quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ouder worden laat ook zijn sporen bij jou achter vosje.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Ik leer niet voor kloonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakins bijlessen in de avonduren...
Viespeukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]Jij dacht dat ik dat ben? Tssk..dat is een mannetje
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
Dan moet ik hier niet meer posten, dan ontstaat er ook geen verwarring tussen Sas en Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.![]()
Je hebt leuke interesses, bent best intelligent en toch zit je -vind ik- veel te vaak op dat domme uto. Hoe ken dat nauw zow, foxsie?
Okee, vooruitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.
Voor de rest bij toevalligheid in Uto belandt en daar blijven hangen.
Dat 'best' mag je weglaten![]()
Jaag mijn vriendje nou niet meteen wegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Okee, zal me inhouden. Kreeg al dm's van Katrina ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaag mijn vriendje nou niet meteen weg
Dank..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, vooruit![]()
Ik lees je posts meestal wel met genoegen. Maar dat 'best' zit er voorlopig (nog) niet in
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Nee, maar dat beeld had ik liever gebloktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebben
Jah, niet echt een gentleman he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minutenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...
Was romantisch bedoeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar dat beeld had ik liever geblokt
[..]
Jah, niet echt een gentleman he?
Lekker voor jullie zelf houden ... Of je moet iets grappigs willen laten zien ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minuten
gezienmaar dat was al leuk
Haha, las je na m'n post erover. Je hebt -weer- gelijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |