Alleen de laatste tijd hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij 30 plus bent en zij pas 22/23 jaar he?
Wehehhehe zo vernieuwend deze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha waar komt dit nou opeens vandaan. Ben best stabiel de laatste tijd juist. Je hoeft jezelf niet te projecteren op mij hoor.
Wat ga je bemoeien als een wijfquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft zij gedaan dan?
Mis ik weer iets?
Toze saxtaciem.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kurm to zor bashi la paan krdni, dazani?
Zodat ik met jou kan meetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ga je bemoeien als een wijf
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wehehhehe zo vernieuwend deze.
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen leven. Jij ook niet. Makes a match.
wrm zo hypocrietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom hou je je zo bezig met mij dan?
echt? Quote eens hier.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
wrm zo hypocriet
Vorige week noem je mij naam 3x als in relatie met stimo.
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar KB is over het algemeen gewoon keiliev.
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee hoor, zie jij mij kritische uitspraken doen jegens jou? Sorry hoor, ik ben op fok om tijd te doden en niet om me af te reageren op random mensen.
Ja zarGon ook. Dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Peunage het volgende:
joh. Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen) ja dan kan k me soms ook laten gaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben mobiel dus kan niet zoeken naar je psycho buien. Anders had ik dat even gedaan om te tonen dat je zelf net zo kan zijn.
Daarnaast reageer je je hierboven wel af.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij wel losse handjes hoor
lol, hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Buien? Afreageren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk iedereen heeft die buien maar merk dat jullie je altijd afreageren op mij (denk an die gierige-opmerkingen)
Wij kennen geen zoutzuur incidenten in Irakquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan komt er zoutzuur aan te pas en dan is het meer dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |