Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.quote:
Had vanochtend trek in aardbeienjam, maar had geen jam meer thuis. Dus toen maar gegrepen naar het eerste alternatief in de buurt en dat uitgesmeerd op het broodje. De Durex-glijmiddel met aardbeismaak was redelijk lekker. Maar sindsdien ben ik geestelijk niet zo helder meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat gebruiken jullie ey? Bana da verseniz ya ondan...
Ik help je wel bbyquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha ha ja toch, heb toch geen leven. Genoeg tijd om alle rijstkorrels weer aan elkaar te lijmen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit ga ik dit weekend maken.Kom haten, Stimo.
#chickshosselen
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.quote:
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nais dan maak ik tadigh met aardappelen voor je.
#kijktmditishoejechickshosselt#ikhebmeerswagdanjij
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
ga gaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sen aanbieden yaptin da biz mi kabul etmedik?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best goed gemaakt, alleen beetje te Amerikaans (cheesy)quote:
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan pak ik mijzelf in. Toetje. Ja toch.
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Genc kizin ruyasi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor toetje zou jij zijn als je een toetje was?![]()
Middels een geblinddoekte proefrondje?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of of iedereen maakt cheececake en ik swaffel dan op 1 van de cheesecake. Iedereen moet raden op welke cheesecake ik dat gedaan heb.
gmtaquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Middels een geblinddoekte proefrondje?
Lippen van een negerinquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, wat is het?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
waar vind jij dit op lijken?
[ afbeelding ]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:
Wat nou als we een meet organiseren waarbij jullie (Borte / TM) jullie kookkunsten tonen aan ons en wij dan bepalen wie er het beste kan koken?
Mourinho won ook van zijn leraar Van Gaal in de CL finale. Komt goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al besloten voordat-ie begint, hoor. Zij heeft al een kookblog 'n shit en al tientallen keren Iraanse rijst gemaakt; ik ben nog lerende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |