Ja, dat gaan we erin houden gelukkig...quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel mooi dat jullie zo'n familiedag houden
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel broers en zusters heb/had jij PP?
En jij bent de jongste ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.
Hoe kan je nou 3 schoonzussen hebben als je maar 1 broer hebt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een zus, een broer, 3 schoonzussen en een schoonbroer.
3 keer trouwen Fannquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 3 schoonzussen hebben als je maar 1 broer hebt?
Heeft die gosert 3 vrouwen dan?
Na 5 minuten samen met moeder en zus kan ik weer een maand naar crisisopvang.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar jij moet ook niet zoveel van je familie hebben geloof ik
Ik zat ook zo te denken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
zij ook denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 5 minuten samen met moeder en zus kan ik weer een maand naar crisisopvang.
Ja maar toch beschouw je dat nog steeds als schoonfamilie... Ik heb veel Spaanse aanhang wat dat betreft..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat kan ook, maar dan zijn het meer ex-schoonzussen lijkt mij
oh ja dat kan ook nogquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een zus van zijn vrouw, dat is ook een schoonzus. Kan van alles zijn.
En ondertussen krijgen we geen goede uitleg, blijf ik weer zitten nadenken erover.quote:
Ja, maar jij zal ook nog wel regelmatig contact hebben met die mensen, dus kan ik mequote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch beschouw je dat nog steeds als schoonfamilie... Ik heb veel Spaanse aanhang wat dat betreft..
Twee Braziliaanse en nog 1 waar ik niet weet waar die vandaan komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die horen allemaal bij die ene broer?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Twee Braziliaanse en nog 1 waar ik niet weet waar die vandaan komt.
Die heeft 3 zussen en 1 broer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een zus van zijn vrouw, dat is ook een schoonzus. Kan van alles zijn.
Zijn broer heeft 3 vage vrouwenquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geloof dat ik het nu nog niet snap.
Ja hij wisselt ze om steeds.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Die horen allemaal bij die ene broer?
Dus de schoonzussen zijn de zussen van je vrouw. Ik geloof dat ik het nu snap.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft 3 zussen en 1 broer.
ow... tja dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hij wisselt ze om steeds.
Braziliaanse vrouwen zijn wel lekker, maar om er dan 2 te trouwen ... tot je door hebt waar het hun om gaat ...quote:
Die maakt het meestal ingewikkelder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Of die van Chufi is de goede uitleg,
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die maakt het meestal ingewikkelder.
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
tot je door hebt waar het hun om gaat ...
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Pietquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.
Heeft ie genoeg geld?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Piet
goed bezig, die broerquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij moet al voor 4 kinderen dokken.
Vriend van me had zoiets met een AMerikaanse ... Echt die het zich voor minimaal een ton aan het lijntje laten houden om daarna aan de kant gezet te worden... ..quote:
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn 4 zoontjes, ze kunnen allemaal goed voetballen.
Ik denk dat ie daar op gokt.
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..
Komt ie dan bij jou crashen ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
Dus op de bank of heb je ergens nog een logeerbed?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
Dan heeft ie toch iets niet goed gedaan ben ik bangquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?![]()
da's niet heel slim...
Ja, dat heb ik wel doorquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een totaal ander idee van het begrip slim.
Veel bil wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
Maar zijn die Brasiliaanses wat of is het slechts bil en tieten
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Het klinkt een beetje sneu om eerlijk te zijn, maar ja, misschien is ie wel heel happy zo...
ook een gezellig landquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woont overal en nergens, heb ook geen idee waar ie nu zit, laatst dat ik weet was Rusland.
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.quote:
Nooit en ik was ook niet van plan om te gaan eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer was jij er ook al weer voor het laatst?
Mijn oudste Broer moest eens voor zaken naar Rusland, van zijn werk, zat ie in een heel duurquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar had ie dikke baan, iets met netwerken maar het is altijd maar tijdelijk bij hem en kan maar zo dat ie inmiddels ook al 4e vrouw heeft.
Nah... gelukkig dan maar...quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat soort dingen overkomen 'm dan weer nooit.
Hij wordt geript door vrouwen.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
Net wakker hier... Maar nog te vroegquote:Op woensdag 11 februari 2015 08:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het veel te vroeg om al op te zijn vandaag
zit mooi op de lijntjes?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Heb er alweer 'n paar uurtjes opzitten, kleinkind is weer goedgekeurd op het consultatiebureau
hij schroefde dat ding half uit elkaar en smeerde vet in de gaten waar de bouten in gingen, dus ik vroeg waar dat voor wat. Hij zei dat deze ketels er om bekend staan dat ze bij het uitzetten door de warmte gaan tikken, dus er ging 'antitikvet' in. Ik werd inderdaad redelijk gestoord van het getik, dus dat klopte wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef just me het volgende:
tis inderdaad een voorbeeldig kind
Tikkende ketels gaan lang mee ?
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:40 schreef chufi het volgende:
De mijne tikt nog steeds niet na bijna 14 jaar
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + is
Dan zet ik de thermostaat wat lager en vraag ik de beneden en boven buren wat harder te stoken. Dan ga ik slechts 1 keer in de week onder de douche...quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Das nog steeds jong, wacht maar tot ie 15 + is
Ik denk dat die van mij nu 16 is of bijna 16, zolang geleden heb ik hem nu ongeveer op laten hangen en hier verwarming genomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.
Ik wil hier geen benedenburen hebben, bovenburen zitten af en toe onder de dakpannen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zet ik de thermostaat wat lager en vraag ik de beneden en boven buren wat harder te stoken. Dan ga ik slechts 1 keer in de week onder de douche...
Buren is sowieso een concept waar je niet aan moet beginnen. Levert alleen maar ellende op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
Ik wil hier geen benedenburen hebben, bovenburen zitten af en toe onder de dakpannen.
Die ketel hier hing er al toen ik hier kwam wonen en toen was ie al vrij oud volgens mij,quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ketel hangt nog maar anderhalf jaar. In mijn vorige huizen hingen ketels van ruim 20 jaar, nooit problemen mee gehad. Met deze ketel verder ook geen problemen hoor. En sinds de pomp van de vloerverwarming na een half jaar vervangen is loopt dat ook weer prima.
Ik ben al geweest en een stukkie gelopen naar het Winkelcentrum voor vers Brood,quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik dan maar eens boodschappen gaan doen, nu ik toch al aangekleed ben.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:24 schreef just me het volgende:
Heb er alweer 'n paar uurtjes opzitten, kleinkind is weer goedgekeurd op het consultatiebureau
De Intergas die hier hangt kan er ook wat van, zal het kreng binnenkort eens uit elkaar halen en kijken wat ik er aan kan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij schroefde dat ding half uit elkaar en smeerde vet in de gaten waar de bouten in gingen, dus ik vroeg waar dat voor wat. Hij zei dat deze ketels er om bekend staan dat ze bij het uitzetten door de warmte gaan tikken, dus er ging 'antitikvet' in. Ik werd inderdaad redelijk gestoord van het getik, dus dat klopte wel.
Hoever is dat winkelcentrum bij je huis vandaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
Ik ben al geweest en een stukkie gelopen naar het Winkelcentrum voor vers Brood,
wél de bus terug genomen want ik ben kapot
hier ook intergasquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
De Intergas die hier hangt kan er ook wat van, zal het kreng binnenkort eens uit elkaar halen en kijken wat ik er aan kan doen.
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoever is dat winkelcentrum bij je huis vandaan?
Dat is al gauw 3 kwartier lopen ofzo. Dan mag je de bus terugnemen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
Vond ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is al gauw 3 kwartier lopen ofzo. Dan mag je de bus terugnemen.
Nog geen 3 kmquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gok 4 km, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
vandaar een nieuwe vloer, een nieuwe wekker en wa nog meer eigenlijk....quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
ow... nou ook al een bloedeind op dit momentquote:
Hopen dat je nooit aan de pacemaker hoeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef sacha het volgende:
in mijn huis mag niks piepen, kraken, zoemen of tikken
Is goed... Een winkelende vrouw legt gauw een km extra afquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou ook al een bloedeind op dit momenten nog rondgewandeld daaro,
dus maak ik er gewoon 4 km van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |