allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeftquote:
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeft
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sinds ik volkoren crackers eet heb ik diarree. Wtf man![]()
Haha koeliequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Ja, ik wilde gewoon meedoen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha doen alsof je mn nummer hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
¿Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
¿Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?Wilde gewoon weer graag meedoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik alles voorkauwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:13 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Heb je daar alleen maar een pakje boter voor nodig?
zit wel havermout in?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Die leventje hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Yes, ik zit bij de insiders selectie. Mag binnenkort gratis havermout en havermout producten uitproberen en uitdelen.
Niet mijn tulbandcake.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen
staat erop toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond het altijd smerig en sinds een week ofzo, vind ik het helemaal geweldig. Maaaaaar ik vroeg me af hoe het zat met de suikergehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |