Je kloon is lastig geworden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Want?
Respect, oudje. Want ik weet je te vinden
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:06 schreef sly-nl het volgende:
We zitten op dezelfde familie-app, dus dat gaat snel
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Voxs het volgende:
Ik heb er hier eentje ronddwalen. Een lastige
goedenavond
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Hij heeft een autoriteitsprobleem.quote:
Ik zag het, dus ik dacht maar eens op visite te komenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
[..]
Jouw kloon staat in de OP. Wat een schatje he?
Als je nou niks had gezegd was dat geluktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken. Drakin weet dat ik niet app, alhoewel ze dat wrs alweer vergeten is, dus mss trapt ze erin.
Foutje van Bert van Leeuwen, hebben we zo gelaten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Jullie zijn familie? Of aangetrouwd? of gedwongen?
Zeker van die lullige shetlandpony'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog geen 900 posts in 5 jaar. Dat lukt alleen klonen.
Kom maar langs. stuur ik paar klonen op je af.
Moet ik deze hebben Piet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zeker van die lullige shetlandpony's
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ouder worden laat ook zijn sporen bij jou achter vosje.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Ik leer niet voor kloonquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Drakins bijlessen in de avonduren...
Viespeukquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
Iedereen even zn kloon tonen... Kunnen we verder
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]Jij dacht dat ik dat ben? Tssk..dat is een mannetje
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
He Sas.. Alles onder controle daar op het eiland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Om de verwarring te vergroten kom ik mij hier ook maar even melden. Origineel dan en niet als kloon.
Dan moet ik hier niet meer posten, dan ontstaat er ook geen verwarring tussen Sas en Sas.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hallo. Wat een verwarring gelijk. Kunt u daar nu dan wel mee stoppen svp?
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat jou bezielt is me echt een raadsel.![]()
Je hebt leuke interesses, bent best intelligent en toch zit je -vind ik- veel te vaak op dat domme uto. Hoe ken dat nauw zow, foxsie?
Okee, vooruitquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met 'randomness'. Wat weer perfect is voor mijn redelijk aanwezige add. Die sc daar is dynamisch en vaak snel. Mij bevalt het.
Voor de rest bij toevalligheid in Uto belandt en daar blijven hangen.
Dat 'best' mag je weglaten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |