maand naar crisisopvang.
Ja maar toch beschouw je dat nog steeds als schoonfamilie... Ik heb veel Spaanse aanhang wat dat betreft..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar dan zijn het meer ex-schoonzussen lijkt mij
oh ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een zus van zijn vrouw, dat is ook een schoonzus. Kan van alles zijn.
En ondertussen krijgen we geen goede uitleg, blijf ik weer zitten nadenken erover.quote:
Ja, maar jij zal ook nog wel regelmatig contact hebben met die mensen, dus kan ik mequote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch beschouw je dat nog steeds als schoonfamilie... Ik heb veel Spaanse aanhang wat dat betreft..
Twee Braziliaanse en nog 1 waar ik niet weet waar die vandaan komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die horen allemaal bij die ene broer?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Twee Braziliaanse en nog 1 waar ik niet weet waar die vandaan komt.
Die heeft 3 zussen en 1 broer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een zus van zijn vrouw, dat is ook een schoonzus. Kan van alles zijn.
Zijn broer heeft 3 vage vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat ik het nu nog niet snap.
Ja hij wisselt ze om steeds.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Die horen allemaal bij die ene broer?
Dus de schoonzussen zijn de zussen van je vrouw. Ik geloof dat ik het nu snap.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft 3 zussen en 1 broer.
ow... tja dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hij wisselt ze om steeds.
Braziliaanse vrouwen zijn wel lekker, maar om er dan 2 te trouwen ... tot je door hebt waar het hun om gaat ...quote:
Die maakt het meestal ingewikkelder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Of die van Chufi is de goede uitleg,
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die maakt het meestal ingewikkelder.
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
tot je door hebt waar het hun om gaat ...
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Pietquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.
Heeft ie genoeg geld?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Piet
goed bezig, die broerquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij moet al voor 4 kinderen dokken.
Vriend van me had zoiets met een AMerikaanse ... Echt die het zich voor minimaal een ton aan het lijntje laten houden om daarna aan de kant gezet te worden... ..quote:
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn 4 zoontjes, ze kunnen allemaal goed voetballen.
Ik denk dat ie daar op gokt.
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..
Komt ie dan bij jou crashen ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
Dus op de bank of heb je ergens nog een logeerbed?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
Dan heeft ie toch iets niet goed gedaan ben ik bangquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?![]()
da's niet heel slim...
Ja, dat heb ik wel doorquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.
Veel bil wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Maar zijn die Brasiliaanses wat of is het slechts bil en tieten
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Het klinkt een beetje sneu om eerlijk te zijn, maar ja, misschien is ie wel heel happy zo...
ook een gezellig landquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.quote:
Nooit en ik was ook niet van plan om te gaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was jij er ook al weer voor het laatst?
Mijn oudste Broer moest eens voor zaken naar Rusland, van zijn werk, zat ie in een heel duurquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.
Nah... gelukkig dan maar...quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat soort dingen overkomen 'm dan weer nooit.
Hij wordt geript door vrouwen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
Net wakker hier... Maar nog te vroegquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
zit mooi op de lijntjes?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Heb er alweer 'n paar uurtjes opzitten, kleinkind is weer goedgekeurd op het consultatiebureau
hij schroefde dat ding half uit elkaar en smeerde vet in de gaten waar de bouten in gingen, dus ik vroeg waar dat voor wat. Hij zei dat deze ketels er om bekend staan dat ze bij het uitzetten door de warmte gaan tikken, dus er ging 'antitikvet' in. Ik werd inderdaad redelijk gestoord van het getik, dus dat klopte wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef just me het volgende:
tis inderdaad een voorbeeldig kind
Tikkende ketels gaan lang mee ?
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef chufi het volgende:
De mijne tikt nog steeds niet na bijna 14 jaar
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + is
Dan zet ik de thermostaat wat lager en vraag ik de beneden en boven buren wat harder te stoken. Dan ga ik slechts 1 keer in de week onder de douche...quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + is
Ik denk dat die van mij nu 16 is of bijna 16, zolang geleden heb ik hem nu ongeveer op laten hangen en hier verwarming genomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.
Ik wil hier geen benedenburen hebben, bovenburen zitten af en toe onder de dakpannen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zet ik de thermostaat wat lager en vraag ik de beneden en boven buren wat harder te stoken. Dan ga ik slechts 1 keer in de week onder de douche...
Buren is sowieso een concept waar je niet aan moet beginnen. Levert alleen maar ellende op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
Ik wil hier geen benedenburen hebben, bovenburen zitten af en toe onder de dakpannen.
Die ketel hier hing er al toen ik hier kwam wonen en toen was ie al vrij oud volgens mij,quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.
Ik ben al geweest en een stukkie gelopen naar het Winkelcentrum voor vers Brood,quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik dan maar eens boodschappen gaan doen, nu ik toch al aangekleed ben.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Heb er alweer 'n paar uurtjes opzitten, kleinkind is weer goedgekeurd op het consultatiebureau
De Intergas die hier hangt kan er ook wat van, zal het kreng binnenkort eens uit elkaar halen en kijken wat ik er aan kan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij schroefde dat ding half uit elkaar en smeerde vet in de gaten waar de bouten in gingen, dus ik vroeg waar dat voor wat. Hij zei dat deze ketels er om bekend staan dat ze bij het uitzetten door de warmte gaan tikken, dus er ging 'antitikvet' in. Ik werd inderdaad redelijk gestoord van het getik, dus dat klopte wel.
Hoever is dat winkelcentrum bij je huis vandaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
Ik ben al geweest en een stukkie gelopen naar het Winkelcentrum voor vers Brood,
wél de bus terug genomen want ik ben kapot
hier ook intergasquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
De Intergas die hier hangt kan er ook wat van, zal het kreng binnenkort eens uit elkaar halen en kijken wat ik er aan kan doen.
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoever is dat winkelcentrum bij je huis vandaan?
Dat is al gauw 3 kwartier lopen ofzo. Dan mag je de bus terugnemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
Vond ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is al gauw 3 kwartier lopen ofzo. Dan mag je de bus terugnemen.
Nog geen 3 kmquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
vandaar een nieuwe vloer, een nieuwe wekker en wa nog meer eigenlijk....quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
ow... nou ook al een bloedeind op dit momentquote:
Hopen dat je nooit aan de pacemaker hoeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
Is goed... Een winkelende vrouw legt gauw een km extra afquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ook al een bloedeind op dit momenten nog rondgewandeld daaro,
dus maak ik er gewoon 4 km van
nee, niet vandaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
vandaar een nieuwe vloer, een nieuwe wekker en wa nog meer eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |