Dat komt omdat je easy gek te krijgen bent.. Wie is jullie trouwens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaan
Nee. Wel kop er af hm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
Wel gifgasquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
Ze lijken op Muezza.quote:
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeftquote:
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeft
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sinds ik volkoren crackers eet heb ik diarree. Wtf man![]()
Haha koeliequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Ja, ik wilde gewoon meedoen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha doen alsof je mn nummer hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?Wilde gewoon weer graag meedoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |