Ja hij wisselt ze om steeds.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Die horen allemaal bij die ene broer?
Dus de schoonzussen zijn de zussen van je vrouw. Ik geloof dat ik het nu snap.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft 3 zussen en 1 broer.
ow... tja dat kanquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hij wisselt ze om steeds.
Braziliaanse vrouwen zijn wel lekker, maar om er dan 2 te trouwen ... tot je door hebt waar het hun om gaat ...quote:
Die maakt het meestal ingewikkelder.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
Of die van Chufi is de goede uitleg,
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die maakt het meestal ingewikkelder.
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
tot je door hebt waar het hun om gaat ...
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Pietquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel ja. Maar jij kan er ook wat van hoor.
Heeft ie genoeg geld?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm ook al paar keer verteld maar hij gelooft me niet.
Mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen wie van de twee het vaagst is, kies ik Piet
goed bezig, die broerquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij moet al voor 4 kinderen dokken.
Vriend van me had zoiets met een AMerikaanse ... Echt die het zich voor minimaal een ton aan het lijntje laten houden om daarna aan de kant gezet te worden... ..quote:
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn 4 zoontjes, ze kunnen allemaal goed voetballen.
Ik denk dat ie daar op gokt.
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn laatste strohalm... Op naar Eindhoven... Daar houden ze wel van Brasiliaans bloed..
Komt ie dan bij jou crashen ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
3 vrouwen en dan toch af en toe geen onderdak?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ie weer eens zonder onderdak zit, zie ik 'm vanzelf wel weer verschijnen.
Dus op de bank of heb je ergens nog een logeerbed?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan komt ie op bezoek en maakt geen aanstalten om weer te vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |