Nou ben ik bijna in de war.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Eens, ik beweerde dan ook niet dat ik met mijn intelligentie iets te maken heeft met een banketstaaf onthouden. Louter dat ik die zou moeten verdedigen tegen iemand die romantisch met banketstaven ging rondstrooienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.
Als hij me maar niet meeneemt naar een eilandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen maar bij de juiste aankomt
Eilanden zijn niet goed?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Als hij me maar niet meeneemt naar een eiland
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.quote:
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Rozenblaadjes en knuffelbeertjes met hartjes heb ik ook het geduld niet voorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.
Geen geromantisch gedoe ofzo, heb ik helemaal geen tijd voor.
Even in de oven werkt ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
Jeetje ga es terug naar hyvesquote:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...quote:
Best wrl ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef drakin het volgende:
King! Zitten we nou alweer op 1 lijn? Dit wordt eng zo...
Zit je nou ook al mobiel mis te typen?quote:
Dat zijn wel erg oude banden danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou zo bedoel ik het ook weer niet
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]vanaf dat ik een jaar of 18 was en die Griek 20
![]()
Ik weet nu weer waarom ik op hem vielwas écht wel een kanjer
En dus moet je het nadoen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:04 schreef sasquatsch het volgende:
Hyves? Dit zie ik altijd op de Fok! Frontpage.
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja de jaren vergaan.... Ik was vroeger ook veel knapper...
Fok!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
Wat was er eigenlijk eerder, Fok of Hyves?
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niksquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga donderdagavond naar de kapper, hahaha, ik ken haar van het golfen en ze wil me gráág onderhanden nemen
gratis en for free
we zullen zien wie er straks beter uitzietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kap me zelf ook al meer dan 25 jaar gratis en voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |