Dan heeft ie toch iets niet goed gedaan ben ik bangquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?![]()
da's niet heel slim...
Ja, dat heb ik wel doorquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.
Veel bil wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Maar zijn die Brasiliaanses wat of is het slechts bil en tieten
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Het klinkt een beetje sneu om eerlijk te zijn, maar ja, misschien is ie wel heel happy zo...
ook een gezellig landquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.quote:
Nooit en ik was ook niet van plan om te gaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was jij er ook al weer voor het laatst?
Mijn oudste Broer moest eens voor zaken naar Rusland, van zijn werk, zat ie in een heel duurquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.
Nah... gelukkig dan maar...quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat soort dingen overkomen 'm dan weer nooit.
Hij wordt geript door vrouwen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
Net wakker hier... Maar nog te vroegquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
zit mooi op de lijntjes?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Heb er alweer 'n paar uurtjes opzitten, kleinkind is weer goedgekeurd op het consultatiebureau
hij schroefde dat ding half uit elkaar en smeerde vet in de gaten waar de bouten in gingen, dus ik vroeg waar dat voor wat. Hij zei dat deze ketels er om bekend staan dat ze bij het uitzetten door de warmte gaan tikken, dus er ging 'antitikvet' in. Ik werd inderdaad redelijk gestoord van het getik, dus dat klopte wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef just me het volgende:
tis inderdaad een voorbeeldig kind
Tikkende ketels gaan lang mee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |