quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
Jeetje ga es terug naar hyvesquote:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...quote:
Best wrl ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef drakin het volgende:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...
Zit je nou ook al mobiel mis te typen?quote:
Dat zijn wel erg oude banden danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou zo bedoel ik het ook weer niet
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
En dus moet je het nadoen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef sasquatsch het volgende:
Hyves? Dit zie ik altijd op de Fok! Frontpage.
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...
Fok!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemen
gratis en for free
we zullen zien wie er straks beter uitzietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niks
Geen idee, nooit aan Hyves gedaanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ow dus die glitterplaatjes en wat Sas net postte begon eigenlijk hier al?quote:
Mijn stem gaat naar Just mequote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
we zullen zien wie er straks beter uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |