Welk spel?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:03 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat er opzet in het spel zit
zonder mij...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Ahaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zogenaamd naar school moeten van drakin
Sorry Sas, Sas gaat al meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry Sas, Sas gaat al meehet is zó ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Sorryquote:
zo lief dat je dit gaat uitleggen!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Moet ie niet gewoon werken ?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry
Ik mag gewoon een les extra volgen en Sas brengt en haalt me, lief toch?
Het is 's avondsquote:
Kun je die user niet blokkeren dan?quote:
ik ga het vragenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je die user niet blokkeren dan?
waarvan?quote:
We hebben 2 Sas hier weet jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou en sacha,of ik wil het niet snappen dat kan natuurlijk ook
Vraag me af of 1 les genoeg is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Leg het a.u.b. eens uit dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik en Sas is wat anders dan ik en Sas hoor
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sasquote:
Veels te snel ...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Sacha heeft een aap en is hier ook wel bekend als Sas
Sasquatsch is mijn vriendje en is hier ook wel bekend als Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |