SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Moet je maar niet roddelen hequote:Op woensdag 4 februari 2015 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
FUCKKK. NU kan ik mijn bericht niet meer wijzigen.
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik erger me er dood aan ja. Heel vermoeiend is ze.
[..]
Jouw verhaal is wel een ander uiterste zeg. Is ze Turks? Turkse meiden kunnen vaak schijnheilig zijn geloof ik maar schijnheiligheid van dit niveau kan ik haast niet geloven...
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, dan toch liever jouw huisgenoot. Nog een statusupdate?
Wowowow. Dacht dat we vrinden waren...quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en die two-facedheid vind ik zo typisch Nederlands he. No offence, Despo. Maar ik erger mij er kapooot aan. Zelfs mannen doen er aan mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee helaas. Sowieso zou ik er niet aan beginnen. Ze is zeker niet de leukste in huis. Knettergek is ze!
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
Borte has spoken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Je kunt ook neuken en je bek houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik voel alsof god mij straft nu.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze niet maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Familie?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hun toekomstige man hun niet zouden accepteren als ze geen maagd waren, dan kan je toch beter verder zoeken lijkt mij? Leven is niet zo moeilijk
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk is het niet altijd.
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie het al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprekquote:
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat het een hele andere scene is en daarom zo weinig erover weet, maar lijkt me kapot raar. Ik zie al voor me. Een boze vriend die naar haar ouders gaat, omdat ze niet maagd is. Hoe open je zo'n gesprek
Zo ver zal het niet komen in de meeste Turkse fams maar een schande zal het zeker wel zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Dan is hij blijkbaar niet de gene waar zij mee moet trouwen. Trouwen beginnen met zo'n leugen is al dom. Man hoort waarheid te weten(andersom ook, rustig dames. Calm your boobs (pics)).quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dat doen Turken niet zo snel maar misschien is ze gewoon bang dat het haar kansen verpest? Dat ze dadelijk een jongen leuk vindt en dat hij haar afwijst omdat ze geen maagd meer is? I dunnow..
Ohzo. Ik dacht meer aan dat alleen haar verloofde het hoorde te weten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:46 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan haar familie die niets meer van haar wil weten omdat ze voor het huwelijk is ontmaagd ofzo.
Weggooien. Wind neemt je dan zo mee.quote:
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Stylo, ze liegt niet. Ze zegt dat ze maagd is wat ook klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een checklist meenemen dus.Dus tussen de tetten mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ik door de vingers.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
Born in the 90's playlist op Spotify.![]()
Sowieso mensen die in jaren 90 zijn geboren.
...en dan ga je tegen isis vechten?quote:
Ja die schijnheiligheid. brrrquote:Op woensdag 4 februari 2015 02:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik judge dat soort meiden niet. Het is nou eenmaal een fucked up cultuur waar we in zijn opgegroeid wat betreft seks. Mannen die alles mogen, vrouwen die alles moeten verbergen. Dit zijn gewoon de vruchten van de man-dominated cultuur. Het enige waar ik mij aan erger bij dit soort chicks is dat ze gaan schreeuwen dat ze maagd zijn. Je kunt ook neuken en je bek houden.
quote:pim0l
Dat is niet echt romantisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
...en dan ga je tegen isis vechten?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet echt romantisch.
Wel een twofaced grap dit
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:00 schreef Unlabeled het volgende:
-
Ik hou het heel luchtig en afstandelijk.
Ben ik eindelijk romantisch bezig, krijg ik datquote:
Echt twofaced dit. Omdat jij niet een quote optijd kon verwijderen, doe je zo ietsquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij al aan haar terwijl ik haar niet eens ken. Heb echt een zero-tolerance policy tegen dit soort mensen.
Ik ben die vriendin die altijd afzegt.
Over drie liedjes Bailamos danquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Pretty Fly For A White Guy nu. Damn wat was ik verslaafd aan dit lied vroeger.
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
Omg de nostalgie in mij is aan het ontploffen nu. Wil huilen. Mijn jeugd. Where did it goo.
oh jij bedoelt 14 febquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk romantisch bezig, krijg ik dat
[..]
Jammer dat je iets anders dachtquote:
S club 7 nu.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:37 schreef Bortecinem het volgende:
Bailamos nu styloooooo kom dansen lan.
Hebben meiden vaker nadat ze...tijd om te slapenquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:45 schreef Bortecinem het volgende:
Wow ik pakte net even mijn iphone 5s. Zo mini is hij. Wat een baby omg.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben meiden vaker nadat ze...tijd om te slapen
Trusten
Niets in dat liedje is ironisch.quote:Op woensdag 4 februari 2015 03:47 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee heb gewoon een paar gemist.
IRONIC. ALANIS MORISSETTE.
Ik hou van dit lied. < 3 < 3 < 3
'It's like meeting the man of your dreams and then meeting his beautiful wife'
Toen was jij 9 ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 03:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat op shuffle.
NU FIVE. MIJN JEUGDHELDEN. <3 <3 <3
Echt hequote:Op woensdag 4 februari 2015 07:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen die niet in de jaren '80 geboren zijn
Alles vanaf 1990 is twitter/facebookgeneratie
quote:Op woensdag 4 februari 2015 07:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mensen die niet in de jaren '80 geboren zijn
Snapchatquote:Alles vanaf 1990 is twitter/facebookgeneratie
Nope. Nog in afwachting van nieuwe baan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook inderdaad
Heb je al een nieuwe woning gevonden?
WhatsApp?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
snapchat is echt vaagquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gebruiken ze niet. Ze sturen liever een foto per bericht...
En al die foto's van mijn curves en stylo tellen niet mee?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook snapchat...Puur om in contact te kunnen blijven met neefjes en nichtjes.
Remember KB gate?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:53 schreef Mathemaat het volgende:
Lol, al die roddels. Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om
I never forget KB-gatequote:
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINSquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
I never forget KB-gate.
Hoe gaat het met je scriptie?
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee joh, dan schrik je ze meteen af en komen ze niet meer terug.De içli köfte daar is trouwens ook best goed.
Stim begint aan haar scriptiequote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen gesprek met opdrachtgever. SO IT BEGINS
Wonder vallah. Begon 6 sene once aan hboquote:
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
İçli köfte maak ik zelf wel, dat zal ik nooit buiten de deur eten.
zonder vlees toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Er komt een çiğköftem in Arnhem![]()
Ik neem m'n (Nederlandse) klasgenoten mee, en dan bol acılı laten maken
Hahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als Adanees ben je daar natuurlijk kritischer in, true.Iç Anadolulu (ik) içli köfte'den ne anlar ki...
Ja.quote:
Nope, bij ons staat het niet op het menu.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
HahaMaakt je moeder het niet klaar?
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nope, bij ons staat het niet op het menu.Maar we hebben afgesproken om het een keer samen te leren maken.
Ik zal eraan denken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Doen! Zorg wel dat de 'buitenkant' niet te dik wordt (niet lekker), en ook niet te dun (dan spat 'ie open).
Friend-zoned 🙊😄quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat D.U.M.A.N. zei. Welkom, broertje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:57 schreef Peunage het volgende:
Vrouwen
Ik dacht dat WhatsApp bedoeld was voor beetje chitchat, korte berichten, jeweetzelf. Krijg fucking ellenlange verhalen steeds
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
Vraag om haar nudes. Dan houdt ze vast op, of het wordt ergerquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk heb ik haar gefriendzoned want ik wil niet eens dat ze tegen mij praat.
"Praat niet tegen mij met je hoofd."quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een wijf ben je. Wees een vent en zeg dat haar netjes.
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Het kan altijd gekker met Duitse vrouwen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=946807565353956
Wel een grote stap voor die vrouw om je leven in Duitsland achter te laten en in een dorp in Turkije te gaan wonen. Een van hun kinderen hebben ze Markus Kemal genoemd, hehe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat ik via fok hier achter moet komen.
Heb je je testament wel opgesteld?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat, kinderen, was het laatste wat we van hem vernomen hebben...
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierbovenquote:
Iedere man hier tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb KB's nummer, maar ze stuurt mij nooit whatsappberichtjes
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?quote:
wil geen koerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
jquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus ik val nog steeds onder de 'jongens' categorie?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh serieus? Ik app je nooit. Wowowow.
Onder welke categorie moet ik zitten om met jou te kunnen meeten?quote:
Is dat een hartje van 'en houden zo'?quote:
Doe maar zoquote:
Groepsgesprekken zijn leuk en aardig, tenzij sommigen zich snel aangevallen voelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maar niet een groepchat maakt met de twee turken hierboven
Sylvesterr mag wel. Mathemaat ook eigenlijk. Peunage niet
Unlabeled vindt het leuk om met zoutzuur te dreigen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
'CHICK GOOIT ZOUTZUUR OVER DICK EX-VRIEND HEEN NADAT HUN SEKSTAPE LEKT'
http://ballinnn.com/chick(...)t-hun-sekstape-lekt/
Ik zie dat enkele vrouwelijke users het hier ook doen hoor
Chick.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder welke categorie moet ik zitten om met jou te kunnen meeten?
[..]
Is dat een hartje van 'en houden zo'?
[..]
Doe maar zo
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerdequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Wallah zou t ook doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Het brandt kleding weg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerde
Ik vraag me af hoe je de zuur zo precies op zijn lul hebt kunnen krijgen.
Ja, maar dat je zo precies de ballen weet te raken, maar niet de benen.quote:
Heb je de foto gezien?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dat je zo precies de ballen weet te raken, maar niet de benen.
quote:Beginnersmotor: Of je nu leert neuken op een maagd van 18 of een ervaren hoer van 50, principe blijft hezelfde: 10 seconden je kop er niet bij en het is gebeurd.
zarGon kan het je vertellen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In Pakistan gebeurt altijd het omgekeerde
Ik vraag me af hoe je de zuur zo precies op zijn lul hebt kunnen krijgen.
Zoals het heurt!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
quote:
Je kent de dames te goed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:47 schreef mrstylo het volgende:
Heb mijn nikes al aan.quote:
Ben een ladies men hequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Je kent de dames te goed.
man*quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb mijn nikes al aan.
[..]
Ben een ladies men he
Ik snap hemquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij verneukt mn leven dan ik de jouwe.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Praat niet tegen mij met je hoofd."
xxx gr gr Peun.
Echt hè.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wees blij... Haar berichten zijn zo irritant dat ik haar heb geblokkeerd op WhatsApp.
Zo waar. Om gek van te worden. Zou mij niks verbazen als dadelijk de treinen zelfs in de lente niet normaal rijden. Stuifmeel op de rails of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Morgen nog langere file dus. 1 druppel of vlok en alles staat vast hier in NL
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Echt hè, teringdebielen en al die gierige mensen zonder winterbanden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
kk opquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:09 schreef Che_ het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehadquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Bericht van 2 jaar oud.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Jij bent de enige die mijn posts/links leest.quote:
December 2010. Will never forget.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Langste file ooit (in de spits), blijkbaar.
http://www.telegraaf.nl/a(...)te_files_ooit__.html.
Hij wilde niet. Dus ik ben weer fok single.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Trouw gewoon met elkaar. Hebben we dat ook gehad
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom praat je zo over che
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wat heeft zij gedaan dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op haar leeftijd hoor je niet zo retarded te zijn.
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan had ik wat liefs gezegd. Bij jou denk ik alleen maar grotere labiel dan ik.
Alleen de laatste tijd hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wehehhehe zo vernieuwend deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Wat ga je bemoeien als een wijfquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft zij gedaan dan?
Mis ik weer iets?
Toze saxtaciem.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?
Zodat ik met jou kan meetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ga je bemoeien als een wijf
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wehehhehe zo vernieuwend deze.
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.
wrm zo hypocrietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
echt? Quote eens hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
wrm zo hypocriet
Vorige week noem je mij naam 3x als in relatie met stimo.
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar KB is over het algemeen gewoon keiliev.
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.
Ja zarGon ook. Dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.
Daarnaast reageer je je hierboven wel af.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoor
lol, hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Buien? Afreageren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen)
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irakquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan komt er zoutzuur aan te pas en dan is het meer dit:
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je easy gek te krijgen bent.. Wie is jullie trouwens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaan
Nee. Wel kop er af hm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
Wel gifgasquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeftquote:
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeft
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sinds ik volkoren crackers eet heb ik diarree. Wtf man![]()
Haha koeliequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Ja, ik wilde gewoon meedoen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha doen alsof je mn nummer hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
¿Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¿Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?Wilde gewoon weer graag meedoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik alles voorkauwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:13 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Heb je daar alleen maar een pakje boter voor nodig?
zit wel havermout in?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Die leventje hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Yes, ik zit bij de insiders selectie. Mag binnenkort gratis havermout en havermout producten uitproberen en uitdelen.
Niet mijn tulbandcake.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen
staat erop toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond het altijd smerig en sinds een week ofzo, vind ik het helemaal geweldig. Maaaaaar ik vroeg me af hoe het zat met de suikergehalte.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertitel: Guilt by association devides us.
Inmiddels behoorlijk omstreden filmpje dat sinds vanmorgen door medialand raast.
Wat vinden we ervan?
Dat knulletje lijkt helemaal niet op een boef, zijn baardvader kan daartegen zo in Opsporing Verzocht of een moordfilmpje uit Syrië.quote:
Ama tis zo lekker. En t ruimt opquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yemesene dan. Yaramiyor iste.
Iyii.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama tis zo lekker. En t ruimt op
SNAP JE AHAHAH
Of >20 cm sneeuw of helemaal niksquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Suffe winter, zelfs vanochtend kon ik er geen sneeuwpop van maken
Jij lijkt een beetje op mijn overbuurvrouw aan de overkant van de straat... Zij kijkt me sinds een jaartje of twee terug telkens maar vies aan en wat ik ook doe, ik kan dat maar niet veranderen.quote:
mn smaak is veranderd. Vind kaneel niet meer lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iyii.
Had je wel wat havermout gegeven als je in de buurt had gewoond.:9 Is met kaneel ofzo.
Een 2 voor de moeite bbyquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij lijkt een beetje op mijn overbuurvrouw aan de overkant van de straat... Zij kijkt me sinds een jaartje of twee terug telkens maar vies aan en wat ik ook doe, ik kan dat maar niet veranderen..
In de zomer van 2013 besloten wij te gaan barbecueën in de achtertuin. Lekker vlees, gezelligheid, warm weer; kortom heerlijk! De jongeren, waaronder ik, besloten nadat we klaar waren met het roosteren van het vlees, ook wat marshmallows boven het vuur te houden. Iedereen een stokje, marsmallowtje prikken aan het uiteinde, op het vuurtje houden en ondertussen onderling grappen en grollen. Hemels! Na een minuutje of tien horen we echter loeiharde sirenes aan de straatkant van het huis, dus wij kijken elkaar een beetje aan en besluiten maar te kijken wat er aan de hand is.
Blijkt dat de brandweer is gekomen om de brand bij het huis van de overbuurvrouw aan de overkant te blussen. Ik zie haar een paar meter van ons vandaan staan, in de armen van haar man, enorm verdrietig en al... Ze ziet ons staan, onze blikken kruisen elkaar en ik zie dat ze me ontiegelijk vies aan zit te kijken.. Paar seconden later merk ik dat mijn neef en ik de brand aan het aanschouwen zijn met de marshmallowstokjes nog in onze handen...
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeidenquote:
Hij is wel fijn om je te maken van een verzonden worden. Het gaat hier om de hoek van de week van de week.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeiden
me dat zij dat niet konden doen voor me omdat
hetvest vanbinnen gevoerd was...
Ik kocht het en gaf het aan de naaister met het bericht dat ik zsm een
een logo zoo proberen te zoeken om erop te zetten.
Je mag ook een bron toevoegen incl je poll keuze met
een toelichting. Mijn grootste verkoop was 30 Euro voor 1 schilderij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ik voor de lol op de achterkant, fucking 430 calorieën voor dit mini kut ding! Dus denk 10x na voordat je het ook koopt.
Seriously.
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is wel fijn om je te maken van een verzonden worden. Het gaat hier om de hoek van de week van de week.
Ik heb een vraag over de hele dag in de buurt van dealer van het jaar.
Dat de meeste mensen niet weten hoe laat je niet meer appen.
De volgende dag al vanaf slechts enkele minuten van uw bestelling.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik at net dit:Ik ga vanaf volg week op een speciaal dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ik voor de lol op de achterkant, fucking 430 calorieën voor dit mini kut ding! Dus denk 10x na voordat je het ook koopt.
Seriously.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ii gebruik maken van de dag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...
Wat voor dieet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga vanaf volg week op een speciaal dieet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was ook gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Net bij de bank flipte een oude man helemaal tegen een medewerker aan de balie omdat hij een papiertje of iets nodig had van de bank en hem werd verteld dat hij dat zelf moest uitprinten via internet, maar hij had geen printer thuis en werd woest dat ze bij de bank ook niet op z'n minst een printer neerzetten voor zaken van klanten. Gelijk heeft-ie wel. De bankmedewerker riep nog dat ze hier geen printers hebben en dat dit nu eenmaal het beleid is, maar dat eerste is natuurlijk onzin omdat in dat gebouwtje alle kantoren ook een printer moeten hebben. Hij wilde niet weg voordat hij een leidinggevende van de vrouw aan de balie had gesproken om een klacht in te dienen.Hij heeft ook z'n excuses aan mij aangeboden omdat hij de rij ophield, dus wel aardig van hem.
#liefdagboek
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
Ik ben nog steeds in shock lan. Eet een week niks meer.Kom samen diëten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeken we samen lekkere dingen uit, verdelen we alles in drie stukken, en dan eet jij een stuk, en ik de andere twee.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
Ik ben nog steeds in shock lan. Eet een week niks meer.Heb last van bepaalde kwaaltjes en ze zeiden doe even geen suiker en snelle koolhydraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Kom samen diëten.
Zoeken we samen lekkere dingen uit, verdelen we alles in drie stukken, en dan eet jij een stuk, en ik de andere twee.
Denk dat dat voor iedereen wel gunstig is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb last van bepaalde kwaaltjes en ze zeiden doe even geen suiker en snelle koolhydraten.
Het was wel oke nadat ik er zelf wat zeezout over heen hadgestrooid. Was beetje zoutloos namelijk. Karamel moet zout hebben.quote:
Hmmm. Gisteren Tiramisu gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was wel oke nadat ik er zelf wat zeezout over heen hadgestrooid. Was beetje zoutloos namelijk. Karamel moet zout hebben.
Iewh pis gavur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Gisteren Tiramisu gehad.
Met varkensgelatine.
Was srs lekker.
CHICKEN ZAL NEVER HATEN. NEVERRRR.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten, Stimo.
#chickshosselen
Ik had net een 10 kilo zak basmati rijst gekocht. Op de fiets mee naar huis.. scheurt dat hengeltje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten Stimo.
#chickshosselen
Gewoon lijmen. Ja tog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had net een 10 kilo zak basmati rijst gekocht. Op de fiets mee naar huis.. scheurt dat hengeltje.Zak op de grond, ik met de fiets eroverheen. Zak gescheurd (wel aan de bovenkant, niks eruit gelukkig
) maar nu zijn alle rijstkorrels gebroken zeker.
Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.quote:
Had vanochtend trek in aardbeienjam, maar had geen jam meer thuis. Dus toen maar gegrepen naar het eerste alternatief in de buurt en dat uitgesmeerd op het broodje. De Durex-glijmiddel met aardbeismaak was redelijk lekker. Maar sindsdien ben ik geestelijk niet zo helder meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...
Ik help je wel bbyquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten, Stimo.
#chickshosselen
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.quote:
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.
#kijktmditishoejechickshosselt#ikhebmeerswagdanjij
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
ga gaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sen aanbieden yaptin da biz mi kabul etmedik?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best goed gemaakt, alleen beetje te Amerikaans (cheesy)quote:
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Genc kizin ruyasi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?![]()
Middels een geblinddoekte proefrondje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.
gmtaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Middels een geblinddoekte proefrondje?
Lippen van een negerinquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, wat is het?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Mourinho won ook van zijn leraar Van Gaal in de CL finale. Komt goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |