quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
Jeetje ga es terug naar hyvesquote:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...quote:
Best wrl ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef drakin het volgende:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...
Zit je nou ook al mobiel mis te typen?quote:
Dat zijn wel erg oude banden danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou zo bedoel ik het ook weer niet
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
En dus moet je het nadoen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef sasquatsch het volgende:
Hyves? Dit zie ik altijd op de Fok! Frontpage.
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...
Fok!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemen
gratis en for free
we zullen zien wie er straks beter uitzietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niks
Geen idee, nooit aan Hyves gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ow dus die glitterplaatjes en wat Sas net postte begon eigenlijk hier al?quote:
Mijn stem gaat naar Just mequote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
we zullen zien wie er straks beter uitziet
Geen idee? Tweakers is nog ouder.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dus die glitterplaatjes en wat Sas net postte begon eigenlijk hier al?
Wel bekend, nooit een profiel... Maar dat kan nog steeds zag ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CU2 was nog eerder. http://nl.wikipedia.org/wiki/CU2
Fok was al in 1999 opgericht, dus eerder dan CU2 in 2000quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
CU2 was nog eerder. http://nl.wikipedia.org/wiki/CU2
Ik in 1993, maar dat kwam door het nieuwe vak informatica op schoolquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef drakin het volgende:
Niet dat dat veel uitmaakt aangezien ik voor het eerst in 2002 pas kennismaakte met de computer.
Ik ook als je deze dingen meetelt:quote:
ik ook vroeg, inbellen enzoquote:
we belden in via het modem, mijn moeder dan balen want dan waren we uren niet bereikbaarquote:
Maar in 78 al ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
we belden in via het modem, mijn moeder dan balen want dan waren we uren niet bereikbaar
nee dat zal een jaar of 3 (??) later geweest zijn, lang geleden.. dementie enzoquote:
waar zat jij dan bij de THDquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
Naar een BBS. Maar dat deed ik pas later, midden jaren '80 toen ik op de TUD zat.
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.quote:
Ik heb heel lang op elektro gewerktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.
Nee, mijn vader had zelf een 8080 systeem gebouwd. Daar speelde ik mee en zette ik mijn eerste stappen in het programmeren.quote:
Daar kwam ik ook regelmatig voor colleges.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op elektro gewerkt
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Faculteit TWI. Ik deed Informatica. Woonde toen daar in een studentenhuis, vanwaar ik op BBS'en inbelde.
Is beide voor nerdsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heel lang op elektro gewerkt
hoe lang geleden was dat? ik werkte daar in ieder geval vanaf 1975 tot 1980quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook regelmatig voor colleges.
5 jaar later. Begon in '85 met studeren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lang geleden was dat? ik werkte daar in ieder geval vanaf 1975 tot 1980
ik was secretaresse op de vakgroep schakeltechniek en techniek van de informatieverwerkende machines, kreeg altijd lamme handjes als ik dat moest typenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
5 jaar later. Begon in '85 met studeren.
quote:
ik ga met je meequote:
dank je wel, de box staat al klaarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten en alvast een fijne dag voor morgen met de kleine
Ze komt bij jouw langs... Leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
dank je wel, de box staat al klaar
Wat??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het doet wel pijn aan mijn ogen
Het zit er weer op ... Nu ff relaxen en dan straks lekker slapen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, wakker blijven lukte prima, het is daar altijd keihard werken, vandaag viel het een beetje mee omdat we met overbezetting stonden, maar eigenlijk telden we met z'n vieren voor 2,5. Wel wat ruimer aandacht aan de mensen kunnen geven, ook wel eens fijn.
en morgen beetje op tijd opstaan, onderhoudsmonteur voor de cv-ketel komt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zit er weer op ... Nu ff relaxen en dan straks lekker slapen ...
In de ochtend dan, neem ik aan.. Of kan het de hele dag zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en morgen beetje op tijd opstaan, onderhoudsmonteur voor de cv-ketel komt.
in de ochtend. Heb weer late dienst, dus hij moet op tijd opzouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In de ochtend dan, neem ik aan.. Of kan het de hele dag zijn?
Tegenwoordig kunnen afspraken steeds meer per dag deel geregeld worden... Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de ochtend. Heb weer late dienst, dus hij moet op tijd opzouten.
het boeit mij nooit zo veel, ik ben zo vaak de hele dag thuis, maar nu gaven ze een tijdvak dus ik kon nog een dienst van een zieke collega oplossenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen afspraken steeds meer per dag deel geregeld worden... Gelukkig maar...
Ik nu ook, maar ik heb in het verleden vaak genoeg meegemaakt dat ik een hele dag vrij moest nemen omdat men niet kon aangeven hoe laat ze kwamen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het boeit mij nooit zo veel, ik ben zo vaak de hele dag thuis, maar nu gaven ze een tijdvak dus ik kon nog een dienst van een zieke collega oplossen
mijn zusje regelt meestal dat mijn vader in haar huis gaat zitten voor dat soort afsprakenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar ik heb in het verleden vaak genoeg meegemaakt dat ik een hele dag vrij moest nemen omdat men niet kon aangeven hoe laat ze kwamen ...
Moet je wel iemand hebben die zich daarvoor leent. maar dat is idd wel een oplossingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn zusje regelt meestal dat mijn vader in haar huis gaat zitten voor dat soort afspraken
ik zou je graag een behandeling geven ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Au, mijn nek doet pijn. Is al een paar dagen aan het zeuren, net als mijn linkerschouder. Misschien toch maar afspraak bij de fysio maken
Maar dat is dan wel weer tijdelijk ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in Utrecht een topfysio, over die hier in de straat ben ik minder tevreden, die wil me steeds aan de fysiofitness hebben. Been there, done that, ik heb gewoon wat manipulaties en naalden nodig
met fysiofitness ben ik nooit zo ver gekomen als met manuele therapie en dry needling. Bewegen is prima, oefeningen doen ook, maar echt trainen heeft eigenlijk altijd een averechts effect gehad.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel weer tijdelijk ...
Moeilijk, maar manuele therapie en dry needling zijn in mijn ogen tijdelijke oplossingen tot je weer last krijgt.. Dus moet er ergens iets veranderen.. Maar dat is niet altijd makkelijk om uit te vogelen wat..quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met fysiofitness ben ik nooit zo ver gekomen als met manuele therapie en dry needling. Bewegen is prima, oefeningen doen ook, maar echt trainen heeft eigenlijk altijd een averechts effect gehad.
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeilijk, maar manuele therapie en dry needling zijn in mijn ogen tijdelijke oplossingen tot je weer last krijgt.. Dus moet er ergens iets veranderen.. Maar dat is niet altijd makkelijk om uit te vogelen wat..
Ja ik snap het, maar die chronische pijn moet bestreden worden op 1 of andere manier...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na zo'n 5 jaar chronische pijn in nek en schouder met een paar behandelingen ruim een half jaar pijnvrij zijn, ik teken ervoor.
joh, ik heb al bijna 25 jaar vanalles geprobeerd, met allerlei gezeik op verschillende plaatsen in mijn lijf, niks werkt echt, ik vind dit voor mijn schouder een prima oplossing. Nu voor de rest van mijn lijf nog oplossingen vinden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar die chronische pijn moet bestreden worden op 1 of andere manier...
zo'n chinees heb ik geprobeerd voor darmklachten en tegen migraine. Voor de acute darmklachten hielp het een beetje, verder niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,
http://www.shenzhou.com/
maar dat is in Amsterdam en ik weet niet meer waar jij woont eigenlijk
Wie weet komt er ooit een wondermiddel/oplossing/pil/drankje/apparaat.....quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, ik heb al bijna 25 jaar vanalles geprobeerd, met allerlei gezeik op verschillende plaatsen in mijn lijf, niks werkt echt, ik vind dit voor mijn schouder een prima oplossing. Nu voor de rest van mijn lijf nog oplossingen vinden.
He Fann. had je nog niet gezien...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Chinezen schijnen dat goed te doen,,,
http://www.shenzhou.com/
maar dat is in Amsterdam en ik weet niet meer waar jij woont eigenlijk
Ik kom ook net binnenvallenquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
He Fann. had je nog niet gezien...
Lief om te lezen zoals je er mee bezig bent . Het wordt vast een fantastische dag met vele mooie herinneringen..quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom ook net binnenvallen![]()
Ik heb van alles klaargezet voor de ''familiedag'' a.s. zaterdag, een schilderij voor mijn nichtje,
die wilde graag een schilderij van mij, nou ja niet van mij, maar eentje die ik heb gemaakt en
ik had er nog wel ééntje over, dus die zal ik aan mij zus meegeven en een kookboekje mooi
ingepakt voor mijn zwager, want die gaat samen met schoonzus koken voor de hele bus,
voor schoonzus neem ik wel een mooie, maar dan ok een échte mooie bos bloemen mee, want
die houdt daarvan, en verder nog wat dingetjes die k had voor de kleinkinderen van een zus.
Een roze rugzakje die ik ergens gratis bijkreeg, wat moet ik met een roze rugzakjeen nog
wat dingetjes... dus alles staat nu klaar ..
Wordt de eerste familiedag zonder ouders he was eerst vorige week gepland, maar mijn broer
moest voor zijn 2e chemokuur, dus is het een weekje uitgesteld, vorige week was dan
de crematie van mijn moeder geweest, dat is ook alweer een jaar geleden, gaat snel ...
Denk ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief om te lezen zoals je er mee bezig bent . Het wordt vast een fantastische dag met vele mooie herinneringen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |