quote:
Jij lijkt een beetje op mijn overbuurvrouw aan de overkant van de straat... Zij kijkt me sinds een jaartje of twee terug telkens maar vies aan en wat ik ook doe, ik kan dat maar niet veranderen.

.
In de zomer van 2013 besloten wij te gaan barbecueėn in de achtertuin. Lekker vlees, gezelligheid, warm weer; kortom heerlijk! De jongeren, waaronder ik, besloten nadat we klaar waren met het roosteren van het vlees, ook wat marshmallows boven het vuur te houden. Iedereen een stokje, marsmallowtje prikken aan het uiteinde, op het vuurtje houden en ondertussen onderling grappen en grollen. Hemels! Na een minuutje of tien horen we echter loeiharde sirenes aan de straatkant van het huis, dus wij kijken elkaar een beetje aan en besluiten maar te kijken wat er aan de hand is.
Blijkt dat de brandweer is gekomen om de brand bij het huis van de overbuurvrouw aan de overkant te blussen. Ik zie haar een paar meter van ons vandaan staan, in de armen van haar man, enorm verdrietig en al... Ze ziet ons staan, onze blikken kruisen elkaar en ik zie dat ze me ontiegelijk vies aan zit te kijken.

. Paar seconden later merk ik dat mijn neef en ik de brand aan het aanschouwen zijn met de marshmallowstokjes nog in onze handen...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 15:12:52 ]