Welk spel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat er opzet in het spel zit
zonder mij...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Ahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Sorry Sas, Sas gaat al meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry Sas, Sas gaat al meehet is zó ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Sorryquote:
zo lief dat je dit gaat uitleggen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Moet ie niet gewoon werken ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Het is 's avondsquote:
Kun je die user niet blokkeren dan?quote:
ik ga het vragenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die user niet blokkeren dan?
waarvan?quote:
We hebben 2 Sas hier weet jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Vraag me af of 1 les genoeg is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Leg het a.u.b. eens uit dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sasquote:
Veels te snel ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sas
Sasquatsch is mijn vriendje en is hier ook wel bekend als Sas
Aha, even laten inwerken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sas
Sasquatsch is mijn vriendje en is hier ook wel bekend als Sas
Drakin zal het nooit over Sas aap hebben , maar Sas aap doet daar graag nog eens verwarring over doen ontstaan.. Verder is vriendje Sas hier te weinig want ze hadden al bijna ruzie over elkaars vriendjeslijst ... En de een is een man de ande een vrouw...quote:
Pffffff, ik lees het later nog wel eens na. Op dit moment kan ik het niet bijhoudenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakin zal het nooit over Sas aap hebben , maar Sas aap doet daar graag nog eens verwarring over doen ontstaan.. Verder is vriendje Sas hier te weinig want ze hadden al bijna ruzie over elkaars vriendjeslijst ... En de een is een man de ande een vrouw...
Misschien moet je wat minder komma's etenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:00 schreef Juup© het volgende:
Mijn eten was lekker, smaakt naar meer maar ik ga niet meer eten is niet zo goed
Wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder komma's eten
Doe maar niet want dat stuk klopt geen hol van.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pffffff, ik lees het later nog wel eens na. Op dit moment kan ik het niet bijhouden
Wil je mijn glazen bol lenen ja?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 sly die gezellig langskomt vanavond.
Oké danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe maar niet want dat stuk klopt geen hol van.
Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je mijn glazen bol lenen ja?
[..]
Zoals velen op Fok! (behalve mezelf dus, al heb ik wel een paar van die dingen ik gebruik ze al jaren niet meer).quote:
Waar had je KT verteld dat je hier langs zou komen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want?
Respect, oudje. Want ik weet je te vinden
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoals velen op Fok! (behalve mezelf dus, al heb ik wel een paar van die dingen ik gebruik ze al jaren niet meer).
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snelquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar had je KT verteld dat je hier langs zou komen?
Ik dus ook niet meer, ik kan het niet bijhouden dus ik maak gegarandeerd fouten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.
Jullie zijn familie? Of aangetrouwd? of gedwongen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snel
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastigequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Klonen zijn lastig, Ik begin er niet aan.
Je kloon is lastig geworden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want?
Respect, oudje. Want ik weet je te vinden
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef sly-nl het volgende:
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snel
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Hij heeft een autoriteitsprobleem.quote:
Ik zag het, dus ik dacht maar eens op visite te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
[..]
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?
Als je nou niks had gezegd was dat geluktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
Foutje van Bert van Leeuwen, hebben we zo gelaten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Jullie zijn familie? Of aangetrouwd? of gedwongen?
Zeker van die lullige shetlandpony'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.
Kom maar langs. stuur ik paar klonen op je af.
Moet ik deze hebben Piet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zeker van die lullige shetlandpony's
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ouder worden laat ook zijn sporen bij jou achter vosje.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Ik leer niet voor kloonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakins bijlessen in de avonduren...
Viespeukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]Jij dacht dat ik dat ben? Tssk..dat is een mannetje
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
Dan moet ik hier niet meer posten, dan ontstaat er ook geen verwarring tussen Sas en Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.![]()
Je hebt leuke interesses, bent best intelligent en toch zit je -vind ik- veel te vaak op dat domme uto. Hoe ken dat nauw zow, foxsie?
Okee, vooruitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.
Voor de rest bij toevalligheid in Uto belandt en daar blijven hangen.
Dat 'best' mag je weglaten![]()
Jaag mijn vriendje nou niet meteen wegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Okee, zal me inhouden. Kreeg al dm's van Katrina ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Jaag mijn vriendje nou niet meteen weg
Dank..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Okee, vooruit![]()
Ik lees je posts meestal wel met genoegen. Maar dat 'best' zit er voorlopig (nog) niet in
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb net oude film gezien, want die videobanden zijn eindelijk omgezet, mén toen waren
we jong
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Nee, maar dat beeld had ik liever gebloktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Om een banketstaaf te onthouden hoef je echt geen hoog iq te hebben
Jah, niet echt een gentleman he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minutenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal best ... Uploaden en met ons delen zou ik zeggen ...
Was romantisch bedoeldquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank..
Je wil niet weten hoe hoog mijn iq is. Helaas ben ik ook een chaoot en een warhoofd en onthoud ik dingen slecht.
Lol, zit ik mijn intelligentie te verdedigen tegen iemand die bij de eerste ontmoeting me vertelde een banketstaaf in mijn reet te duwen..En dat onthoud ik dan weer wel
![]()
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, maar dat beeld had ik liever geblokt
[..]
Jah, niet echt een gentleman he?
Lekker voor jullie zelf houden ... Of je moet iets grappigs willen laten zien ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ooit een klein stukkie, ze zijn net pas binnen, van alle banden maar een paar minuten
gezienmaar dat was al leuk
Haha, las je na m'n post erover. Je hebt -weer- gelijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch pas meestal bij de tweede afspraak?![]()
Wat schandalig snelmeteen al bij de eerste date... dat doe je toch niet
Nou ben ik bijna in de war.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Verwarring zaaien lukt goed. Al meteen iemand die me verwart met die andere Sas.
Eens, ik beweerde dan ook niet dat ik met mijn intelligentie iets te maken heeft met een banketstaaf onthouden. Louter dat ik die zou moeten verdedigen tegen iemand die romantisch met banketstaven ging rondstrooienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu kun je je beeld met vele beelddenkers delen, en ook daar is niet veel verstand voor nodig.
Als hij me maar niet meeneemt naar een eilandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je morgen maar bij de juiste aankomt
Eilanden zijn niet goed?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Als hij me maar niet meeneemt naar een eiland
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.quote:
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef Voxs het volgende:
![]()
Rozenblaadjes en knuffelbeertjes met hartjes heb ik ook het geduld niet voorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Te ver weg van school. Dus eilanden zijn prima, maar dan graag na het examen en niet eerder.
Geen geromantisch gedoe ofzo, heb ik helemaal geen tijd voor.
Even in de oven werkt ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag laatste een pic op US van een meid met een banketstaaf tussen haar tetten. True story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |