Dat komt omdat je easy gek te krijgen bent.. Wie is jullie trouwens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaan
Nee. Wel kop er af hm.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
Wel gifgasquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irak![]()
Ze lijken op Muezza.quote:
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeftquote:
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
allicht, vind het gewoon grappig dat hij zo reageert gezien de verhalen die hij mij verteld heeft
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
Sinds ik volkoren crackers eet heb ik diarree. Wtf man![]()
Haha koeliequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Ja, ik wilde gewoon meedoen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ha ha doen alsof je mn nummer hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar kb heeft sws geen rijbewijs volgens mij.
Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wrm reageer jij je af op kb door te lachen?Wilde gewoon weer graag meedoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik alles voorkauwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:13 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Heb je daar alleen maar een pakje boter voor nodig?
zit wel havermout in?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een intolerantie tegen tarwe/graan. Bij havermout had je dat ook zei je?
Google eens op coeliaki.
Die leventje hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Yes, ik zit bij de insiders selectie. Mag binnenkort gratis havermout en havermout producten uitproberen en uitdelen.
Niet mijn tulbandcake.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet ik alles voorkauwen
staat erop toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond het altijd smerig en sinds een week ofzo, vind ik het helemaal geweldig. Maaaaaar ik vroeg me af hoe het zat met de suikergehalte.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
Ondertitel: Guilt by association devides us.
Inmiddels behoorlijk omstreden filmpje dat sinds vanmorgen door medialand raast.
Wat vinden we ervan?
Dat knulletje lijkt helemaal niet op een boef, zijn baardvader kan daartegen zo in Opsporing Verzocht of een moordfilmpje uit Syri.quote:
Ama tis zo lekker. En t ruimt opquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yemesene dan. Yaramiyor iste.
Iyii.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama tis zo lekker. En t ruimt op
SNAP JE AHAHAH
Of >20 cm sneeuw of helemaal niksquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Suffe winter, zelfs vanochtend kon ik er geen sneeuwpop van maken
Jij lijkt een beetje op mijn overbuurvrouw aan de overkant van de straat... Zij kijkt me sinds een jaartje of twee terug telkens maar vies aan en wat ik ook doe, ik kan dat maar niet veranderen.quote:
mn smaak is veranderd. Vind kaneel niet meer lekkerquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iyii.
Had je wel wat havermout gegeven als je in de buurt had gewoond.:9 Is met kaneel ofzo.
Een 2 voor de moeite bbyquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij lijkt een beetje op mijn overbuurvrouw aan de overkant van de straat... Zij kijkt me sinds een jaartje of twee terug telkens maar vies aan en wat ik ook doe, ik kan dat maar niet veranderen..
In de zomer van 2013 besloten wij te gaan barbecuen in de achtertuin. Lekker vlees, gezelligheid, warm weer; kortom heerlijk! De jongeren, waaronder ik, besloten nadat we klaar waren met het roosteren van het vlees, ook wat marshmallows boven het vuur te houden. Iedereen een stokje, marsmallowtje prikken aan het uiteinde, op het vuurtje houden en ondertussen onderling grappen en grollen. Hemels! Na een minuutje of tien horen we echter loeiharde sirenes aan de straatkant van het huis, dus wij kijken elkaar een beetje aan en besluiten maar te kijken wat er aan de hand is.
Blijkt dat de brandweer is gekomen om de brand bij het huis van de overbuurvrouw aan de overkant te blussen. Ik zie haar een paar meter van ons vandaan staan, in de armen van haar man, enorm verdrietig en al... Ze ziet ons staan, onze blikken kruisen elkaar en ik zie dat ze me ontiegelijk vies aan zit te kijken.. Paar seconden later merk ik dat mijn neef en ik de brand aan het aanschouwen zijn met de marshmallowstokjes nog in onze handen...
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeidenquote:
Hij is wel fijn om je te maken van een verzonden worden. Het gaat hier om de hoek van de week van de week.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
De mensen van de hobby ( GGZ activiteiten centrum ) zeiden
me dat zij dat niet konden doen voor me omdat
hetvest vanbinnen gevoerd was...
Ik kocht het en gaf het aan de naaister met het bericht dat ik zsm een
een logo zoo proberen te zoeken om erop te zetten.
Je mag ook een bron toevoegen incl je poll keuze met
een toelichting. Mijn grootste verkoop was 30 Euro voor 1 schilderij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ik voor de lol op de achterkant, fucking 430 calorien voor dit mini kut ding! Dus denk 10x na voordat je het ook koopt.
Seriously.
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is wel fijn om je te maken van een verzonden worden. Het gaat hier om de hoek van de week van de week.
Ik heb een vraag over de hele dag in de buurt van dealer van het jaar.
Dat de meeste mensen niet weten hoe laat je niet meer appen.
De volgende dag al vanaf slechts enkele minuten van uw bestelling.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dus ik at net dit:Ik ga vanaf volg week op een speciaal dieet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ik voor de lol op de achterkant, fucking 430 calorien voor dit mini kut ding! Dus denk 10x na voordat je het ook koopt.
Seriously.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ii gebruik maken van de dag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...
Wat voor dieet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga vanaf volg week op een speciaal dieet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Net bij de bank flipte een oude man helemaal tegen een medewerker aan de balie omdat hij een papiertje of iets nodig had van de bank en hem werd verteld dat hij dat zelf moest uitprinten via internet, maar hij had geen printer thuis en werd woest dat ze bij de bank ook niet op z'n minst een printer neerzetten voor zaken van klanten. Gelijk heeft-ie wel. De bankmedewerker riep nog dat ze hier geen printers hebben en dat dit nu eenmaal het beleid is, maar dat eerste is natuurlijk onzin omdat in dat gebouwtje alle kantoren ook een printer moeten hebben. Hij wilde niet weg voordat hij een leidinggevende van de vrouw aan de balie had gesproken om een klacht in te dienen.Hij heeft ook z'n excuses aan mij aangeboden omdat hij de rij ophield, dus wel aardig van hem.
#liefdagboek
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
Ik ben nog steeds in shock lan. Eet een week niks meer.Kom samen diten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeken we samen lekkere dingen uit, verdelen we alles in drie stukken, en dan eet jij een stuk, en ik de andere twee.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
Ik ben nog steeds in shock lan. Eet een week niks meer.Heb last van bepaalde kwaaltjes en ze zeiden doe even geen suiker en snelle koolhydraten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Kom samen diten.
Zoeken we samen lekkere dingen uit, verdelen we alles in drie stukken, en dan eet jij een stuk, en ik de andere twee.
Denk dat dat voor iedereen wel gunstig is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb last van bepaalde kwaaltjes en ze zeiden doe even geen suiker en snelle koolhydraten.
Het was wel oke nadat ik er zelf wat zeezout over heen hadgestrooid. Was beetje zoutloos namelijk. Karamel moet zout hebben.quote:
Hmmm. Gisteren Tiramisu gehad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was wel oke nadat ik er zelf wat zeezout over heen hadgestrooid. Was beetje zoutloos namelijk. Karamel moet zout hebben.
Iewh pis gavur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Gisteren Tiramisu gehad.
Met varkensgelatine.
Was srs lekker.
CHICKEN ZAL NEVER HATEN. NEVERRRR.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten, Stimo.
#chickshosselen
Ik had net een 10 kilo zak basmati rijst gekocht. Op de fiets mee naar huis.. scheurt dat hengeltje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten Stimo.
#chickshosselen
Gewoon lijmen. Ja tog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had net een 10 kilo zak basmati rijst gekocht. Op de fiets mee naar huis.. scheurt dat hengeltje.Zak op de grond, ik met de fiets eroverheen. Zak gescheurd (wel aan de bovenkant, niks eruit gelukkig
) maar nu zijn alle rijstkorrels gebroken zeker.
Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.quote:
Had vanochtend trek in aardbeienjam, maar had geen jam meer thuis. Dus toen maar gegrepen naar het eerste alternatief in de buurt en dat uitgesmeerd op het broodje. De Durex-glijmiddel met aardbeismaak was redelijk lekker. Maar sindsdien ben ik geestelijk niet zo helder meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...
Ik help je wel bbyquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten, Stimo.
#chickshosselen
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.quote:
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.
#kijktmditishoejechickshosselt#ikhebmeerswagdanjij
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
ga gaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sen aanbieden yaptin da biz mi kabul etmedik?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best goed gemaakt, alleen beetje te Amerikaans (cheesy)quote:
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Genc kizin ruyasi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?![]()
Middels een geblinddoekte proefrondje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.
gmtaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Middels een geblinddoekte proefrondje?
Lippen van een negerinquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, wat is het?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Mourinho won ook van zijn leraar Van Gaal in de CL finale. Komt goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |